به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

استقلال 0 – ملوان 0؛ استقلال به صدر نرسید

استقلال 0 – ملوان 0؛ استقلال به صدر نرسید

خوزستان اسپورت:
هفته هشتم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
پنجشنبه 23 مهر 94 – ساعت 17:10
استقلال خوزستان 0 – ملوان انزلی 0
داور: جواد رحیم زاده
کمک داوران: محمدرضا امینی و رسول ذورقی
اخطار: مازیار زارع، صادق محرمی، محمد نزهتی و حسین ماهینی (ملوان)
تماشاگر: حدود 500 نفر

استقلال خوزستان: فرناندو خسوس، دانیال ماهینی، موسی کولی بالی، محمد طیبی، عقیل کعبی، میثم دورقی، فرشاد سالاروند (59- روح الله سیف اللهی)، حکیم نصاری، فرشاد جانفزا (71- باقر هاشمی)، حسن بیت سعید (2+90- علی اصغر عاشوری) و رحیم زهیوی.
سرمربی: عبدالله ویسی

ملوان انزلی:  سرگئی پاشنکو، حسین ماهینی، سید احمد آهی، محمد حسین کنعانی، عزیز معبودی، مازیار زارع، شهاب کرمی، پژمان نوری (4+90- حسین شنانی)، صادق محرمی، محمد نزهتی (83- رضا درویشی) و محمد رضی پور (61- سید جلال رافخایی).
سرمربی: حمید استیلی

خلاصه بازی
دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و ملوان انزلی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

قرار نگرفتن جلال رافخایی، فرزاد حاتمی و رضا درویشی، سه مهاجم تیم ملوان انزلی در ترکیب اولیه در کنار غیبت آرش افشین مصدوم نشان می داد که تیم شمالی به دنبال ارائه یک بازی تدافعی و کسب حداقل امتیاز است. تجمع در زمین خودی و پرس بازیکنان صاحب توپ استقلال از سوی یاران ملوان که با خطاهای پرتعداد همراه می شد، باعث شده بود تا شاگردان ویسی در این نیمه کمتر فرصت تهدید دروازه حریف را داشته باشند.

شوت راه دور حسن بیت سعید در دقیقه 13 که به بالای دروازه رفت و ضربه زمینی عقیل کعبی در دقیقه 25 که توسط سرگئی پاشنکو دروازه بان ملوان مهار شد، تنها خطرات قابل ذکر نیمه نخست این مسابقه بودند که در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

ضربه محکم مازیار زارع در دقیقه اول از نیمه دوم که با اختلاف اندکی از کنار دروازه استقلال به خارج رفت و متعاقب آن ضربه سر حسن بیت سعید که دروازه ملوان را به خطر انداخت، باعث ایجاد امیدواری به مشاهده یک بازی جذاب در نیمه دوم گردید. در ادامه این نیمه اما باز هم بازی تدافعی ملوان و بستن راههای نفوذ تیم میزبان مانع از خلق موقعیت های خطرناک می شد. ملوانان ضمن اینکه به خوبی دفاع می کردند، به ضدحملات هم چشم داشتند و در دقیقه 76 تا مرز فتح دروازه استقلال پیش رفتند که در نهایت فرناندو خسوس مقابل ضربه پژمان نوری ایستادگی کرد.

در دقایق پایانی این دیدار باز هم بازیکنان استقلال روی دروازه ملوان فشار آوردند و تیم ملوان هم روی یک ضدحمله خطرناک ظاهر شد که خسوس ضربه محرمی را برگست داد تا در نهایت اولین دیدار هفته هشتم لیگ برتر با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه پیدا کند و استقلال خوزستان نتواند به صدر جدول برسد.

در حاشیه:
* بازیکنان دو تیم در مراسمی که باشگاه استقلال خوزستان تدارک دیده بود، یاد و خاطره هادی نوروزی را گرامی داشتند. یک دقیقه سکوت نیز در استادیوم اعلام شد.
* بازی با دو دقیقه تأخیر در ساعت 17:12 دقیقه آغاز شد.
* با توجه به خنک تر شدن هوای اهواز خبری از وقفه سه دقیقه ای در جریان دو نیمه این مسابقه نبود.
* شهاب کرمی بازیکن سابق فولاد در ترکیب اصلی ملوان بود اما آرش افشین بدلیل مصدومیت این دیدار را از جایگاه نظاره می کرد.
* روح الله سیف اللهی که با آسیب دیدگی جزئی روبروست، در ترکیب ابتدایی استقلال قرار نگرفت.
* در دقیقه 60 محمد نزهتی با دست توپ را از جلوی دروازه بان استقلال ربود و تبدیل به گل کرد اما داور میدان ضمن مردود کردن این گل به بازیکن خاطی ملوان کارت زرد نشان دادو
* از سوی بلندگوی استادیوم غدیر تعداد تماشاگران این مسابقه 350 نفر اعلام شد.
* در حالی که تبلیغ بانک ملی ایران روی پیراهن های بازیکنان استقلال خوزستان درج شده بود، روی پیراهن فرناندو خسوس دروازه بان این تیم، نام شرکت گروه ملی صنعتی ایران به چشم می خورد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مهدیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
0
0
متاسفانه عبدالله ویسی علارقم همه تعریف و نمجیدها باید بگم تیمش شخصیت قهرمانی نداره شما ببین تو چند نوبت میتونست صدر نشین بشه ولی نشد بازی با صبای قم الانم با ملوان مگه ادم چقدر فرصت گیرش میاد فردا بازم مصاحبه میکنه میگه از ما انتظار نداشته باشین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها