به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

اسکوچیچ: برای پیروزی مقابل تراکتورسازی آماده‌ایم

اسکوچیچ: برای پیروزی مقابل تراکتورسازی آماده‌ایم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فو‌تبا‌ل فولاد خوزستان امیدوار است تیمش با پیروزی مقابل تراکتورسازی از شرایط بد فاصله بگیرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش بازی مقابل تراکتورسازی تبریز با تسلیت به مناسبت آغاز مراسم سوگواری امام حسین (ع)، اظها‌ر کرد: ما در 20 روز تعطیلی سعی کردیم حداکثر استفاده را در جهت آماده سازی روحی – روانی و جسمی بازیکنان‌مان انجام دهیم. از روند آماده سازی رضایت دارم و امیدوارم که با پیروزی در بازی فردا (جمعه) از این مراحل عبور کنیم.

وی درباره شرایط خانزاده نیز عنوان کرد: فکر می‌کنم که بتواند بازی کند، چرا که از نظر فیزیکی آماده است. البته بازیکنی که مدتی بازی نکرده این موضوع روی او تاثیرگذار است، ولی امیدوارم که تاثیرات این موضوع روی خانزاده حداقل باشد.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که درباره جذب مهاجم خارجی به کجا رسیدید؟ خاطر‌ نشان کرد: خیلی راحت است که یک بازیکن خارجی بیاوریم، ولی جذب یک بازیکن خارجی خوب کار ساده‌ای نیست.

وی در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره وقفه‌های ایجاد شده در لیگ چیست و این موضوع تا چه حدی بر روی فولاد تاثیر گذاشته است، عنوان کرد: به من اجازه دهید تا درباره تاثیر این موضوع بر روی فولاد صحبتی نکنم و از تاثیرات کلی آن می گویم. وقفه‌های ایجاد شده تاثیر منفی می‌گذارد و روی بازی‌ها تاثیرگذار است.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل فولاد خوزستان در ارزیابی از تیم تراکتورسازی تبریز نیز ا‌ضافه‌ کرد‌: نقاط ضعف و قوت حریف را بررسی کرده‌ایم ولی آنچه که مهم است شرایط تیم خودمان است و این که بازیکنانم برابر حریف چگونه برای کسب سه امتیاز بازی کنند. تراکتورسازی تیمی است که مشکل خاصی ندارد و همیشه منظم کار خود را انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که عبدالله زاده برای بازی کردن از نیم فصل مشکلی ندارد نظر شما راجع‌ به این بازیکن چیست؟ خاطر‌ نشان کرد: من دوست دارم که عبدالله زاده را در نیم فصل به خدمت بگیریم. البته اگر شرایط اجازه بدهد، چرا که نمی دانم شرایط جذب بازیکنانی که سربازی‌شان به اتمام می‌رسد در نیم فصل به چه صورتی است.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا جذب بازیکن ایرانی مد نظر شماست؟ ا‌ضافه‌ کرد‌: اکنون امکانات آن را نداریم ولی تجربه ثابت کرده که جذب بازیکن ایرانی سخت است، چرا که آنها به شرطی می آیند که پول خوبی به آنها داده شود.

وی در ادامه بیا‌ن‌ کرد: من همیشه امیدوار هستم، چرا که وقتی انسان‌ها کار خود را به نحو احسن انجام دهند آرامش خاطری در برابر وجدان خودشان دارند. من در آنچه که می‌توانم تاثیرگذار باشم از خود مایه می گذارم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که پیروزی برابر تراکتورسازی تبریز تا چه اندازه از نظر روحی تیم را متحول می‌کند؟ پاسخ داد: من مطمئن هستم که بازیکنانم اگر بخواهند می‌توانند هر کاری را انجام دهند ولی چیزی که برای من بسیار اهمیت دارد جو ناسالمی است که اطراف تیم به وجود آمده و متاسفانه تاثیرات منفی روی تیم می‌گذارد.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که اگر تیم نتیجه‌ نگیرد شرایط کاری او چه می‌شود؟ خاطر‌ نشان کرد: اگر از سالن بروید و ماشین در خیابان شما را بزند چه می‌شود؟ به‌ هر‌ حال من هیچ وقت منفی فکر نمی‌کنم، چرا که به خودم اعتقاد دارم.

اسکوچیچ بیا‌ن‌ کرد: از کار کردن با بازیکنان در این مدت راضی بوده‌ام. آنها با وجدان کار کرده‌اند. فکر می‌کنم که بازیکنان به اهمیت بازی فردا واقف هستند و انتظار یک بازی خوب را داریم، چرا که این موضوع در تمرینات تیم دیده‌ام.

وی در ادامه این نشست در پاسخ به این سوال که آیا با پیروزی بازی فردا جو منفی که در اطراف تیم به وجود آمده برطرف می‌شود؟ خاطر‌ نشان کرد: طبیعی است که هر نتیجه‌ مثبتی تاثیر گذار خواهد بود و این مهم است که به کار و اهداف خودمان فکر کنیم و کاری به حاشیه نداشته باشیم. هر کسی که در این جوهای ناسالم به فکر منافع خود است و همیشه در این جوهای ناسالم عشق و علاقه به فولاد کمتر دیده می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
رامین رامهرمز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
0
3
خدا کنه
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
1
7
(( حضور50هزارنفری در بازی باتراکتور و حمایت از بازگشت دهکردی،اولین وآخرین راه نجات فولاد )) . دوستان ، دلسوزان،هواداران مظلوم جنوب خوزستان فولاد ، منتقدان فهیم،قلم بدستان آگاه و..... تورو خدا دیگه از پراکنده گویی دست بکشیم و در این سه روز باقی مانده بیایید در گفتمان وعمل متحد شویم، تمامیه نقدهای شما دراین مدت چندماهه کاملا درست وبجا بوده و هرچه گفتیم و نقدکردیم نه گوش شنوایی بوده و نه دست یاری. پس گفتن بیش از این یعنی مخاطب قراردادن یه کر یاکسی که خودش رو به نشنیدن و ندیدن میزنه ، دراین سه روز باقی مانده از تمامیه امکانات موجود برای تبلیغات و کشاندن تمامیه دلسوزان فوتبال خوزستان به ورزشگاه نهایت استفاده رو کنیم و بیش از این متفرق نباشم. مطمئنا مطمئنا مطمئنا جمعه صدای ما کاملا شنیده میشه و بهترین جمله برای همبستگی، بهترین شعار برای اتحاد، وتنهاراه نجات فولاد حمایت از بازگشت دهکردی میباشد که بدون هیچ گونه توهین وبی ادبی میتوانیم به گوشهای پنبه فرو کرده برسانیم . ( خواهش میکنیم فقط جمله اول که در پرانتز گذاشته شده رو تبلیغ کنید،خواهش میکنیم،خواهش میکنیم وقبل ازآن ازمساعدت خوزستان اسپرت نهایت سپاس رو داریم )
هوادار فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
0
5
مدیر برنامه های گرامیتون بیشتر از همه داره تو این جو ناسالم سود میبره
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
1
8
(( حضور50هزارنفری در بازی باتراکتور و حمایت از بازگشت دهکردی،اولین وآخرین راه نجات فولاد ))
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
1
5
همه باهم در غدیر انشاالله بازگشت دهکردی ونجات فولاد را فریاد خواهیم کرد که دیگر امیدی به اژدری واسکو نیست از مدیر گرفته تا مربی همشون عادت کردن در مورد مسائل باشگاه ونتایج ضعیف ان حقیقتو نگن ودر عوض به هوادارا دروغ میگن تا پایان فصل که پایان کار فولاده همه تیمها برا یک امتیاز میجنگن مربی تیم ما با مدیر عامل امتیاز خیرات میکنن وبیخیال تیم وهوادا واینهمه بودجه صرف شده هستن که بخدا اگه ارث پدرشون هم باشه باز اسراف وگناهه هدر دادن چندین میلیارد تومان حیف از این همه پول که دست مربی و مدیر عامل ازان ضعیف تر هدر داده شد اگه این پولو در تیمی دسته سه خرج میکردن بهترین بازیو انجام میداد نه مثل اسکو که شش تا دفاع خریده بی کیفیت همشون از هم بدتر خودش هم از لحاظ فنی از با زیکنا پایین تر امیدوارم هیچوقت شادی وارامش نبینن کسانی که به عمد میخوان فولادو به دستور اربابشون نابود کنن
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
1
3
دوستان و هواداران ! برخلاف میل باطنی مدیران سپاهان ، هوادارانش با اتحاد و همبستگی و اصرار ،نویدکیا رو برگردونند. لطفا متحد باشید. شما که از مدیران فولاد انتقاد میکنید و به تمجید مدیران سپاهان میپردازیدلطفا به همبستگی هواداران سپاهان هم نگاه و توجه کن. تو رو خدا از تفرق بپرهیز.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
0
2
اسکوچیچ در مورد جو نا سالم صحبت میکنه ! عجیبه ایشون و اطرافیانشان تا الان مبتکر ایجاد جو نا سالم بوده اند و از آب گل آلود ماهی گرفته اند.
چاسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
0
3
خوب جوكي بود خنديديم
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
0
2
هیات مدیره سپاهان اصفهان در اثر بی پولی منابع سپاهان را تامین کردند
همون سال که به بهانه کمبود بودجه فولاد خوزستان را نابود کردند
انشالله امسال فولاد را نابود نکنند
خوزستان مهد فوتبال ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
0
3
(( حضور50هزارنفری در بازی باتراکتور و حمایت از بازگشت دهکردی،اولین وآخرین راه نجات فولاد ))
خوزستان مهد فوتبال ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
0
3
(( حضور50هزارنفری در بازی باتراکتور و حمایت از بازگشت دهکردی،اولین وآخرین راه نجات فولاد ))
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
0
2
اسكوچيچ : صبح ساعت 6 از خواب بيدار شو . بيبين تيم شما برده .
مگه تراكتور به تيم تو ميگن تيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
0
3
فردا همه با هم توی استادیوم یکصدا فریاد ( دهکردی دهکردی برگرد به فولاد ) رو می زنیم.
پاسخ ها
عشق یک کلام فقط فولاد
| Germany |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
درودبرشما! جمله (( حضور50هزارنفری در بازی باتراکتور و حمایت از بازگشت دهکردی،اولین وآخرین راه نجات فولاد )) برای اتحاد و همبستگی ، بهتر نیست؟؟؟؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها