به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

سپاهان در اهواز احیا می‌شود؟

سپاهان در اهواز احیا می‌شود؟

خوزستان اسپورت- تیم بحران زده سپاهان اصفهان در شرایطی به مصاف استقلال اهواز می‌رود که در 5 بازی قبلی رنگ پیروزی را ندیده بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم سپاهان اصفهان در 5 بازی قبلی متحمل 3 تساوی و 2 باخت شده و از 15 امتیاز ممکن فقط 3 امتیاز کسب کرده است. این تیم فردا در شرایطی فردا به مصاف استقلال اهواز خواهد رفت که خاطرات خوبی از مسابقات فصل گذشته در خوزستان دارد.

پس از حضور حسین فرکی روی نیمکت سپاهان اصفهان، این تیم اصفهانی 3 بار در مرحله برگشت لیگ چهاردهم به خوزستان سفر کرد و در شهرهای اهواز و مسجدسلیمان صاحب 3 پیروزی و 9 امتیاز از بازی مقابل تیم های فولاد و استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان شد. این در حالی بود که اگر در یکی از این دیدارها نتیجه مساوی رقم می‌خورد، در پایان فصل عنوان قهرمانی به تیم تراکتورسازی می‌رسید.

حسین فرکی که بواسطه دوسال کار کردن در خوزستان آشنایی زیادی با سبک بازی تیم های این استان دارد، این بار باید با تیم استقلال اهواز روبرو شود که پس از حضور در لیگ برتر تغییرات اساسی داشته و با توجه به نتایج اخیرش قصد دارد مقابل سپاهان جبران مافات کند.

سپاهان در صورت پیروزی در اهواز می‌تواند رنگ آرامش را پس از چند هفته ببیند و در غیر اینصورت شاید اتفاقات مهم تری در این تیم بیفتد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها