به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
تعداد نظرات: ۶ نظر

بختیاری‌زاده: از نظر فنی ضعیف عمل کردیم

بختیاری‌زاده: از نظر فنی ضعیف عمل کردیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیمی که برد ندارد در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و برای پایان دادن به این شرایط بد راهی به جز پیروزی نداریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، کورش بختیاری‌زاده در کنفرانس خبری پیش بازی تیم های فولاد خوزستان و سیاه جانگان مشهد اظهار داشت: ما در این بازی محکوم به برد هستیم چرا که تاکنون نتوانستیم یک بازی را با 3 امتیاز به پایان ببریم و این سبب شده که در قعر جدول کار سختی داشته باشیم.

وی افزود: همه می‌دانند که ما همه سعی و تلاشمان را در بازی‌های گذشته انجام دادیم و برای همین باید با کسب 3 امتیاز در این بازی به نتایج ضعیفمان پایان دهیم.

مربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که در بازی در برابر سیاه جامگان در هفته دهم لیگ برتر چند بازیکن مصدوم و محروم دارید، گفت: مهرداد جماعتی در بازی هفته گذشته دچار مصدومیت شد و حسین مالکی نیز دیگر بازیکن مصدوم ما است اما بازیکن محروم و مصدوم دیگری نداریم.

وی بیان کرد: تیم سیاه جامگان از تیم های خوب لیگ برتر است که با بهره بردن از بازیکنان با تجربه به بهمراه بازیکنان جوان برای حریفان خود حریف سختی بوده است ؛ ما بازی ساده‌ای پیش رو نداریم اما باید تمام تلاشمان را کنیم که با برد زمین را ترک کنیم.

بختیاری‌زاده با تأکید دوباره درباره اینکه باید سیاه جامگان را ببریم عنوان کرد: تیمی که برد ندارد در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و برای پایان دادن به این شرایط بد راهی به جز پیروزی نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که علت باخت های متوالی فولاد اظهار داشت: نمی‌خواهم در این باره صحبتی کنم اما اینکه ما به حریفان می‌بازیم نشان از ضعف فنی ما است و باید آن را رفع کنیم.

مربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه ما از نظر فنی در لیگ امسال ضعیف عمل کردیم، گفت: ما این موضوع را قبول داریم و اسکوچیچ به آن اذعان داشته است اما امیدوارم فردا با تغییراتی که در ترکیب انجام می‌دهیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
7
ساکت
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
6
بختیاری خوب چه چه میزنی چرا برا بقیه بازیها اینقدر بلبل زبونی نکردی چون میدونی احتمال داره این تیمو ببرین ...این برد اگه نصیبتون بشه از صدتا باخت بدتره .واقعا خجالت داره به شما هم میگن مربی هم راه یه اجنبی شدن افتخار نیست
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
5
اقا جان هر کی دوست دارید یه چند تا تغییر تو ارنج ایجاد کن
والا بعضی از این نیمکت نشینا خیلی از اصلیها بهترن
سلیمی رو بشونید رو نیمکت پنجاه درصد روحیه و توان تیم بر می گرده حداقلش اینه که هوادارا کمی اروم میشن
اکبر ایمانی هم بازیکن خوش استیل و خوش فکریه عبدالله ناصری هم هست
مگه تیمهای دیگه کیو دارن مگه ویسی با همین بازیکنای گمنام نتیجه نگرفته
یه راهکار دیگه تغییر سیستمه
چهار دو سه یک فعلی جواب نمی ده چون مهاجم نوک نداریم
چهار چهار دو شاید مناسب تر باشه
میشه از بازیکنای درشت تر از نظر فیزیکی تو خط حمله استفاده کرد حتی اگه پست تخصصیشون مهاجم نباشه
به خدا تیم از نظر بازیکن اونقدرها هم بد نیست این تیم نود درصد ترکیب فصل قبل رو حفظ کرده پس دلیلی نداره نتونه نتیجه بگیره
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
7
افرین به سعداوی نموند که تحقیر بشه .رفت چون میدونست باید قید تعصب وغیرتو بزنه وپشت به مردم استانش بکنه ..همینطور که بقیه اقایون قیدشو زدن وموندن .وتا ابد نزدهوادارا منفورن ..در ضمن مگه اسکو خودش چیه که کمکش باشه.اقای بختیاری بازبکناتون تو زمین سنگ تموم نمیزارن همینطور هم سر مربی ومدیر عامل خودتون هم بهتر میدونید
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
5
دلم خنک نمیشه هرچی بهتون میگم ..ساکت .ساکت.ساکت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
0
0
يه خاك توسرتون بكنيد و فولادو از اين جهنم خارج كنيد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها