به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

استیلی: هزینه‌های فولاد با ملوان قابل قیاس نیست

استیلی: هزینه‌های فولاد با ملوان قابل قیاس نیست

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: هزینه‌های فولاد بسیار زیاد بوده و با ملوان قابل قیاس نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، حمید استیلی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های ملوان و فولاد اظهار داشت: بازی سختی داریم پس از این بازی 20 روز لیگ تعطیل می‌شود با تیمی بازی داریم که امکانات زیادی دارد شاید در جدول پایین باشد اما امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم نتیجه بگیریم. تمام تلاش خود را برای هواداران انجام می‌دهیم. پس از بازی با پرسپولیس در باران تمرین می‌کنیم. سرمایه باشگاه هواداران هستند.

وی افزود: مازیار زارع را در این بازی نداریم و هنوز تکلیف محرمی معلوم نیست. از پزشکان تیم تشکر می‌کنم که تا 12 شب بازیکنان را مداوا می‌کنند. آرش افشین هنوز 100 درصد نشده اما بهتر شده است. امیدوارم فردا با وجود بارانی بودن هوا بازی خوبی انجام دهیم. انگیزه تمام من هواداران هستند. پتانسیل ما همین است. من از هفته سوم به تیم اضافه شده‌ام. امیدوارم از نیم فصل بتوانیم بازیکنان خوبی را به تیم اضافه کنیم.

سرمربی ملوان یادآور شد: مشکلات مالی تیم بسیار کار را سخت کرده است و بیشترین سهم را در عملکرد تیم دارد. تمام مسئولان تلاش می‌کنند تا این مسئله حل شود. به شما قول می‌دهم که بازیکنان با تمام وجود وارد زمین شوند.

استیلی افزود: به دروازه حریف رسیدیم اما در زدن ضربات پایانی کم دقت بودیم. خلق موقعیت مستلزم این است که مهاجمان ما خوب کار کنند. در بخش حمله احتیاج داریم تقویت شویم. در دفاع خوب عمل کرده‌ایم.

وی در مورد اینکه فولاد در انتهای جدول قرار دارد گفت: نمی‌توانیم بگوییم که فولاد تیم خوبی نیست. فولاد هزینه‌ زیادی کرده و قابل قیاس با ما نیست. برای بازی با استقلال خوزستان از امکانات فولاد استفاده کردیم. تیم بسیار خوبی دارند. بازی سختی خواهیم داشت. با توجه به اینکه بازی در خانه است احتیاج به حضور هواداران داریم. قطعاً بدانید بازیکنان جوان به تیم اضافه می‌شوند و باعث افتخار انزلی خواهند شد اما نیاز به زمان داریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
دایخ بعالم بایخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
0
11
اللهم صلی علی محمد و آل محمد ، آقا شما چشمتون رو امکانات فولاد و هزینه هایی که میکنه هست فولاد چه استفاده ای از اینا کرده ؟؟؟ اصن تمرین میکنن تا از این امکانات استفاده کنن ؟؟؟ حالا آقای استیلی خوبه که تیمتون ازشون استفاده کرده با آرزوی موفقیت برای هر دو تیم
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
0
9
استیلی پایگاهی در بین هواداران ملوان نداره و بعیده که بتونه با این تیم ادامه بده
فولاد باید از این موقعیت متزلزل استفاده کنه و گل اول رو بزنه در این صورت جو بر علیه استیلی و تیمش خواهد شد
girl khz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
0
5
مشکلات مدیریتی و فنی فولادم فقط و فقط با استقلال‌اهواز قابل قیاسِ !!
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
5
3
اقای استیلی دس اسکو برا همه رو شده تعریف تمجید بسه .اسکو ضعیف ترین مربی در ایرانه اگه نتیجه میگرفت تو کشور های عربی میموند ولی متاسفانه قرعه این مربی در ایران به نام فولاد افتاد که بعد از گذشت چندین ماه فقط با شش امتیاز در قعر جدول باشیم .این سه امتیا ز هم مفت چنگتونه ومبارکتون باشه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها