به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

کمک به ساخت ورزشگاه مثل ساختن مدرسه است

کمک به ساخت ورزشگاه کمتر از ساختن مدرسه نیست

خوزستان اسپورت- مجمع خیرین ورزشی‌ساز خوزستان با حضور جمعی از خیرین در اهواز برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، این مجمع با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان و معاون عمرانی این اداره‌کل و همچنین جمعی از خیرین در محل این اداره برگزار شد.

در این نشست، فرامرز کیانی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، اظهار کرد: از آن‌جا که کمک خیرین در ساخت و ساز مدارس و مساجد خوب جواب داده است، مسئولان کشور و استان بر آن شدند تا از کمک‌های این خیرین برای ساخت و سازهای ورزشی نیز استفاده شود.

وی با بیان این که کمک کردن در ساخت و ساز اماکن ورزشی کمتر از ساخت و ساز مدارس و مساجد نیست، افزود: همان‌طور که در مدارس و مساجد به دنبال تعلیم و تربیت هستیم، در اماکن ورزشی نیز به دنبال این امر هستیم و دقیقا همین امر در اماکن ورزشی نیز اتفاق می‌افتد و اماکن ورزشی و ورزش‏، اثرگذاری بالایی در افراد مراجعه‌کننده دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: مطمئن هستم اگر اراده‌ای در بخش خیرین ورزشی‌ساز وجود داشته باشد، سال‌های آینده عملکردمان در این زمینه خوب و شاهد رشد خوبی نیز خواهیم بود.

در ادامه این نشست ابراهیم نصیری، معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز بیان کرد: دولت و قانون پس از سال‌ها به این فکر افتادند که از ظرفیت خیرین نیز می‌توان در حوزه ورزش به خوبی بهره‌مند شد.

وی ادامه داد: مواد 10 و 18 قانون الحاقی دولت در سال 94 به صراحت خواستار مشارکت خیرین در بخش ورزشی شده و البته تسهیلاتی را هم برای این خیرین پیش‌بینی کرده و جاده دو طرفه است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان بیان‌کرد: ما هم به دلیل نیاز شدیدی که برای ساخت و سازهای ورزشی داشتیم از خیرین خواستیم با حضور در جلساتی که برگزار می‌کنیم، به ما در این زمینه کمک کنند و این حرکت چند ماهی است که آغاز شده است.

وی گفت: امروزه به دلیل آسیب‌های متعدد اجتماعی و فرهنگی که گریبان‌گیر تمام رده‌های سنی ما شده است، این نیاز را احساس می‌کنیم که هر کجا که یک پروژه ورزشی نیمه‌تمام به دلیل کمبود اعتبارات رها شده است، خیرین به کمک ما بیایند تا بتوانیم آن را تکمیل کنیم.

نصیری افزود: در این راستا دولت هم تسهیلاتی برای خیرین در ماده‌های 10 و 18 پیش‌بینی کرده و یکی از این تسهیلات این است که اگر خیری 30 درصد از پروژه‌ای را تکمیل کرد، می‌توانیم پروژه را به نام آن خیر، نام‌گذاری کنیم.

وی گفت: در این نشست نیز دور هم جمع شده‌ایم تا اعلام کنیم که خیرین می‌توانند در ورزش ما را یاری دهند تا پروژه‌های نیمه‌تمام را هر چه سریع‌تر به اتمام برسانیم و در اختیار نوجوانان و جوانان قرار دهیم.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: مطمئن هستم که خیرین در شهرستان‌های مختلف، عرق شهرستان خود را دارند و از خیرینی که مرکزنشین یا در استان‌های دیگر و خارج از کشور بوده و خوزستانی هستند درخواست داریم که به ما کمک کنند تا این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

وی گفت: مجمع خیرین ورزشی‌ساز برای اولین بار است که در خوزستان برگزار می‌شود و امیدوارم سرآغاز حرکتی باشد تا از وجود خیرین که ظرفیت عظیمی هستند، بهره‌مند شویم و نام این خیرین نیز در تاریخ ورزش استان ثبت شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
0
3
استان ثروتمند دست نیاز به سمت مردم برده پول نفت گاز کجا میره ؟؟؟؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها