به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸

نفت 0 - استقلال 0؛ استقلال به صدر نرسید

نفت 0 - استقلال 0؛ استقلال به صدر نرسید

خوزستان اسپورت:
هفته یازدهم لیگ برتر - استادیوم تختی تهران
شنبه 9 آبان 94 - ساعت 15:30
نفت تهران 0 - استقلال خوزستان 0
داور: پیروز سیف اله پور
کمک داوران: محمدرضا منصوری و مهدی شفیعی
اخطار: موسی کولی بالی، مهدی زبیدی و حمدالله ابدام (استقلال) مهدی مؤمنی (نفت)
تماشاگر: هزار نفر

نفت تهران: وحید شیخ ویسی، مهدی شیری، وحید حمدی نژاد، سعید لطفی، محمد دانشگر، حمید بوحمدان، آرش رضاوند (81- مجتبی حقدوست)، وحید امیری، مهدی مومنی (87- رضا علیاری)، پیام صادقیان و امیرارسلان مطهری (78- علی قربانی).
سرمربی: علیرضا منصوریان

استقلال خوزستان: فرناندو خسوس، عقیل کعبی، محمد طیبی، موسی کولی بالی، جلال عبدی، میثم دورقی، ادوار سوارز، حکیم نصاری (66- حمدالله ابدام)، حسن بیت سعید (89- دانیال ماهینی)، مهدی زبیدی (75- روح الله سیف اللهی) و رحیم زهیوی.
سرمربی: عبدالله ویسی

خلاصه بازی
دیدار تیم های فوتبال نفت تهران و استقلال خوزستان با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه پیدا کرد.

دو تیم در نیمه اول بازی متعادلی را سپری کردند. استقلال خوزستان روی حرکات سریع مثلث تهاجمی برنامه ریزی کرده بود و در چند صحنه روی حرکات بیت سعید و زبیدی توانست خط دفاعی نفت را تحت فشار قرار داد. در این نیمه ضربات حسن بیت سعید و حکیم نصاری راهی به دروازه نفت پیدا نکرد و در سمت مقابل هم شوت پیام صادقیان تنها فرصت خطرناک تیم نفت را رقم زد که این ضربه توسط خسوس دفع شد.

در نیمه دوم، بازی سرعت بیشتری پیدا کرد و دو تیم برای زدن گل برتری تلاش زیادی انجام دادند اما این حملات به گل منتهی نشد. نفت تهران در این نیمه توسط پیام صادقیان و مهدی مومنی صاحب موقعیت گلزنی شد، ضمن اینکه استقلال خوزستان هم با ضربات سیف اللهی و بیت سعید دروازه نفت را به خطر انداخت اما در نهایت قفل دروازه ها باز نشد تا این دیدار بدون گل تمام شود و استقلال خوزستان نتواند به صدر جدول برسد.

در حاشیه
* حدود 50 هوادار اهوازی در ورزشگاه حاضر شدند که با طبل تیم خود را تشویق می‌کردند. هواداران استقلال خوزستان شعار قهرمانی هم سر دادند.

*پرچم بزرگی از استقلال خوزستان روی سکوها نصب شده بود.

*هواداران نفت چندین بار علی منصوریان را مورد تشویق قرار دادند.

* نام علیرضا بیرانوند که به علت مسائلی که پس از اعتراضش از نبودن در ترکیب تیم از فهرست کنار گذاشته بود در این دیدار هم در لیست 18 نفره قرار نداشت و وحید شیخ‌ویسی از دروازه نفتی‌ها محافظت می‌کند.

*پیام صادقیان در جریان نیمه نخست در یک صحنه با بازیکن استقلال خوزستان برخوردی داشت که این موضوع با اعتراض شدید او همراه شد و حتی وقتی کادر فنی هم به او تذکر داد که به بازی خود ادامه دهد او به این مسئله بی‌توجه بود و به اعتراض‌هایش ادامه می‌داد. او حتی بر سر مربی نفت هم داد زد.

*سیدجلال حسینی نیز در بین 18 بازیکن نفت حضور ندارد.

*منصوریان در چندین صحنه به پیام صادقیان گوشزد می‌کرد که زمین مسابقه کیفیت مطلوبی ندارد و نمی‌تواند کارهای تاکتیکی انجام دهد.

*سرمربی نفت در اواخر نیمه نخست به داور مسابقه گوشزد می‌کرد که بازی از کنترل او خارج شده و در چندین صحنه هم نسبت به قضاوت داور معترض بود.

*دا کروز مربی تیم ملی فوتبال برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شده است.

*علیرضا بیرانوند با آغاز نیمه دوم در ورزشگاه تختی حضور یافت.

* هواداران استقلال نسبت به مهدی مؤمنی بازیکن سابق خودشان، در صحنه‌ای واکنش نشان دادند و زمانی که شعارهایی را علیه این بازیکن سر دادند، عبدالله ویسی از آنها خواست که به شعارهای‌شان ادامه ندهند.

* در دقیقه 69، کمک داور مسابقه خطایی را به سود استقلال اهواز اعلام کرد، اما داور مسابقه دستور به ادامه بازی داد.

* هواداران استقلالی رضا عابدینی، مسئول برگزاری مسابقه را مورد تشویق خود قرار دادند که او هم برای آنها دست تکان داد.

* هواداران استقلال خوزستان هنگامی که نفتی‌ها حمله می‌کردند، با به صدا درآوردن طبل تمرکز بازیکنان را به هم می‌ریختند و شعارهایی را سر می‌دادند.

* هنگامی که مهدی مؤمنی بازیکن سابق استقلال خوزستان، جای خود را به رضا علیاری داد، به سمت منصوریان آمد و سرمربی نفت به او گفت که به سمت نیمکت تیم سابق‌اش یعنی استقلال خوزستان برود و او هم این کار را کرد و با عبدالله ویسی خوش و بشی داشت.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها