به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

چاگو: هیچ مشکلی با فولاد ندارم

چاگو: هیچ مشکلی با تیم ندارم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: این جمله خیلی ساده نیست که بگویم شکست هم می‌تواند در شکل حرکت تیم در ادامه راه مهم باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، ماتیاس چاگو در باره دیدار فولاد و سیاه جامگان و مسائل مسائل مختلف فولاد صحبت کرد. مصاحبه این بازیکن را بخوانید.

در مورد پیروزی مقابل سیاه جامگان صحبت می‌کنید؟
بازی بسیار خوبی بود و کسب پیروزی در این مسابقه به هیچ وجه آسان نبود. همه خبرنگاران و هواداران باید بدانند که فشار بسیار زیادی روی تیم ما وجود  داشت و به خاطر بحرانی که در آن بودیم می‌دانستیم محکوم به پیروزی هستیم. خوشبختانه هر سه امتیاز را گرفتیم و با سختی فراوان در خط پایان مسابقه توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم.

آیا با این برد از بحران خارج شدید؟
مطمئنم این اتفاق می‌افتد و به زودی از بحران خارج می‌شویم و باید صبورتر باشیم و آستانه تحملمان را افزایش دهیم. این جمله خیلی ساده نیست که بگویم هر شکست هم می‌تواند مهم باشد و بعد از باخت نباید روحیه خود را از دست بدهیم. این پیروزی فشار را از روی ما برداشت  و تازه در اول راه هستیم.

فولاد با گلی به پیروزی رسید که تو به ثمر رساندی می‌ دانی بعد از این گل بین مربی و دروازه‌بان حریف درگیری لفظی به وجود آمده است؟
دوست ندارم در رابطه با دروازه‌بان حریف صحبت کنم. تنها می‌توانم بگویم از پیروزی تیمم خوشحال شدم و روی گلی که زدم صفتی مثل زیبا بودن، عالی ، قشنگ و ... نمی‌گذارم. این گل حاصل یک کار تیمی بود که توانست روحیه ما را بالا ببرد. البته این را هم بگویم که از اینکه باعث ناراحتی کسی شوم خوشحال نخواهم شد.

آیا این پیروزی‌ها تداوم پیدا خواهد کرد؟
قطعا این  اتفاق شدنی است وقتی محکوم به پیروزی هستیم محکوم به تداوم پیروزی هم می‌شویم. هر مسابقه‌ای را بزرگ می‌دانیم و می‌دانیم که هواداران  اصلا با ما شوخی ندارند.

آیا مشکل مالی دارید؟
هیچ مشکلی با تیم ندارم و نمی‌خواهیم وارد جزییات مسائل باشگاه شوم. هیچ چیزی به صورت مطلق نیست. نمی‌خواهم بگویم همه مسائل ما حل شده است اما تاکید می‌کنم مشکلی با باشگاه ندارم.

هفته بعد با ملوان بازی دارید این مسابقه را چطور ارزیابی می‌کنید؟
ملوان تیم بسیار خوبی است و جزو 4-5 تیم اول ایران از لحاظ تعداد هوادار است.ملوانی‌ها هم تحت فشار هستند و برای آن‌ها هم هر مسابقه حکم فینال را دارد. هر تیمی که احساسی بازی نکند می‌تواند موفق شود. این مسئله که احساسی نشویم هنر و برگ برنده ما خواهد بود.در صورت برد از این شرایط سخت جدا خواهیم شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
0
22
آقای چاگو از همون اول با تعصب بودی متشکریم . اصولا فاجعه همیشه در شکل زمین لرزه و آتش سوزی و سونامی نیست و میتونه به هر سه شکل توسط تنها چند نفر ایجاد شود .زمین لرزه که رفتن دهکردی و آمدن مدیریت ضعیف اژدری بود .آتش سوزی که آمدن مالکی ابراهیمی فشنگچی دغاغله بود و سونامی دلالی و فضای ناسالم در اطراف باشگاه فولاد .خود کادر فنی فولاد اعتراف کرده بازیکنان ورودی کیفیت نداشتند .مثل مالکی که هیچ گونه اثر مثبتی نداره و حتی فرم دوندگی ایشون بیشتر برای fun کاربرد داره . دغاغله که باید با فوتبال خدا حافظی کنه
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
2
7
سلام فولاد که الان از وجود مهاجم شش دانگ رنج میبره احمد الجبوری که تو فولاد نوین بازی میکنه رو به لیستش اضافه کنه واقعا فوروارد خوبیه,تو تست استقلال اهواز دیدمش واقعا بازیکن خوبیه
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
0
7
مستر چاگو ماهم مشکلی با شما نداریم..مشکل ما فشنگچی .دغاغله .سلیمی وچند بازیکن ضعیفه دمت گرم جور مهامو هم باید بکشی ..طاقت کن تا این اجنبی واین چندتا بازیکنو اخراج کنن ..خیلی مردی مستر چاگو
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
2
4
احمد الجبورى رو بياريد به فولاد صد در صد از اين بازيكنان بى كيفيت بهتره "
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
0
2
آقای چاگو فقط میتوانم بگوئیم که از غیرت و زحمات شما خیلی متشکریم .انشاءالله که گل شما باعث بازگشت تیم شود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها