به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

تارتار: بازی حساسی با استقلال اهواز داریم

تارتار: بازی حساسی با استقلال اهواز داریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال راه آهن می‌گوید تعطیلات لیگ به تیمش کمک کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر استقلال اهواز با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، گفت: با توجه به شرایط دو تیم این بازی می‌تواند بازی بسیار حساسی باشد. هر تیمی که این سه امتیاز را بگیرد شرایطش بهتر خواهد شد.

سرمربی راه‌آهن ا‌دا‌مه‌ داد: در حال‌ حاضر از شرایط خوبی برخوردار هستیم. انگیزه بازیکنان بسیار بالاست. به طوری که آنها باعث شده‌اند که روحیه من هم بالاتر برود و امیدوارم که بتوانیم بازی خوب و هدفمندی برای روز جمعه ارائه دهیم.

او در مورد تعطیلات لیگ و فرصتی که باعث شد تیم تمرینات بهتری داشته باشد نیز ا‌ضافه‌ کرد‌: با توجه به این که تازه به این تیم آمده بودم تعطیلات به ما کمک کرد. تنها مشکل ما بحث بازیکنان تیم ملی امید بود که البته لازم است برای موفقیت‌ تیم امید به آنها تبریک بگویم.

تارتار خاطر‌ نشان کرد: از این به بعد فقط در روزهای فیفا دی بازیکنان‌مان را به تیم ‌ملی امید خواهیم داد، چون این دو بازیکنی که ما در تیم امید داریم از بازیکنان اصلی ما هستند و امیدواریم که در آینده طوری بر‌نامه‌ریزی که ما بتوانیم از بازیکنان‌مان در بازی‌ها استفاده کنیم.

او افزود: از سازمان لیگ هم تشکر می‌کنم که بازی ما را یک روز به عقب انداختند.

مهدی تارتار در مورد مصدومیت محسن ایران نژاد نیز، توضیح داد: تنها ناراحتی ما مصدومیت محسن ایران نژاد است که مصدومیتش خیلی از نظر روحی به ما ضربه زد و البته با روحیه‌ای که از محسن سراغ دارم، نشان داد که می‌تواند خیلی به تیم ما کمک کند و روحیه تیم را بالا ببرد.

سرمربی راه‌آهن ا‌دا‌مه‌ داد: اگر چه همه ما دوست داریم که زمان کمتر بگذرد و دیرتر پیر شویم، اما امیدوارم که این یک سال زود بگذرد که محسن ایران‌نژاد هم زودتر به تیم ما بپیوندد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها