به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

رضائیان: موقعیت‌های گلزنی ما بیشتر از استقلال بود

رضائیان: موقعیت‌های گلزنی ما بیشتر از استقلال بود

خوزستان اسپورت-  مدیرعامل خوزستانی باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: با اعتصاب کردن و تمرین نکردن مشکلی برطرف نمی‌شود، چون وقتی پول نیست اعتصاب کردن فایده و نتیجه‌ای ندارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مسعود رضائیان در خصوص تساوی تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان در هفته هشتم لیگ برتر گفت: من برای دیدن بازی به شهر خودم اهواز رفته بودم. خوشبختانه بازیکنان ما مقابل استقلال خوزستانی که خیلی از تیم‌ها را در همین اهواز شکست داده بود، خوب کار کردند. نحوه بازی بازیکنان ملوان به گونه‌ای بود که نشان می‌داد آنها برای یک امتیاز بازی نمی‌کنند و با هدف کسب سه امتیاز پا به میدان گذاشته بودند. به همین دلیل در اکثر دقایق بازی کنترل آن را در دست داشتند و موقعیت‌های گلزنی ما بیشتر از استقلالی‌ها بود. ما حتی می‌توانستیم برنده بازی هم باشیم.

وی در خصوص اینکه بالاخره تکلیف امضای قرارداد با اسپانسر باشگاه ملوان چه شد، اظهار داشت: به احتمال زیاد قرارداد اسپانسر در این هفته امضا خواهد شد و پس از آن پول به باشگاه تزریق می‌شود که ما قصد داریم بخش عمده‌ای از این پول را بابت قرارداد بازیکنان پرداخت کنیم. در حال حاضر یک گروه حسابرس حساب‌های باشگاه را بررسی می‌کنند که با نواقص زیادی روبه‌رو شده‌اند. این نواقص مربوط به سال‌های گذشته است و همین موضوع کار را پیچیده کرده است. به هر حال هر اسپانسری که پا پیش می‌گذارد انتظار دارد که حساب‌های مالی باشگاه و میزان بدهی آن کاملاً مشخص و روشن باشد.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در خصوص مسائلی که در ارتباط با اعتصاب احتمالی بازیکنان این تیم به دلیل فشارهای مالی مطرح می‌شود، گفت: این موضوع صحت ندارد. ضمن اینکه با اعتصاب کردن و تمرین نکردن مشکلی حل نمی‌شود، چون بازیکنان می‌بینند که همه مسئولان باشگاه برای حل مشکلات مالی با همه وجود تلاش می‌کنند.

«وقتی پول نیست اعتصاب کردن چه فایده و نتیجه‌ای دارد؟»،‌ رضائیان با طرح این موضوع افزود: من سال گذشته در نفت مسجدسلیمان مشکلات مشابهی را تجربه کرده‌ام که مطمئنم این تجربیات در ملوان به کمکم خواهد آمد. من مرد روزهای سخت هستم و با مشکلات فعلی کنار نمی‌کشم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها