به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

بوستانی: از تصمیم حنطه تعجب کردم

بوستانی: از تصمیم حنطه تعجب کردم

خوزستان اسپورت- سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: متأسفانه تیم استقلال اهواز به باختن عادت کرده و این بسیار خطرناک است.

به گزارش خوزستان اسپورت، کریم بوستانی چهارشنبه شب در گفت و گو با شبکه ورزش، در رابطه با دیدار تیم های استقلال اهواز و پدیده مشهد گفت: حنطه چند روز است به استقلال آمده و در این مدت نمی‌توانست کار زیادی انجام بدهد. حنطق فقط این فرصت را داشت که تیم را از نظر روحی و روانی آماده کند.

بوستانی ادامه داد: بازی در نیمه اول چنگی به دل نزد. دو تیم روی دو سانتر به گل رسیدند اما بازی در نیمه اول از کیفیت بالایی برخوردار نبود. اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و تیم پدیده با ارائه یک بازی بهتر توانست سه امتیاز را کسب کند.

وی افزود: با توجه به اینکه مربیان دو تیم مشهدی هستند، با تفکرات یکدیگر آشنایی داشتند اما تیم پدیده با استفاده از تجربه بالاتر و موقعیت های بهتر به پیروزی رسید. رضا مهاجری با توجه به بازی پرفشار تیم پدیده مقابل استقلال تهران ناچار شد تا در نیمه دوم برخی از بازیکنان کلیدی تیمش را بدلیل خستگی بیرون بکشد ولی در نهایت به هدفش رسید.

مربی فصل گذشته استقلال تهران با اشاره به قدمت تیم استقلال اهواز گفت: استقلال اهواز تیمی دارای تاریخ است. مربیان بزرگی نظیر شادروان حجازی، قلعه نویی، فیروز کریمی، مجید جلالی، مرفاوی و ... در این تیم مربیگری کرده اند. متأسفانه این تیم در حال حاضر به باختن عادت کرده و این موضوع بسیار خطرناک است.

این ملی‌پوش اسبق فوتبال خوزستان در خصوص انتخاب علی حنطه بعنوان سرمربی استقلال اهواز گفت: آقای حنطه سابقه مربیگری در تیم های لیگ دسته اول و دسته دوم را داشته اند و مدتی هم در لیگ یک مربی استقلال اهواز بودند. من فکر می‌کنم یکی از مشکلات اصلی استقلال اهواز به مسائل مالی مربوط می‌شود. تا باشگاه به تعهداتش عمل نکند، بسیاری از مشکلات باقی می‌ماند.

کریم بوستانی در رابطه با حضور سئوال برانگیز شاهین مجیدی در ترکیب استقلال اهواز گفت: واقعاً از تصمیم آقای حنطه تعجب می‌کنم. شاهین مجیدی چندین هفته در تمرینات استقلال شرکت نداشته و روز قبل از بازی به تمرینات برگشته بود ولی آقای حنطه از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کرد که برایم بسیار عجیب بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
0
8
شاهین مجیدی بازیکن اقای جهانداریه باید بازی کنه حنطه نمیتونه بازیش نده.
مثل بازیکنایی که دلال تهرانی از طریق اقازاده معروف اورده بزور گذاشته داخل لیست بدون اطلاع سیاوش رفتن براشون قرارداد زدن کارت صادر کردن امروزم گذاشتنشون جزو 18 نفر
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
0
5
ازمسئولان محترم سایت خوزستان اسپرت تقاضا دارم عکسی از فولاد خوزستان در آخرین سال لیگ ماقبل حرفه ای که بازیکنانی مثل سراج تهامی حردانی سعداوی گل محمدی حضور داشتند را در سایت قرار دهید
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
3
4
حنطه لیاقت این تیم رو نداره البته بازیکن به درد بخوری هم نداریم این تیم سقوطش صد در صده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
5
2
اس اس اهواز بهتر ميشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها