به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
تعداد نظرات: ۷ نظر

جوابیه تند کانون هواداران استقلال به علی حنطه

جوابیه تند کانون هواداران استقلال به علی حنطه

خوزستان اسپورت- رئیس کانون هواداران استقلال اهواز نسبت به صحبت های دو روز اخیر سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، کاظم منبوهی با انتقاد از ادعایی که علی حنطه در گفت و گو با برنامه 90 مطرح کرد، اظهار داشت: آقای حنطه ادعا کرد تعدادی از هواداران استقلال اهواز بصورت ناشناس به وی پیامک می‌زنند و تهدید می‌کنند که اگر فلان بازیکن بازی کند یا فلان بازیکن بازی نکند، باید در خیایان مواظب خودش باشد.

منبوهی ادامه داد: این ادعای حنطه جای تأسف دارد. حنطه بهتر از هر کسی می‌داند هواداران استقلال اهواز همان هوادارانی هستند که دیروز بعد از باخت مقابل استقلال خوزستان بصورت رودررو هر آن چه لازم بود به او گفتند. اگر حرفی برای گفتن داشت باید مرد و مردانه حرفش را همان جا می‌زد، نه اینکه برود در برنامه 90 بگوید به من پیامک می‌زنند و تهدید می‌کنند. اگر کسی به حنطه پیامک زده و او را تهدید کرده، باید به باشگاه اعلام کند تا بصورت قانونی پیگیری شود و بنده حاضرم شخصاً پیگیر موضوع شوم تا آن افراد مورد شناسایی قرار بگیرند.

منبوهی افزود: حنطه از مشهد آمده و بعنوان یک مهمان مشهدی احترامش بر همه ما واجب است ولی حق ندارد در یک برنامه زنده تلویزیونی به مردم خوزستان اتهام بزند و همه هواداران استقلال را متهم کند. دیروز با هزار دردسر توانستیم هواداران را آرام کنیم ولی حرف های حنطه در برنامه 90 باعث شد از صبح امروز فشار زیادی به ما وارد شود. ظرفیت عصبی طرفداران هم اندازه‌ای دارد و آقای حنطه با این حرف های نسنجیده باعث ایجاد مشکلات بزرگی برای ما شده است.

رئیس کانون هواداران استقلال اهواز توضیح داد: هواداران استقلال اهواز خیلی چیزها را متوجه شده اند اما تا دیروز سکوت کردند و منتظر بازی با استقلال خوزستان ماندند تا بهانه دست کسی ندهند. هواداران متوجه شدند که یک دلال به اسم آقای ج و دوستان خبرنگارش در یک سایت ورزشی باعث چه اتفاقاتی در اردوی تهران و برکناری سیاوش بختیاری زاده شدند تا بتوانند بعضی بازیکنان را به تیم برگردانند. هواداران دیدند بازیکنانی که با دوربین های تلویزیونی علیه مردم خوزستان مصاحبه کردند، به تمرین برگشته اند، اما سکوت کردند تا در روز مسابقه با استقلال خوزستان ثابت شود که برگشتن این بازیکنان نه تنها کمکی به استقلال اهواز نمی‌کند که باعث نابودی تیم می‌شود.

منبوهی تصریح کرد: روز دوشنبه 4 آبان 94 سیاه ترین روز تاریخ استقلال اهواز بود. آقای حنطه، استقلال اهواز در چه تاریخی و از کدام تیم خوزستانی با اختلاف 4 گل شکست خورده بود؟ آقای حنطه شما که از مشهد آمدی و ادعا کردی خوزستانی هستی، نتیجه برگرداندن بازیکنان اعتصاب کننده چه بود؟ آیا اینها را آوردی تا بدترین باخت تاریخ استقلال اهواز مقابل تیم های خوزستانی رقم بخورد؟

وی ادامه داد: حنطه روز پنجشنبه گذشته اهواز را ترک کرد و در تمرین صبح روز جمعه حضور نداشت. روز شنبه هم که تیم های فولاد و استقلال خوزستان تمرین داشتند، تمرین تیم ما تعطیل بود. روز یکشنبه هم آقای حنطه در تمرین حضور نداشت و روز دوشنبه به اهواز تشریف آورد. بعد مصاحبه می‌کند و می‌گوید من فقط یک جلسه در تمرین حضور نداشتم. وقتی آقای حنطه سه روز در اهواز نبوده، چطور می‌تواند ترکیب تیم را تعیین کند و استقلال خوزستان را شکست بدهد؟

رئیس کانون هواداران استقلال توضیح داد: حنطه چند بار جلوی بازیکنان ادعا کرده اگر باشگاه تا بازی با استقلال خوزستان پول ندهد، در استقلال اهواز نمی‌ماند. این آقا بعد از بازی به سالن کنفرانس رفت و هزار حرف علیه باشگاه زد. بعد آمد با چند نفر از هواداران صحبت کرد و تمام تقصیرات را گردن باشگاه انداخت و گفت چون ملکی و جهانداری پول نمی‌دهند، تیم به این روز افتاده است ولی دیشب در برنامه 90 چون می‌دانست برنامه پخش زنده است و مدیران باشگاه در حال تماشای برنامه هستند، شروع به تعریف و تمجید از مدیران باشگاه کرد.

منبوهی افزود: حنطه باید بداند با این رفتارهای دوگانه نمی‌تواند در استقلال اهواز موفق شود. حنطه باید بداند اولین اصل ورزش، مردانگی و صداقت است. حنطه اگر واقعاً نمی‌تواند با این شرایط کار کند، همین امروز به زادگاهش تشریف ببرد و بیش از این با احساسات مردم خوزستان بازی نکند.

رئیس کانون هواداران استقلال اهواز تأکید کرد: الان دیگر تقریباً همه هواداران استقلال اهواز می‌دانند که یک دلال به اسم آقای ج و دوستانش در یک سایت ورزشی، قبل از حضور حنطه در استقلال اهواز چه خیانتی به این تیم کردند و باعث شدند تا 5 گل از راه آهن دریافت کند. امروز با هزار دردسر توانستیم هواداران را متقاعد کنیم تا از حضور در محل تمرین خودداری کنند. مردم از بازیکنان شمالی که جلوی دوربین های تلویزیونی گفتند در اهواز امنیت جانی ندارند و باید با هلی کوپتر از این شهر فرار کنند، بایت این اتهام و بی احترامی توضیح می‌خواهند و بنده به اتفاق همکارانم در کانون هواداران در حال آرام کردن اوضاع هستیم اما متأسفانه می‌بینیم که اقای حنطه یک میکروفون دستش گرفته و هر ساعت مصاحبه می‌کند و اتهامات جدیدی به هواداران می‌زند.

منبوهی ادامه داد: باز هم به علی حنطه، این دوست عزیز مشهدی، تأکید می‌کنم هواداران استقلال اهواز همان هایی هستند که دیروز چشم در چشم همه حرف هایشان را به شما زدند، پس دلیلی ندارد به شما پیامک بزنند و تهدید کنند.

رئیس کانون هواداران استقلال اهواز که از وضعیت این باشگاه شدیداً ناراحت بود، اظهار داشت: آقایان ملکی و جهانداری باید شرایط استقلال اهواز را درک کنند. اگر احساس می‌کنند توانایی هزینه در لیگ برتر را ندارند، هیچ اشکالی ندارد که این موضوع را رسماً اعلام کنند تا تکلیف تیم روشن شود.

وی ادامه داد: به اصرار هواداران استقلال اهواز تصمیم گرفتیم از دکتر مقتدایی استاندار محترم خوزستان وقت ملاقات بگیریم تا چند نفر از هواداران به نمایندگی از همه هواداران استقلال نزد ایشان بروند و در رابطه با مشکلات موجود در باشگاه استقلال اهواز با این استاندار ورزشی که خودشان از فوتبالیست های قدیمی استان هستند، صحبت کنند و خواستار دخالت ایشان برای خاتمه این وضعیت شوند.

کاظم منبوهی در پایان گفت: باز هم به نمایندگی از تمامی طرفداران استقلال اهواز به علی حنطه تأکید می‌کنم که اگر واقعاً نمی‌تواند با این شرایط کار کند، همین امروز به زادگاهش تشریف ببرد و با مصاحبه های نسنجیده باعث تحریک طرفداران استقلال اهواز نشود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
گله دار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
1
6
احسنت
به ابوالفضل حرف دل مردم زدی اقای منبوهی
درود به شرفت
اینا باید بدونن خوزستانی و استقلالی های اهواز شرف دارن و زیر بار ظلم و زور نمیرن
یه عده به کمک دلال میخان استقلال اهواز خوار کنن ولی کور خوندن
استقلال اهواز وهوادارش بیداره
ظلم نمی پذیره
تا آخر جونش پای حرفش و اسم شهرش و تیمش می ایسته.
رحمت به شیری که خوردی منبوهی
بارک الله
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
1
4
سلام حالا که همه چی رو ما میدونیم چرا دست رو دست گذاشتیم همونجوری که اس اهواز رو نابود کردن ما هم میدونیم چکار کنیم تعصب اهوازی و غیرت رو هنوز داریم
فقط اس اس اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
1
4
احسنت
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
2
2
حنطه اسکوچیچه بردار و برو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
1
0
باسلام وتشکر خاص از جناب حاج آقا منبوهی که حقیقت رو بیان کردی که واقعا جای تاسف وتالم دارد که یه مربی ... استقلال چنین سخنان نامربوط وناشایستی را علیه هواداران خونگرم بیان کرده که هرچه سریعتر میربایست از کلیه هوادادان ومردم خوزستان بالاخص اهواز معذرت خواهی نماید درغیر این صورت چنانچه قصد عذرخواهی را نداشته باشد اهواز رابه مقد مشهد ترک نماید.
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
1
0
تيم نابود شد رفت پي كارش آقاي ويسي توي خواب هم نميديد كه مقابل ضعيفترين تيم تاريخ اس اهواز قرار بگيره اي كاش همون بي لياقيت ها ديگه به تيم برنمي گشتن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
0
0
تو رو جان عزیزاتون تبم رو نگه دارین توی لیگ برتر.واقعا چرا ما نباید مثل تیمای دیگه بودجه داشته باشیم تا چندتا بازیکن سطح اول بگیریم و این مشکلاتو دیگه نداشته باشیم باور کنین دلمون خونه.مسئولان جان عزیزتون کمک کنین به این تیم.بابا این تیم،تیم شهرتونه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها