به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

فولاد خوزستان مهدی‌زاده را نمی‌خواهد


باشگاه فولاد خوزستان خبر عقد قرارداد این باشگاه با احمد مهدی زاده بازیکن مازاد باشگاه صبای قم را تکذیب کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسئولان باشگاه فولاد خوزستان خبر عقد قرارداد با احمد مهدی زاده بازیکن مازاد تیم صبای قم را تکذیب کردند. به دنبال انتشار خبر عقد قرارداد باشگاه فولاد با احمد مهدی زاده در یکی از سایت های ورزشی، هواداران فولاد اعتراضات گسترده ای در شبکه های اجتماعی در واکنش به این خبر داشتند. خبری که حقیقت نداشت و از همان ابتدا به نظر می رسید با اهداف خاص منتشر شده باشد.

در همین راستا یکی از مسئولان باشگاه فولاد در گفت و گویی کوتاه با خوزستان اسپورت ضمن تکذیب این خبر گفت: پیش از این هم به هواداران فولاد اعلام کرده بودیم تحت تأثیر شایعات و بازارگرمی های فصل نقل و انتقالات قرار نگیرند و تمامی امور مربوط به نقل و انتقالات تیم فولاد را از طریق منابع رسمی باشگاه فولاد خصوصاً محمدحسین ابن قاسم سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان دنبال کنند.

وی در ادامه گفت: صبح امروز جلسه ای در دفتر مدیرعامل فولاد با حضور سیف الله دهکردی مدیرعامل، فرهادزاده معاون، ابن قاسم سرپرست و دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم برگزار شد و با بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم به صورت تلفنی صحبت هایی انجام شد که نتیجه آن تا دو روز آینده و قبل از خاتمه نقل و انتقالات میان فصل مشخص می شود.



پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولادقهرمان ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
0
1
بابا مگه قحطی بازیکنه همین فولاد نوین راحت میتونه فولاد رو تغضیه کنه به راحتی دو سه تا بازیکن مستعد در این تیم هست که توانایی کمک به تیم اصلی رو دارند.من نمیدونم چرا از فولاد نوین بازیکن اضافه نمیکنن..
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
0
1
جالب هست که اسم این بازیکن قبل از شروع فصل هم مطرح شده بود و خبری منتشر شده بود که به فولاد پیوسته.
هوادار فولاد
|
Seychelles
|
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
0
1
متاسفانه چندین فصله که فولاد به دلیل نداشتن دروازه بان خوب داره ضربه میخوره!! پارسال یه نیم فصل سوشا مکانی،که بازم دروازه بان شیش دنگی نیست! تو دروازه بود فولاد قهرمان شد!
عجیبه که با گذشت چند فصل و تعویض کادر فنی، این مشکل هنوز پا برجاس!!!
من از مسئولان باشگاه،کادر فنی ،سرپرست تیم،و یا هر شخصی که و نقل و انتقالات دخیله
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها