به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

قدیربحری: حق ملوان بیش از یک گل بود

قدیربحری: حق ملوان بیش از یک گل بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال ملوان بعد از برد مقابل فولاد در نشست خبری حاضر نشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل فولاد در نشست خبری حاضر نشد و به جای او، محمد قدیر بحری پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

وی در خصوص غیبت استیلی گفت: دلیل اصلی حضور او را نمی‌دانم اما فکر می‌کنم چون به تهران پرواز داشتند در این نشست حاضر نشدند.

مربی تیم فوتبال ملوان در مورد بازی عنوان کرد:‌ باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم که امروز از جان خود مایه گذاشتم از تماشاگران هم که در این هوای سرد و بارانی برای حمایت از ما به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم، ما با این بازیکنان تاکتیک‌پذیر و حمایت تماشاگران می‌توانیم به رده‌های بالای جدول برسیم و حتی سهمیه هم بگیریم.

قدیربحری با اشاره به اینکه بازیکنان ما از لحاظ مالی کمترین پول را گرفته‌اند، گفت: مسئولان باشگاه قول داده‌اند که در 5-6 روز آینده پولی را بدهند از پژمان نوری تا کوچکترین بازیکن تیم ما آنقدر بزرگ هستند که حرفی به میان نمی‌آورند و ما با این وضعیت چطور می‌توانیم توقع داشته باشیم که در این هوا با جان و دل بازی کنند.

وی عنوان کرد: حقمان بیش از یک گل در این بازی بود. ما از مدافعان خود خواستیم که هافبک‌ها را به جلو هول بدهند و تیم هجومی شود. خوشبختانه هماهنگی لازم بین خط دفاعی ما وجود داشت و از همه راضی هستیم. ملوان در گذشته به آژاکس ایران معروف بود و به صورت موجی در تمام خطوط حرکت می‌کردیم امیدوارم ملوان همیشه اینطور حرکت کند.

برچسب ها: محمد قدیربحری
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
0
3
حتی در لیگ 3 یا 4 اروپا در همچین زمینی بازی برگزار نمی شود . با همچین زمینی انتظار بازی خوب نمایش دادن حرف بیهوده ای است . حتی کارشناس شبکه باران در مورد بد بودن زمین و اینکه نمی شود انتظار بازی تکنیکی را داشت صحبت کردند .احتمال مصدومیت بازیکنان در همچین زمینی بسیار بالا است و ممکن است بازیکنان صدمه جدی ببینند و کسی هم از دیدن همچین فوتبالی لذت نمی برد .
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
0
1
تو هم جو گیر شدی عمو
تیمت فوتبالی بازی نکرد در مورد زمین هم حرف نزنیم بهتره
کلا بخت از فولاد برگشته که اژدری و اسکو ما رو به روزی انداختن که همه روبروی فولاد از بحران خارج میشن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
0
0
خيلي پررويي عزيزم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها