به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

چرخش عجیب سرمربی جدید استقلال اهواز

چرخش عجیب سرمربی جدید استقلال اهواز

خوزستان اسپورت- سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال اهواز در یک چرخش 180 دقیقه ای بازیکنان این تیم را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی حنطه مربی مشهدی که حضورش در استقلال اهواز با انتقادات فراوانی همراه شده، در حالی که قرار بود این تیم را از وضعیت فعلی خارج کند، قبل از اینکه اولین بازی را به همراه استقلال اهواز پشت سر بگذارد، شروع به انتقاد از بازیکنان این تیم کرد.

علی حنطه قبل از برگزاری جلسه معارفه، در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا، به تعریف از بازیکنان استقلال اهواز پرداخت و گفت: «من، مالک باشگاه، مدیرعامل، بازیکنان و تماشاگران باید همگی یک دل شویم تا با یکدیگر کار کنیم و بتوانیم این تیم را که دارای جوانان مستعد و بازیکنان باتجربه بسیار خوب است، از این شرایط خارج کنیم.»

علی حنطه اما پس از برگزاری جلسه معارفه و آغاز بکار رسمی در استقلال اهواز، امروز در مصاحبه با خبرگزاری فارس، یک چرخش 180 درجه ای داشت و گفت: « شاید نتوانیم توان فنی بازیکنان را در یک جلسه بسنجیم و باید منتظر تمرینات آینده بمانیم تا کیفیت بازیکنان به طور دقیق مشخص شود اما در تمرین اول برخی از نفرات در حد استقلال اهواز نبودند.»

چرخش عجیب علی حنطه از دو حالت نمی تواند خارج باشد. یا اینکه این مربی از هم اکنون دنبال بهانه جویی است تا اگر نتیجه نگرفت، اعلام کند این تیم را خودش نبسته است و یا اینکه طبق اعلام سیاوش بختیاری‌زاده، علی حنطه به اهواز آمده تا بازیکنان مورد نظر دلالان در لیست استقلال اهواز قرار بگیرند.

سیاوش بختیاری‌زاده در مصاحبه با روزنامه ایران ورزشی گفته بود «پسر بزرگ محمد ملکی همه کارها را طبق خواسته خودش انجام داد. او با یک دلال به اسم «م- ج» در هتل صحبت کرده بود و به من گفتند که باید 2 نفر را در تیم جای بدهم. اسم‌ها را به من گفت و من نپذیرفتم. به خاطر همین هم سراغ آن مربی مشهدی رفتند و با او صحبت کردند که به توافق هم رسیدند.»

ایران ورزشی از بازیکنان موردنظر با اسامی مخفف (پ - ط) و (ع - م) نام برده بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
استقلال اهواز
|
United States of America
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
0
3
تازه اولشه . رنگ های زیادی ازش خواهیم دید. اخه داریوش یزدی کجا این آقا کجا .واقعا چرا تیم های خوزستانی اینجور اداره میشن .مهدکودک هم مدیریتش قویتره از تیم های خوزستانی . جای تاسف داره بحال مردم خوزستان و ورزش خوزستان
ناشناس اس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
0
2
اقای حنطه هنوزنیامده به مردم دروغ گفتی برای بعضی ازمربیها عادت شده هرکجا تیم میگیرن میگن مابچه ی ان جا هستن اقای حنطه درسته پدرت کارمند راه اهن اهواز بوده خواهشن نگو اهوازی هستم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها