به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹

لیگ جوانان: توقف فولاد؛ پیروزی نفت اهواز


نفت اهواز، تنها تیم خوزستانی پیروز در هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های ایران بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتبال جوانان ایران با توقف تیم های اول و دوم جدول رده بندی همراه شد. پدیده خراسان که در اولین سال حضورش توانسته صدرنشین مسابقات شود، در یک بازی ضعیف برابر گهر دورود به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت داد اما در صدر جدول باقی ماند.

در همین چارچوب، دیدار حساس تیم های جوانان فولاد خوزستان و استقلال اهواز در ورزشگاه صنایع فولاد با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در این بازی که در حضور مربیان تیم ملی فوتبال جوانان ایران انجام شد، تیم پرمهره فولاد خوزستان که تاکتیک و برنامه مشخصی نداشت، با خوش شانسی از شکست مقابل استقلال اهواز گریخت.

همکاران امیرحسین پیروانی در کادر فنی تیم ملی جوانان که برای ارزیابی بازیکنان تیم های جوانان فولاد و استقلال اهواز به این شهر آمده بودند، از بازی ضعیف تیم فولاد ابراز تعجب می کردند. برمک و حیدری در خاتمه این مسابقه 4 بازیکن از تیم جوانان استقلال اهواز را برای تیم ملی جوانان انتخاب کرده و از علی خوش ذات سرمربی استقلال خواستند که این نفرات را به اردوی بعدی تیم ملی اعزام کند.

در این هفته، صنعت نفت آبادان یک باخت دیگ را متحمل شد و با یک گل برابر سپاهان اصفهان شکست خورد اما نفت اهواز بهترین تیم هفته بود و توانست سه بر صفر مقابل فجرسپاسی شیراز به پیروزی برسد. شاگردان منوچهر وزیری مربی بااخلاق نفت اهواز و یکی از بهترین هافبک های فوتبال خوزستان در دهه 60 شمسی، امروز نمایش تحسین برانگیزی مقابل فجرسپاسی داشتند و سه بار توسط ستار زبیدی، آرش معماری و فرشید غلامی دروازه تیم مهمان را روی پاشنه چرخاندند.

نتایج کامل هفته نهم لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های کشور به ترتیب زیر است. همچنین جدول کامل رده بندی این مسابقات را می توانید با کلیک کردن روی صفحه جداول مشاهده کنید.

* فولاد خوزستان 0 – استقلال اهواز 0
* نفت اهواز 3 – فجرسپاسی شیراز 0
* سپاهان اصفهان 1 – صنعت نفت آبادان 0
* مس کرمان 1 – تراکتورسازی تبریز 0
* پدیده خراسان 1 – گهر دورود 1
*ذوب اهن اصفهان 0 – مس رفسنجان 0

مربیان تیم ملی ناظر دربی اهواز

تصویر تیم جوانان نفت اهواز؛ بهترین تیم هفته نهم  لیگ برتر جوانان ایرن

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها