به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
تعداد نظرات: ۵ نظر

فیلم باخت مشکوک استقلال بررسی می‌شود

فیلم باخت مشکوک استقلال بررسی می‌شود

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال اهواز با دریافت گل های ساده و ابتدایی مقابل راه آهن تهران شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، عدم پخش زنده برخی از مسابقات لیگ برتر گاهاً باعث می‌شود گزارشات نادرستی از نحوه مسابقه و طریقه گل های به ثمر رسیده منتشر شود.

نمونه جدید این اتفاق در بازی تیم راه آهن و استقلال اهواز رخ داد. در حالی که تیم اهوازی با گل های بسیار ساده و ابتدایی مغلوب راه آهن شده بود، ابتدا اخباری مبنی بر بازی طوفانی راه آهن و گل های دیدنی این تیم مقابل استقلال اهواز منتشر شد و سپس این اخبار با خبر تغییرات در کادر فنی استقلال تکمیل گردید تا فوتبالدوستان در ابتدا تصور کنند که استقلال اهواز به شکل طبیعی به راه آهن باخته و تغییر مربیان این تیم هم در راستای نمایش فنی ضعیف این تیم صورت گرفته است.

فیلم خلاصه دیدار دیدار تیم های راه آهن و استقلال، شامل گل ها و فرصت های خطرناک این دیدار، اما نشان داد که استقلال اهواز نه تنها بدلیل بازی برتر راه آهن و شوت های از راه دور مغلوب نشده، بلکه در مسابقه ای با نتیجه 5 بر صفر باخته که موقعیت های گلزنی بیشتری نسبت به حریف داشته است. موقعیت هایی که برای استقلال به هدر رفتند اما در سمت مقابل 5 موقعیت ساده تر وارد دروازه آبی پوشان شدند.

استقلال اهواز در حالی 5 گل را با حرکات و ضربات ساده بازیکنان راه آهن از درون محوطه جریمه دریافت کرد که برخی از عناصر تدافعی استقلال قادر بودند حداقل در 3 یا 4 نوبت مانع از به ثمر رسیدن گل های راه آهن شوند.

قبل از این دیدار شایعاتی در اطراف تیم استقلال اهواز شنیده شد که حکایت از احتمال رقم خوردن یک شکست سنگین به منظور برکناری سیاوش بختیاری‌زاده و روی کار آمدن مربی موردنظر برخی افراد داشت.

مربیان استقلال اهواز صبح امروز برای تهیه فیلم کامل دیدار تیم های راه آهن تهران و استقلال اهواز تماس هایی برقرار کرده اند تا به وسیله فیلم این بازی که بصورت زنده پخش نشد و اتفاقات آن از دید فوتبالدوستان خوزستان پنهان ماند، واقعیت ها را به اطلاع طرفداران استقلال اهواز برسانند.

مربیان استقلال البته هیچ ذهنیتی نسبت به تیم راه آهن ندارند و اعتقاد دارند هر اتفاقی افتاده، در تیم استقلال اهواز افتاده است. این اتفاقات از دو روز مانده به بازی در هتل محل اقامت تیم استقلال اهواز در تهران آغاز شد و در استادیوم شهرقدس به پایان رسید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
0
6
شک نکنین استقلال فوتبالی نباخته اون دلال بی انصاف که با پسر آقای ... رفت داخل اردوی تیم به بازیکنا گفت تا سیاوش سرمربیه باشگاه یک ریال بهتون پول نمیده همه داستانا از همونروز شروع شد چن تا بازیکنه تحریک کردن که بی انگیزه بازی کنن تا سیاوش بره و مربی خودشون بیاد از سه روز قبل با ... تموم کردن و دیروزم اوردنش تهران ولی چون قضیه لو رفته دارن دست دست میکنن موندن که اگه اعلام کنن این اقا سرمربیه بیبشتر ضایع میشن حالا رفتن جهانداری اوردن بش گفتن میذاریمت مدیرعامل تو هم بگو سرمربیو من انتخاب کردم ولی جهانداری قبول نکرده گفته بذارید مربیو خودم بیارم واقعا جای تاسف داره واااسفا بحال فوتبال خوزستان که این اقایون تو تهران براش تصمیم میگیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
0
6
واضح بود کم کاری . خصوصا مدافع شماره ... فیلم بازی رو نگاه کنید و فقط شماره ... استقلالو تو گلها نگاه کنید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
0
5
شماره ... تیم استقلال اهواز کیه؟؟ خیلی ضایعه کارش.
دفاع راست و دفاع وسط متمایل به راست. اسامی اینها رو بگین لطفا؟؟
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
0
4
فقط میشه بحال فوتبال خوزستان تاسف خورد و پرسید: چرا مدیران استان خوزستان و رددی هسات فوتبال خوزستان سکوت کردند و واکنشی نشون نمی دن به این افتضاح بزرگی که رخ داده؟
ناشناس
|
Iraq
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
0
1
واقعا حیف از اسم مرد که روی بعضیا بذاری. تابلو بود این گلایی که خوردن. با چند تا وعده وعید این حرکات زشت رو کردن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها