به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

نشست خبری اسکوچیچ امروز برگزار می‌شود

خوزستان اسپورت- نشست خبری پیش بازی تیم های فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز امروز (پنجشنبه) برگزار خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، نشست خبری پیش بازی تیم های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز از ساعت 14:30 امروز در سالن کنفرانس هتل فجرسپاه اهواز برگزار خواهد شد. تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی با توجه به ساعت سفر این تیم به اهواز در این نشست غایب خواهد بود اما دراگان اسکوچیچ طبق قبنامه اعلامشده در محل کنفرانس حضور پیدا می‌کند.

دیدار تیم های فولاد خوزستان وتراکتورسازی تبریز ساعت 17:10 فردا (جمعه) برگزار خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
0
3
(( حضور50هزارنفری در بازی باتراکتور و حمایت از بازگشت دهکردی،اولین وآخرین راه نجات فولاد )) . دوستان ، دلسوزان،هواداران مظلوم جنوب خوزستان فولاد ، منتقدان فهیم،قلم بدستان آگاه و..... تورو خدا دیگه از پراکنده گویی دست بکشیم و در این سه روز باقی مانده بیایید در گفتمان وعمل متحد شویم، تمامیه نقدهای شما دراین مدت چندماهه کاملا درست وبجا بوده و هرچه گفتیم و نقدکردیم نه گوش شنوایی بوده و نه دست یاری. پس گفتن بیش از این یعنی مخاطب قراردادن یه کر یاکسی که خودش رو به نشنیدن و ندیدن میزنه ، دراین سه روز باقی مانده از تمامیه امکانات موجود برای تبلیغات و کشاندن تمامیه دلسوزان فوتبال خوزستان به ورزشگاه نهایت استفاده رو کنیم و بیش از این متفرق نباشم. مطمئنا مطمئنا مطمئنا جمعه صدای ما کاملا شنیده میشه و بهترین جمله برای همبستگی، بهترین شعار برای اتحاد، وتنهاراه نجات فولاد حمایت از بازگشت دهکردی میباشد که بدون هیچ گونه توهین وبی ادبی میتوانیم به گوشهای پنبه فرو کرده برسانیم . ( خواهش میکنیم فقط جمله اول که در پرانتز گذاشته شده رو تبلیغ کنید،خواهش میکنیم،خواهش میکنیم وقبل ازآن ازمساعدت خوزستان اسپرت نهایت سپاس رو داریم )
khz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
0
2
همدل و یکصدا بازگشت دهکردی را فریاد می زنیم .ورزشگاه را پر می کنیم و سپس نتیجه اتحاد و انسجام هواداران فولاد را مشاهده می کنیم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها