به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

میثاقیان: از مصدومیت تیغ نورد اشک ریختم

میثاقیان: از بی‌هوشی تیغ نورد متأثر شدم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: یکی از بهترین بازی‌ها را مقابل صنعت نفت به نمایش گذاشتیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، اکبر میثاقیان پس از برد تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: پس از شکست سنگین چهار بر صفر در هفته گذشته مقابل تیم آلومینیوم اراک، این هفته توانستیم بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به پیروزی مقابل تیم صنعت نفت آبادان گفت: تیم حریف بسیار خوب مقابل خونه به خونه بازی کرد اما ما این تیم را خوب آنالیز کرده بودیم و توانستیم پیروز شویم و این بازی یکی از بهترین بازی‌هایی بود که در بابل انجام دادیم و توانستیم جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم.

میثاقیان بابیان اینکه خونه به خونه تماشاگران پرشور و متعصبی دارد، افزود: تماشاگران حاضر در ورزشگاه بسیار خوب خونه به خونه را حمایت کردند و با کمک آنان توانستیم به این پیروزی خانگی دست‌یابیم.

وی با تأکید بااینکه وضعیت چمن ورزشگاه هفتم تیر مطلوب بوده است، عنوان کرد: تیم صنعت نفت فوتبال بسیار خوبی بازی کرد و خوشحالم که خونه به خونه توانست در یک بازی بسیار سخت و سنگین پیروز شود.

سرمربی تیم خونه به خونه مازندران با اشاره به ضربه وارده به بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حین بازی و اشک ریختن به هنگام وقوع این صحنه، گفت: محمود تیغ نورد فوتبالیست بسیار بااخلاقی است و از بی‌هوشی او در حین مسابقه بسیار متأثر شدم و به همین دلیل اشک ریختم. او در تیم آلومینیوم هرمزگان شاگرد من بوده است.

اکبر میثاقیان با اشاره به حرکات کنار زمین خود، گفت: تعصبی که به تیم خونه به خونه دارم مرا وادار می‌کند به هر شکلی برای این تیم حرص بخورم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
0
2
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
0
آقای میثاقیان اگر دفاع ملی پوش صنعت نفت آن اشتباه را نکرده بود قطعا برنده بودید ولی بازهم تبریک میگم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها