به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

حضور دسته‌جمعی لیدرهای معترض در باشگاه فولاد

حضور دسته‌جمعی لیدرها در دفتر اژدری‌زاده

خوزستان اسپورت- پس لرزه های شکست خانگی فولاد خوزستان مقابل تراکتورسازی تبریز به دفتر باشگاه فولاد کشیده شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، وقتی فولاد خوزستان مقابل تراکتورسازی شکست خورد، هواداران اهوازی – و البته اغلب لیدرهای شاکی- آنقدر عصبانی شدند که تا 2، 3 ساعت بعد از بازی، جلوی در ورزشگاه غدیر ماندند و علیه علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه و بابازاده رییس هیات مدیره شعار سر ‌دادند.

با این اتفاقات، انتظار می‌رفت تغییر و تحولی صورت بگیرد تا بلکه امید به نتیجه گرفتن تیم برگردد اما هیچ خبری از تغییر و تحول نشد. البته نگاه دیگری هم هست که باشگاه نباید تن بدهد به درخواست‌های پر هیاهوی لیدرها.

به همین دلیل لیدرهای فولاد به سراغ سیدشریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی رفتند تا مشکل را حل کند. حسینی هم وقتی حرف‌های‌شان را شنید، به آنها حق داد و ظاهرا به شرکت فولاد خوزستان رفت تا با مدیران این شرکت صحبت کند. سیدشریف حسینی صبح دیروز از ساعت 10 با مدیران کارخانه فولاد جلسه داشت اما در نهایت تصمیم گرفته شد به باشگاه فولاد برود تا با مسوولان باشگاه هم صحبتی داشته باشد.

لیدرها هم که فکر می‌کردند نماینده مردم اهواز در مجلس بلافاصله از کارخانه به باشگاه می‌رود تا با مسوولان فولاد خوزستان صحبت کند، خیلی زود خودشان را به جلوی باشگاه رساندند تا اعتراض‌شان را نشان دهند اما خبر رسید که حسینی قرار است ساعت 3 بعدازظهر با مسوولان باشگاه جلسه داشته باشد.

به هر حال لیدرها که خیلی عصبانی بودند اعتراض‌ خود را با سر دادن شعار علیه اژدری‌زاده نشان دادند که ناگهان حدود 30، 40 نفر از نیروهای حراستی و حفاظتی باشگاه و البته نیروی انتظامی منطقه به جلوی باشگاه آمدند تا مشکلی برای اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان و دیگر مسوولان به وجود نیاید. لیدرها قصد داشتند به اتاق اژدری‌زاده بروند اما به آنها اجازه داده نمی‌شد و بدیهی بود که مدیرعامل باشگاه نباید حضور آنها را در آن شرایط عصبی بپذیرد.

طولی نکشید که سروان اسدی رییس پلیس منطقه خودش را به باشگاه رساند. او بعد از اینکه با لیدرها صحبت کرد به اتاق اژدری‌زاده رفت تا از او بخواهد حداقل لیدرها را به اتاقش راه بدهد اما مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با این مساله موافقت نمی‌کند و می‌گوید فقط با یک نفر صحبت می‌کند.

سروان اسدی از اتاق بیرون آمد و این مساله را بازگو کرد اما لیدرها به جای اینکه جوابی بدهند وقتی در اتاق را باز می‌بینند، داخل اتاق می‌روند تا مستقیما با خود اژدری‌زاده صحبت کنند. این اتفاق باعث هراس ماموران شد تا آنها به اتاق بروند. اتفاقا این مساله با استقبال خوب لیدرها مواجه شد چون آنها گفتند ما دنبال شاهد بودیم تا ببینند ما چه درخواستی از مدیرعامل فولاد داریم.

به این ترتیب صحبت‌ها شروع شد. یکی از لیدرها گفت: «آقای اژدری‌زاده! به ما بگو چرا تیم به این صورت شده؟ چرا بازیکنان را رد کردی و به جای آنها بازیکنان ضعیف گرفتی؟» اژدری‌زاده هم خیلی زود جواب داد: «این مساله دست من نیست!» همین جمله باعث عصبانیت لیدرها شد تا آنها بگویند: «پس شما اینجا چه کاره‌ای؟ وقتی نمی‌توانی کاری کنی چرا ماندی؟ چرا کنار نمی‌روی و فحاشی‌ها را تحمل می‌کنی؟»

در این حین، اسدی وارد بحث شد و گفت آرام‌تر باشید و مسائل فنی را بگویید که یکی از لیدرها جلو آمد و گفت: «می‌خواهم بدانم چرا بازیکنان فولاد نوین را رد کردی و بازیکنان گران‌قیمت و ضعیف آوردی؟ »

برای این سوال، اژدری‌زاده جوابی جالب داشت: «در قرارداد دراگان اسکوچیچ یک بند آمده که حق انتخاب بازیکنان را به او داده. این بند را من در قرارداد او نگذاشتم و به مدیران قبلی برمی‌گردد اما همین باعث شد نتوانیم هیچ دخالتی داشته باشیم.» اما لیدرها با این جواب کوتاه نیامدند و گفتند: «بیایید اسکوچیچ را مدیرعامل باشگاه کنید تا ما هم بدانیم طرف‌مان چه کسی است.»

لیدرها هر لحظه عصبانی‌تر می‌شدند که سروان اسدی رییس پلیس منطقه گفت بهتر است بحث را جمع‌بندی کنید اما مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: «من جمع‌بندی ندارم.» همین یک جمله باعث شد سروان اسدی هم عصبانی شود و بگوید: «انگار لیدرها درست می‌گویند. قضیه چه چیزی است که نمی‌توانی جواب بدهی؟! اگر نمی‌توانی جواب بدهی بگو رییس هیات مدیره بیاید.»

 اژدری‌زاده هم گفت به هیات مدیره بگویید بیایند اما از آنها خبری نشد که نشد تا لیدرها صحبت‌های خود را با اژدری‌زاده ادامه دهند و از نحوه بازی تیم ایراد بگیرند که ناگهان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت که ما بهترین کادرفنی را داریم.

با این مساله تصور می‌شد بحث تمام شود اما این بار یکی از لیدرها به نکته جالبی اشاره کرد: «آقای اژدری! می‌خواهی بگویی می‌توانی با نصف هزینه زمان دهکردی، باشگاه را اداره کنی؟ به خاطر این مساله اسکوچیچ را بیرون نمی‌اندازی؟ شما چه اسکوچیچ را بیرون بیندازی و چه نگه داری، باید پولش را بدهی اما قبل از اینکه خودت بیرون بروی، بهتر است او را بیرون بیندازی...»

صحبت‌ها به همین صورت ادامه داشت که سروان اسدی از لیدرها خواست از باشگاه بیرون بروند تا اگر سیدشریف حسینی قصد دارد با هیات مدیره باشگاه جلسه داشته باشد، این جلسه برگزار شود.

لیدرها بیرون رفتند اما جلوی باشگاه ماندند تا جلسه برگزار شود. آنها خیلی امیدوار هستند با این جلسه، اتفاقات مورد نظرشان بیفتد اما کمی بعید به نظر می‌رسد چون اژدری‌زاده نه حاضر است خودش کنار برود و نه اینکه سرمربی را کنار بگذارد. چرا که قرارداد دراگان اسکوچیچ بالا است و در صورت اخراج باید همه مبلغ آن را پرداخت کند.

به همین دلیل منتظر است تا شاید خود دراگان کنار برود که تا الان هم چنین اتفاقی نیفتاده. حالا باید منتظر ماند و دید در نهایت هفته آینده و برای بازی صبای قم و فولاد خوزستان چه اتفاقی می‌افتد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
2
9
بنده های خدا بخاطر حقوقشون که قطع شده معترضند کاری به نتایج تیم ندارند
ناشناس
|
Iraq
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
0
9
ههه مدیر باشگاه رو باش
هیچ حرفی برا حمایت از خودش حتی نمیتونه بزنه.
امیدوارم این قضیه تا قبل از بازی بعدی روشن بشه. چون این تیم حرفی برای گفتن نداره، دیگه از الان باید بفکر بود که سقوط نکنه فقط.
هم مدیریت باشگاه، هم کادر فنی باید عوض بشن، هیچ راهی نمونده
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
1
9
آفرین تنها را ه برای نجات فولاد سماجت و پیگیری از مسئولینه (مدیر عامل شرکت فولاد ،رئیس هیات فوتبال ، مدیر تربیت بندی استان ، نماینده جلس ، استاندار) قبلا نوشتم شریفی ، اژدری ، اسکوچیچ سه مثلث خطرناک برای نابودی فولادند و صحیتهای مدیر عامل را ملاحظه کردید انتخاب بازیکن در قرارادادش است و بمن مربوط نمیشه و مربوط به مدیر قبلیه پس بذارید ما طبق نقشمون عمل کنیم
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
2
7
لیدرها دلشون برا تیم نسوخته برای خودشون میرن حرف می زنن اقای سید شریفم وقتی مشکلات باشگاه فولاد و هیات مدیره درست شد حتی یک کلمه اعتراض نکرد حالا که انتخابات مجلسه اومده جلو اونم بخاطر لیدرها نه بخاطر فولاد
صادق رمیضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
1
6
آقا مطمئن باشید هرچیزی بخواد منافع مسئولین رو تهدید کنه باید سرکوب بشه میخواد شخص، فولاد، باشگاه، یا هر چیز دیگری باشه
باچندتا شعار هوادار شب خوابشون نمیبره اینو درک کنید وباهاش کنار بیایید که فولاد باید بره دسته یک و دوباره برگرده چند سالی هم باید درجا بزنه تا برگرده به اوج بعدش دوباره همین پروسه تکرار میشه و با ظالمیت حق هوادار ضایع میشه بابا ورزش و تفریح واسه چیمونه بزارید با همین بدبختی بمونیم
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
0
4
اژدری لطفا اسکوچیچ را بردار و برو
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
3
3
اونایی که علیه لیدر ها بدون مدرک حرف میزنند و از نیت قلبی آنها خبر ندارند ضد فولاد هستند و سعی در تخریب هواداران دارند . بعد از مسابقه هم هواداران ایستادند و اعتراض کردند اونم بخاطر پول بود ؟ لیدر ها از پول گذشتن و ب فکر فولاد هستند . ضیافت چندین میلیونی شام و تجمل که قبل بازی با تراکتور تدارک دیدند اندازه نون زن وبچه این بندگان خدا بود . حداقل تو ایام حسینی درست رفتار کنید .اژدری باید کنار برود.
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
0
4
به چیزی به عنوان لیدر اعتقاد ندارم به خصوص که قصد بهره برداری مادی در میون باشه البته بین لیدرها بچه های خوب و با تعصب هم هستن اما کلا لیدر جماعت برای فوتبال یه افته اما این گزارش اگه صحت داشته باشه باید به حال باشگاه فولاد خون گریه کرد که هرکی از راه رسید به خودش اجازه میداده برای این تیم تصمیم گیری کنه
اقای اژدری شان باشگاه فولاد رو حفظ نکردی در زمان مدیران قبلی هیچگاه همچین مسائلی در باشگاه فولاد اتفاق نیفتاده واقعا که ادم بی کفایتی هستی
عشقم فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
0
3
نمی دونم چرا اژدری بخیالش اگه اسکو رو اخراج کنه ضرر کرده در حالی که موندنش خیلی خیلی ضررش بیشتره یعنی فولاد داره این همه هزینه میکنه مثل هزینه رزرو هتل و هزینه بلیت هواپیما و... رو میده برای اینکه ببازه پس این اگه ضرر نیست پس چیه؟؟؟!!!
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
1
6
حالا لیدرا بخاطر حقوق یا عشق به فولاد رفتن بلاخره حرفای خوبی زدن نباید همچی قاطی کنیم
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
0
4
صحبتاشون عاليه ؟
اما بدون پشت پرده !
ممكن است ليدر حامى اژدرى و اسكو باشند.
!ممكن است نباشند.
حرف هاى دل ما رو زدن
. و اميدواريم نتيجه بگيريم .
فعلا پول براى ليدر اونهم يك بار گرفتن
مهم نيست . مهمه براشون فولاد حفظ كنن وبا هوادارا يكى باشن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
0
2
راه حل ساده این است که حالا که اقای اسکوچیچ حاضر به کناره گیری نیست ا .چون ایشان با باشگاه قرداد داشته.در رده تیمهای پایه تا پایان مدت قرارداد استفاده شود و از مربیان فهیم و کم توقع خوزستانی دعودت به همکاری شود
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
2
3
اگه بخاطر پولشون هم رفتن دستشون درد نکنه ما ظاهر قضیه رامی بینیم بالاخره اینقدر جنم داشتن که تا دفتر اژدری رفتن و اعتراض کردن هر که راست میگه میرفت باهشون ده نفر داد بزنه یا صد نفر واقعا مرد بودن وبا غیرت افرین به غیرت جنوبیتون افرین.افرین .باید از لیدر ها حمایت کرد چون هم جنمشو دارن .هم راهشو بلدن تا به اژدری فشار بیارن..چون اخراج اژدری را میخوان باید حمایت بشن الان راه ما هوادارا ولیدرها شده یکی پس لطفا حمایت کنید ..کار نداریم لیدر قبل چی بوده الان چی هست .قبل باشگاه حقوق میداد الان نمیده بهشون من که ازشون حمایت میکنم پیامو بخونید ببینید تا کجا جلو رفتن برا مشکل فولاد یا هر چی دیگه .احسنت .افرین . غیرت غیرت جنوبی
ناشناس
|
Norway
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
1
1
والا رئیس پلیس خیلی محترمانه برخورد کرده من بودم جاشون زندان بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها