به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

حنطه: بازیکنان نباید برای پول قهر کنند

حنطه: بازیکنان نباید برای پول قهر کنند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز اعتقاد دارد مشکلات مالی نباید باعث قهر و جدایی بازیکنان شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال اهواز بعد از سپری کردن روزهای پرالتهاب صاحب فرصت چند روزه شده تا برای دیدار هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس آماده شود. علی حنطه سرمربی استقلال اهواز که دور جدید تمرینات تیمش را از روز دوشنبه با حضور بازیکنان جوان بومی آغاز کرده، در رابطه با آخرین وضعیت استقلال اهواز و برنامه های پیش روی این تیم توضیحاتی می‌دهد. صحبت های حنطه را مرور کنید.

نیمه دوم مقابل سپاهان خوب بودیم
دیدار با سپاهان نسبت به دو بازی قبلی مقابل پدیده و استقلال خوزستان این تفاوت را داشت که ما توانسته بودیم جلسات تمرینی بیشتر را با بازیکنان انجام دهیم و روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار کنیم. از نیمه اول بازی مقابل سپاهان راضی نبودم ولی در نیمه دوم که تغییر سیستم دادیم، بهتر ظاهر شدیم و می‌توانستیم به پیروزی هم برسیم.

به مشهد نرفتم
بعد از بازی با سپاهان به مشهد نرفتم و در اهواز ماندم. یک برنامه تمرین دوروزه برای بازیکنان رده سنی زیر 23 سال، امید و جوانان گذاشتم تا این بازیکنان را بصورت جداگانه زیر نظر بگیریم. در اولین جلسه تمرین که دیروز انجام شد، دو - سه بازیکن را پسندیدم. امروز هم با جوانترها تمرین می‌کنیم و انشاالله از فردا با حضور بازیکنان اصلی، تمرینات وارد مراحل جدی می‌شود.

باید در مناطق سردسیر اردو بزنیم
دو اردوی تدارکاتی برای تیمم درخواست کرده ام. اردوی اول به مدت یک هفته در خوزستان برگزار می‌شود ولی اردوی دوم از نظر من باید در یک منطقه سردسیر برپا شود، چرا که تیم ما چند بازی با تیم هایی از مناطق سردسیر مانند پرسپولیس، نفت، سایپا و تراکتورسازی دارد و بازیکنان باید در شرایط هوایی مشابه تمرین کنند.

همیشه از مربیان قبلی تشکر کردم
من همیشه در مصاحبه هایم از کادر فنی قبلی تشکر کردم و اعتقاد دارم که آنها در فصل نقل و انتقالات فرصت کافی برای یارگیری نداشتند. سخت است که تیم را در چند روز بست و وارد لیگ برتر شد. برای نیم فصل طبق آئین نامه می‌توانیم شش بازیکن را جذب کنیم ولی در حال حاضر برای کوتاه مدت روی جذب یک بازیکن برنامه ریزی خواهیم کرد که در یکی از پست های مهاجم یا دفاع میانی خواهد بود.

بازیکنان نباید قهر کنند
قبول دارم که استقلال اهواز مشکل مالی دارد ولی من تیم های دیگری را هم می‌شناسم که ممکن است کمتر از 10 درصد قراردادهای بازیکنان را پرداخت کرده باشند. آیا بازیکنان آنها هم باید قهر کنند و بروند؟ با قهر کردن و رفتن کار درست نمی‌شود. باید با این بازیکنان صحبت کرد و باشگاه هم باید تلاش کند تا خواسته های بازیکنان را برآورده سازد. اگر قرار باشد پولی پرداخت شود، باید به همه پرداخت شود تا میزان درصد پرداختی به بازیکنان یکسان باشد.

فردوسی‌پور نگذاشت صحبتم کامل شود
عادل فردوسی‌پور در برنامه 90 هفته قبل اجازه نداد صحبت هایم کامل شود و به همین دلیل برای هواداران استقلال اهواز سوءتفاهم پیش آمد. زمانی که گفتم به برخی از بازیکنان در استقلال اهواز بی‌حرمتی شده، منظورم این نبود که هواداران به بازیکنان بی‌حرمتی کرده باشند. بازیکنانی که رفته بودند، بحث مالی با باشگاه داشتند و تماشاگران در این قضیه دخالت نداشتند. هواداران استقلال اهواز دل سوخته این تیم هستند و همیشه از تیم محبوبشان حمایت می‌کنند.

مشکلات مالی را برطرف کنند
اولین خواسته من از مسئولان استقلال اهواز برطرف کردن مشکلات مالی بازیکنان است. اگر مسائل مالی برطرف شود، مطمئن باشید تیم با روحیه بهتری به مصاف حریفان می‌رود و در لیگ برتر هم می‌ماند.

از مدیران گروه ملی ممنونم
جا دارد از طریق این رسانه از مدیران شرکت گروه ملی، آقایان پاینده و شهرباف، همچنین از مدیران و مسئولان باشگاه استقلال خوزستان که طی این چند روز زمین چمن شرکت گروه ملی را در اختیار استقلال اهواز قرار دادند، صمیمانه تشکر کنم و امیدوارم که استقلال اهواز بتواند در ادامه مسابقات لیگ برتر نتایج مطلوب هواداران را بگیرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
1
3
آقای حنطه بازیکنای جوانان وامید پشتوانه تیم هستند . سعی نکنید از تیم دورشان کنید . شما اگه بازیکن می خواهید بگیرید سهمیه بزرگسالان باید بگیرید .سه جای خالی دارین آقای اسلامی رو رد کنین یه دفاع وسط بگیرین و یه هافبک هجومی و فوروارد .اگه می خوای بازیکن امید وجوانان شهرهای دیگه رو به این تیم نیارید اینجا نمی تونن بازی کنن . لطف کن با تفکر بازیکن بگیرید .
غلامعلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
2
5
اس اس شهر اهواز هميشه محبوب
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
1
4
بازیکن آماده و با انگیزه نیاز داریم
از گروه ملی هم خیلی ممنون هستیم که به ما زمین دادن واقعا دستشون درد نکنه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
0
2
از گروه ملي فولاد و بانك ملي واقعا ممنون هستيم بابت زمين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
0
1
آقايون بانكملي وگروه ملي تاحالا كجا بودين؟؟؟؟خيالتون ازبابت حذف تيم راحت شد حالاهمكاري ميكنيد؟؟؟؟
سعيد
|
United States of America
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
0
0
باباازسياوش ميترسيدن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها