به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

حنطه مشهدی هم خوزستانی شد!

حنطه مشهدی هم خوزستانی شد!

خوزستان اسپورت- سهامدار باشگاه استقلال اهواز مدعی شد که سرمربی جدید این تیم خوزستانی است!

به گزارش خوزستان اسپورت، عادل فردوسی‌پور در برنامه شب گذشته 90 تماس کوتاهی با محمد ملکی سهامدار باشگاه استقلال اهواز داشت. فردوسی‌پور با حالت طعنه به ملکی گفت که آمدن علی حنطه به استقلال اهواز مثل جور کردن در و تخته است!

ملکی هم در جواب گفت: بله؛ بهرحال علی حنطه خوزستانی است و سال ها در خوزستان مربیگری کرده است!

علی حنطه مربی مشهدی که در این شهر به دنیا آمده و زندگی کرده، در یک مقطع چند ماهه به خوزستان آمد و در تیم استقلال اهواز مربیگری کرده بود. ظاهراً مادر این بازیکن اصالتاً اهل شهرستان دزفول در خوزستان بوده و به همین دلیل محمد ملکی در توجیه انتصاب شگفت انگیز علی حنطه بعنوان سرمربی استقلال اهواز عنوان کرد که چون حنطه خوزستانی است، او را بعنوان سرمربی انتخاب کردیم.

صرف نظر از اینکه اگر هم علی حنطه خوزستانی بود، بدلیل کارنامه مربیگری انتخاب نامناسبی برای یک تیم لیگ برتری محسوب می شود، باید اشاره کرد که ادعای سهامدار باشگاه استقلال واقعیت نداشته و علی حنطه یک مربی مشهدی است که همواره اعلام کرده تعصب شدیدی به شهرش دارد.

اولین نکته ای که در اولین روز حضور علی حنطه مورد توجه مسئولان اجرایی و بازیکنان استقلال اهواز قرار گرفت، لهجه غلیظ مشهدی این مربی بود که در جلسه معارفه و تمرین روز دوشنبه استقلال شنیده می شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
استقلال اهواز
|
United States of America
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
2
5
اومده یه پولی بگیره بره یه سری حرف برای توجیه خودشون میزنن .الان دیگه همه میدونن چه خبره.آقایون فکر نکنن هوادارا نمی دونن چه خبره .
مهدیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
0
0
کلا مردم ایران دو دسته هستن"یا خوزستانین یا میخوان که خوزستانی باشن"زنده باد خوزستان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها