به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

منصوریان: بازی سختی مقابل استقلال داریم

منصوریان: بازی سختی مقابل استقلال خواهیم داشت

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت که احساس خوبی از تغییرات به وجود آمده در تیمش دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، علیرضامنصوریان در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی بسیار سختی مقابل استقلال خوزستان خواهیم داشت به این دلیل که این تیم و عبدالله ویسی دوست قدیمی و 25 ساله‌ام لیگ را به خوبی شروع کرده‌اند و بسیار قابل احترام هستند. به شخصه از روند صعودی استقلال خوزستان بسیار خوشحالم، چون یکی از هم‌نسلان خودم توانسته شروع خوبی در لیگ داشته باشد و این موضوع باعث شده دایره مربیان هم‌نسل من که در دهه 90 بازی می‌کردند، گسترده‌تر شود.

وی ادامه داد: با شرایطی که بازی سختی برای ما رقم خواهد زد سعی خواهیم کرد سه امتیاز بازی را برای خودمان کنیم، چون جایگاه فعلی لایق نفت تهران نیست. البته باید بگویم شکل و شمایل تیم ما کاملاً تغییر کرده است و احساس خوبی از این تغییرات دارم و به نظرم همخوانی تاکتیکی و دوستی خوبی در تیم‌مان ایجاد شده است. بعد از بازی با استقلال که میهمان ذوب‌آهن بودیم انگیزه و نحوه تمرین کردن بازیکنان ما تغییر کرد و خواسته‌های تاکتیکی ما بهتر اجرا شد. از بزرگ‌تر‌های تیم باید تشکر کنم که به من کمک کردند و همچنین باید از بازیکنان جوان تشکر لازم را داشته باشم که علاقه‌مند به کار هستند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد: ما باید ساعات بیشتری وقت بگذاریم و چیزی را به شانس واگذار نکنیم. اگر تا به امروز روند نفت تهران خوب بوده به دلیل تلاش بازیکنان و مدیریت خوب باشگاه بوده است که وقت زیادی برای تیم گذاشته‌اند. از تیم استقلال خوزستان نیز به خوبی شناخت داریم و همزمان که با پدیده بازی می‌کردیم تیم آنالیز ما بازی استقلال خوزستان را زیر نظر داشت و به خوبی نقاط ضعف و قوت آنها را می‌دانیم و متوجه هستیم که مقابل‌شان چگونه کار کنیم. مطمئناً اگر شانس داشته باشیم می‌توانیم سه امتیاز این بازی را در خانه نگه داریم.

منصوریان با بیان اینکه سیامک کوروشی به دلیل سه اخطاره بودن نمی‌تواند نفت را مقابل استقلال خوزستان همراهی کند، درباره آخرین وضعیت مصدومان تیمش گفت: باید از تیم پزشکی‌مان تشکر کنم. ما می‌دانستیم که در این فصل بازیکنان آسیب‌دیده زیادی داریم، چون فشاری که در طول سال گذشته تحمل کردیم، بسیار زیاد بود و به جای 364 روز 369 روز فشار تحمل کردیم. از سوی دیگر به دلیل فشار زیاد بازی‌های‌مان در ماه‌های شهریور و مهر مجبور بودیم در ابتدای فصل بدنسازی پرفشاری داشته باشیم که این باعث می‌شد مصدومان ما بیشتر شوند. اینجا باید از تیم پزشکی استقلال و تیم ملی تشکر کنند که کمک زیادی کردند تا روند بهبود مصدومان ما بهتر شود. به این شکل از هفته آینده مصدومان ما در اختیارمان خواهند بود و ایمان مبعلی بعد از تعطیلات می‌تواند به تیم برگردد. خوشبختانه سانتوز، عزتی و بوعذار روند بهتری پیدا کرده‌اند و از هفته آینده در اختیار ما خواهند بود. می‌دانستیم که مصدومان زیادی خواهیم داشت و به همین دلیل هنگامی که تیم را می‌بستیم سعی کردم بازیکنان جوانی را به تیم اضافه کنم تا زمانی که این‌چنین به مشکل خوردیم این بازیکنان جوان بتوانند بار بقیه نفرات را به دوش بکشند.

وی درباره اینکه آیا در تعطیلات لیگ تیمش اردویی را برگزار خواهد کرد یا نه، گفت: من اعتقادی به برگزاری اردو در تعطیلات ندارم، یک نیمچه بدنسازی در ابتدای فصل داشتیم و حتی در تعطیلات نیم‌فصل هم اعتقادی به بدنسازی ندارم و باید روند تمرینات تاکتیکی‌مان را دنبال کرده و به جای بازی‌های رسمی بازی‌ دوستانه انجام دهیم. به این شکل ابتدای هفته تمرینات تاکتیکی ما افت می‌کند و برای آخر هفته که بازی دوستانه داریم تمرینات‌مان قوت می‌گیرند به این شکل روند سینوسی تمرینات را حفظ کرده و باعث می‌شود تیم‌مان سرحال بماند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به اعتراض برخی از مربیان به تعطیلی مسابقات به خاطر برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: ما برای روند روبه‌رشد تیم‌ملی‌مان باید هزینه بدهیم. زمانی که در مقدماتی 2014 برزیل، کره‌جنوبی را شکست دادیم دیگر مهم نبود که لیگ چند روز تعطیل شده چون ما یک هدف داشتیم که آن هدف صعود به جام جهانی بود و بعد از صعود همه خوشحال شدند. ما برای تیم ملی باید انعطاف‌پذیر باشیم و این‌طور نیست که وقتی لیگ تعطیل می‌شود بخواهیم تیم‌مان را به بدنسازی ببریم، چرا که می‌توانیم با بازی دوستانه شرایط تیم را حفظ کنیم. شاید من جوان هستم و این حرف‌ها را می‌زنم اما در دوبی با مربیان بدنسازی اسکاتلندی و چند مربی بریتانیایی صحبت کردم و آنها گفتند که درست نیست برای تعطیلات 20 روزه پنج روز تمرینات را تعطیل کنید و بعد از آن 14 روز بدنسازی فشرده داشته باشید.

منصوریان تاکید کرد: من برای تیم ملی کشورم انعطاف زیادی دارم با اینکه برای من بسیار سخت‌تر است چون هفت هشت بازیکن را در تیم امید و بزرگسالان دارم و تمرینات‌مان تحت تأثیر غیبت آنهاست، اما به دلیل تجربه حضور در کادرفنی تیم ملی و سرمربیگری تیم امید که برای من افتخاری بوده است، می‌توانم سرمربی تیم ملی و تیم امید را درک کنم ضمن اینکه اولویت هم پرچم سه رنگ کشورم است، نه چیز دیگری.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها