به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱

اختصاصی/سروش رفیعی مجوز خروج می‌گیرد؟

احتمال رفع مشکل سروش رفیعی و صدور مجوز خروج این بازیکن از کشور برای حضور در جام ملت های آسیا وجود دارد.
بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان کماکان پیگیر رفع مشکل خروج از کشور و همراهی تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا است.

به گزارش خوزستان اسپورت، صبح امروز سردار موسی کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که مهرداد پولادی و سروش رفیعی نمی توانند تیم ملی ایران را در جام ملت های آسیا همراهی کنند و فدراسیون فوتبال باید دنبال بازیکنان جایگزین باشد.

این در حالیست که سروش رفیعی بازیکن خط میانی فولاد خوزستان هنوز ناامید نشده و امروز هم با همراهی مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال پیگیر رفع مشکل خود بود. گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که برای دریافت مجوز خروج سروش رفیعی از کشور، از طریق سرلشکر حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار حمید صدرالسادات رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اقدام شده است.

بازیکن شیرازی فولاد چشم انتظار چراغ سبزی از سوی سرلشکر فیروزآبادی و سردار صدرالسادات است تا بتواند تیم ملی را در استرالیا همراهی کند. تا ساعات باقی مانده به پرواز تیم ملی ایران به سوی استرالیا باید منتظر ماند و دید که رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس سازمان وظیفه عمومی کشور با درخواست فدراسیون فوتبال برای صدور مجوز خروج سروش رفیعی از کشور موافقت خواهند کرد یا خیر؟ البته شنیده های ما حاکیست که احتمال مثبت بودن پاسخ این سئوال بیشتر است!


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها