به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

بهروز مکوندی: دنبال حریف می‌گردیم

بهروز مکوندی می گوید شش بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان این تیم را در سفر بندرعباس همراهی نمی کنند.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شش بازیکن در اردوی بندرعباس تیم ما را همراهی نمی کنند.

بهروز مکوندی در گفت و گو با خوزستان اسپورت پیرامون اعتصاب روز گذشته بازیکنان نفت و عدم حضور آن ها در تمرین گفت: بچه ها نگران پرداخت نشدن مبالغ قراردادهایشان بودند و به همین دلیل در تمرین حاضر نشدند اما پس از صحبت هایی که دیشب انجام دادیم، مشکل برطرف شد و اکنون در فرودگاه اهواز حضور داریم تا عازم تهران شویم.

مکوندی ادامه داد: شب گذشته، من و آقای رضائیان با بچه های تیم صحبت کردیم و به آن ها گفتیم که مشکلات مالی نباید آن ها را دلسر کند. مدیرعامل باشگاه به بازیکنان توضیح داد که همراه با اعضای هیئت مدیره تلاش می کند تا مشکلات تیم را برطرف کند. بچه ها هم قبول کردند که بار دیگر به تمرینات بازگردند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره بازیکنان غایب در سفر به بندرعباس گفت: شش بازیکن تیم نفت در این اردو غیبت خواهند داشت که غیبت همگی آنان موجه است. کارلوس دوس سانتوس با کسب مرخصی راهی برزیل شده و محمد مدملیسی به دلیل آسیب دیگی تا چند روز دیگر قادر به حضور در تمرینات نخواهد بود. همچنین چهار بازیکن به نام های گودرز داودی، ستار دراجی، علی کیانی فر و جلال عبدی راهی اردوی تیم ملی امید شده اند و نمی توانند ما را همراهی کنند.

مکوندی در خصوص برنامه های این تیم در جریان اردوی بندرعباس گفت: روزانه دو جلسه تمرین خواهیم کرد و دو بازی تدارکاتی را در برنامه گنجانده ایم ولی حریفی پیدا نکرده ایم. تیم های دسته اولی آلومینیوم هرمزگان و شهرداری بندرعباس در استراحت به سر می برند و باید ببینیم چه تیم هایی به بندرعباس می آیند تا با آن ها مسابقه بدهیم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
0
0
خیلی مشکلات داره این تیم ولی امیدوارم موفق باشن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها