به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 01
کد خبر: ۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

10 نکته از بازی ملوان انزلی - فولاد خوزستان

10 نکته از بازی ملوان انزلی - فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از مغلوب کردن تیم سیاه جامگان به مصاف تیم بحران زده ملوان انزلی می‌رود.

به گزارش خوزستان اسپورت، از سری مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر، تیم های ملوان انزلی و فولاد خوزستان در استادیوم تختی انزلی مقابل هم قرار خواهند گرفت. 10 نکته از این دیدار را مرور کنید.

* تیم های فولاد و ملوان تاکنون 24 بار در لیگ برتر مقابل هم بازی کرده‌اند. 11 پیروزی برای تیم فولاد، 7 نتیجه تساوی و 6 پیروزی برای تیم ملون در این مسابقات رقم خورده است.

* فولاد در مسابقات قبلی این دو تیم 19 گل به ملوان زده و 16 گل دریافت کرده است.

*  تیم فولاد در سه سال گذشته 6 بار با ملوان دیدار کرده که صاحب 4 پیروزی و 2 تساوی شده است.

* آخرین بار که تیم ملوان توانسته فولاد را شکست دهد، به دوران مربیگری مجید جلالی در فولاد برمی‌گردد که ملوان در هفته 33 لیگ یازدهم موفق شد فولاد را با نتیجه دو بر صفر مغلوب کند.

* حسین ابراهیمی، امیرحسین فشنگچی و مهدی دغاغله از فولاد خوزستان سابقه بازی در ملوان را دارند، ضمن اینکه فرزاد حاتمی، آرش افشین، شهاب کرمی و رضا درویشی سابقه بازی با پیراهن فولاد در لیگ برتر را دارند. همچنین دراگان اسکوچیچ در فصل سیزدهم لیگ برتر سرمربی تیم ملوان بوده و مسعود رضائیان مدیرعامل فعلی ملوان انزلی چندسال بعنوان مدیرعامل و سپس قائم مقام در باشگاه فولاد خوزستان اشتغال داشته است.

* آخرین بار که ملوان موفق به گلزنی مقابل فولاد شده است، به روز 5 مهر 92 برمی‌گردد که در انزلی با نتیجه دو بر یک مغلوب فولاد شد. اسماعیل صمدی در دقیقه 90 آن مسابقه دروازه فولاد را باز کرد.

* تیم ملوان از هفته سوم فصل جاری تا به امروز نتوانسته در دیدارهای خانگی گل بزند.

* آخرین گل ملوان در دیدارهای بیرون از خانه هم به بازی هفته ششم مقابل راه آهن مربوط می‌شود که آرش افشین در دقیقه 63 گلزنی کرد و از آن روز بعد تیم ملوان در لیگ برتر گل نزده است.

* ملوان انزلی با 3 گل زده در مسابقات داخل خانه دارای کمترین میزان گل زده بین تیم های لیگ برتری در دیدارهای خانگی است.

* فولاد خوزستان در صورت کسب سه امتیاز مسابقه امروز و پیروز نشدن تیم سیاه جامگان مقابل سایپا می‌تواند یک پله در جدول صعود کند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها