به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

فرکی: در نیمه دوم روی بد فوتبال به ما روی کرد

فرکی: در نیمه دوم روی بد فوتبال به ما روی کرد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در نیمه دوم روی بد فوتبال به ما روی کرد. حریف از فرصت‌های خود استفاده کرد و با به ثمر رساندن گل مسابقه را به تساوی رساند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، حسین فرکی در مورد تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال اهواز، گفت: متاسفانه 3 امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم. دلیل این مسئله هم خودمان بودیم بازی را خیلی خوب شروع کردیم. بعد از گل اول یک توپ را به تیر دروازه‌ حریف زدیم اگر این توپ گل می‌شد شرایط برای زدن گل‌های سوم و چهارم هم فراهم می‌شد. در نیمه اول تیم برتر بودیم اما بعد از گل یک مقدار بی تفاوت بودیم. در نیمه دوم روی بد فوتبال به ما روی کرد. حریف از فرصت‌های خود استفاده کرد و با به ثمر رساندن گل مسابقه را به تساوی رساند.

وی افزود: با توجه به شکست هفته قبل مقابل استقلال تلاش کردیم بازیکنان را آماده کنیم تا در دیدار امروز عملکرد خوبی داشته باشند اما موفق نشدیم فکر می کنم تیم ما هنوز تحت تاثیر باخت هفته قبل بود و این مسئله روی کیفیت نفرات ما تاثیر منفی گذاشت. در نهایت 2 امتیاز از دست دادیم و امیدوارم بتوانیم این مسئله را جبران کنیم.

سرمربی سپاهان در ادامه اظهار داشت: بعد از هفته پنجم با توجه به نبودن احسان حاج صفی و 2 بازیکن خارجی تیم مان دچار مشکل شدیم. امروز وریا غفوری و حبیب گردانی را نداشتیم از نفرات جوان استفاده کردیم اما هنوز قدرت لازم را نداریم. مهاجمی مثل پریرا که گلزن است حضورش مهم است. وقتی گل نزنیم گل می‌خوریم. به هر حال با شرایطی که داریم کنار می‌آییم.

فرکی در مورد اینکه چه زمانی پریرا و پادوانی می‌توانند برای سپاهان بازی کنند، گفت: این نفرات تا دیروز با ما بودند و به مرخصی یک ماهه رفتند باید بازهم به جمع ما بازگردند تا در نیم فصل دوم در جمع ما حضور داشته باشند.

وی در مورد اینکه آِیا بعد از نیم فصل شرایط سپاهان خوب خواهد شد، گفت:‌ در مورد آینده نمی‌توانم پیش بینی داشته باشم اما تاکنون نبود این نفرات به ما لطمه زده است. یک جای خالی داریم و باید جای بازیکنی مثل حاج‌صفی که از جمع ما جدا شده هم بازیکن بگیریم. نیاز داریم تقویت شویم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه آیا با شرایط موجود کارتان را در تیم ادامه می‌دهید، خاطرنشان کرد: اجازه بدهید به سوال شما پاسخ ندهم تا کار بیشتر جلو برود.

وی در مورد اینکه آیا با باشگاه مشکلی دارد، گفت: خیر با باشگاه مشکلی ندارم کارم را طبق روال انجام می‌دهم و امیدوارم شرایط تیم در ادامه بهتر شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
0
1
آقای فرکی سپاهان شما با نبود دو بازیکن خارجی و حاج صفی هم اگر از نظر وجود بازیکن بهترین تیم نباشید صد در صد دومی یا نهایتا سومین تیم هستیدوقتی سپاهان با این همه بازیکن مینالد پس فولاد باید چه بگوید متاسفانه مربیان ما یاد گرفتن در مصاحبه ها همیشه اگر نتیجه بگیرند از مربیگری خودشان تعریف کنند و اگر باختند میگویند که بازیکن نداریم میخواهند هر یازده بازیکن زمین و ذخیره ها و نیمکت نشیناشون درجه یک باشند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها