به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

عنایتی: فولاد زخم خورده و خطرناک است

عنایتی: فولاد زخم خورده و خطرناک است

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: در شرایط فعلی فولاد تیمی زخم خورده و خطرناک است اما ما هم می‌خواهیم دست پر به مشهد برگردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، غلامرضا عنایتی در خصوص دیدار تیم های فولاد و سیاه‌جامگان در هفته دهم لیگ برتر گفت: بازی با فولاد بسیار سخت است. این تیم همه عزم خود را جزم می‌کند تا با توجه به ناکامی‌هایی که در لیگ برتر داشته 3 امتیاز را مقابل ما در خانه کسب کند. در شرایط فعلی فولاد تیمی زخم خورده و خطرناک است اما ما هم می‌خواهیم دست پر به مشهد برگردیم و برای رسیدن به این هدف تمام توانمان را به کار می‌گیریم تا دوباره به جدول لیگ برتر برگردیم.

وی افزود: بازیکنان کم‌کم با تفکرات فرهاد کاظمی آماده می‌شوند. ما یکسری ضعف در تاکتیک‌هایمان در زمین داریم که آنها را باید هرچه زودتر برطرف کنیم. تیم ما از لحاظ قابلیت‌های فردی شرایط بالایی دارد و حتی 4 یا 5 بازیکن ما قابلیت دعوت شدن به تیم ملی را دارند اما مشکل این است که هنوز برخی از بازیکنان جوان تیم خودباوری و شهامت لازم را برای تقابل با حریفان ندارند. برای بالانس شدن نیاز است که تیم در نیم‌فصل در برخی از پست‌ها تقویت شود اما تا آن زمان با همین پتانسیل موجود باید کار را پیش ببریم.

مهاجم پیشین استقلال در خصوص هشتاد و یکمین دربی پایتخت که روز جمعه 8 آبان برگزار می‌شود، گفت: مطمئنم با توجه به مهرههای هجومی که دو تیم دارند و همچنین طرز تفکر سرمربیان دو تیم این دربی گل و همچنین برنده خواهد داشت و با توجه به شرایط دو تیم در جدول تساوی چندان به درد دو تیم نمی‌خورد. به عنوان یک استقلالی امیدوارم استقلال برنده هشتاد و یکمین دربی پایتخت باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
8
امیدوارم سیاه جامگان رو ببریم تا شرایط روحی تیم بهتر بشه شاید معجزه ای شد و تیم متحول بشه
من به شخصه تحت هیچ شرایطی دست از حمایت از فولاد بر نمی دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
1
7
فولاد انشاله مي تونه ببره
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
2
مپین حمایت از بازگشت دهکردی.http://www.petitions24.com/dehkordi4foolad
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها