به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۸۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

آخرین تمرین استقلال بدون سرمربی انجام شد

خوزستان اسپورت- آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال استقلال اهواز در غیاب سرمربی این تیم انجام شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال استقلال اهواز قبل از دیدار با استقلال خوزستان، عصر امروز در استادیوم غدیر اهواز انجام شد. این تمرین زیر نظر مارتیک خاچاطوریان و ابراهیم تهامی به انجام رسید و علی حنطه که از روز پنجشنبه گذشته راهی مشهد شده است، قرار اس امشب به اهواز بیاید و فردا روی نیمکت استقلال بنشیند.

محمد غلامی، سعید قزلگچلی و علی حسینی که از یک ماه قبل تمرینات استقلال را ترک کرده و گفته بودند تا پول نگیرند در تمرینات شرکت نمی‌کنند، در تمرین امروز تیم استقلال اهواز شرکت داشتند.

عادل کلاه‌کج که بدلیل محرومیت نمی‌تواند در بازی فردا به میدان برود، در محل تمرین استقلال اهواز حضور داشت ولی همراه با سایر بازیکنان تمرین نکرد.

تعدادی از هواداران استقلال در محل تمرین حضور یافتند و سراغ علی حنطه مربی مشهدی این تیم را می‌گرفتند تا درباره دلیل بازگرداندن بازیکنانی مثل غلامی و قزلگچلی از حنطه توضیح بخواهند ولی متوجه شدند این مربی از چند روز قبل راهی زادگاهش شده و هنوز به اهواز نیامده است.

 تمرین استقلال حدود یک ساعت به طول انجامید. خاچاطوریان پس از گرم کردن بازیکنان و مرور ضربات ایستگاهی، بازیکنان را به دو دسته تقسیم کرد تا برای دقایقی به بازی درون تیمی بپردازند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
0
4
معلومه وقتي وليمه دادن ايشان از يه شهر و يه تيم و يه استان براش مهمتره، آیا امام رضا و امام حسين (ع) از رفتار ضد و نقيص شما ميگذرن؟ شما به اين تيم و هوادارش مدیونی چطور ميتوني وليمه دادن رو به وظيفه و كارت ترجيح بدي!!!!!
شوشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
0
تیما شونزده هکتاری هم ایطور نبودن
هر تیمی تمرین داره اول مربیش میاد ولی این اقا چون با دلال چندماه مربی بوده سر در نمیاره دست خودش نیست
تقصیر مدیریت ورزش استانه که اجازه میده هر کس بیاد تو استان کار کنه . این اقا چند تا تیم لیگ برتری سرمربی بوده؟ چند تاحداقل مقام نهمی داره تو کشور؟؟؟
دلفی
|
United States of America
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
0
رضا پرگر بیست ساله دوره ش تموم شده ولی صد شرف داشت به امثال این آقایون. هیچ اراده ای هم تو استان نیست که جلو اینا بگیره. اراده که هیچ یه حرکت کوچیک هم نمیبینیم که دلمون خوش بشه.
ما هوادار استقلال خواهان تعطیلی این تیم هستیم تا بیشتر از این آبروریزی نشده.....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها