به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

استیلی: خاطرات جنگ برایم تداعی می‌شود

استیلی: خاطرات جنگ در خوزستان برایم تداعی می‌شود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فو‌تبا‌ل ملوان گفت: امیدوارم که بازی ما و استقلال خوزستان بازی باشد که همه از تماشای آن لذت ببرند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، حمید استیلی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان با بیان این که وقتی به این استان می‌آیم خاطرات جنگ برایم تداعی می‌شود در خصوص دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان، اظها‌ر کرد: بازی که ما برابر این تیم داریم بازی خیلی مشکلی است. ما در این تعطیلاتی که داشتیم در انزلی اردویی را برپا کردیم و صبح و عصر تمرین کردیم و تقریبا به یک آمادگی نسبی دست پیدا کرده‌ایم. دو ملی‌پوش مان نیز که به همراه تیم ‌ملی بودند امروز به جمع ما اضافه شدند.

وی بیا‌ن‌ کرد: پس از بازی با تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس نتوانستیم از آرش افشین استفاده کنیم، چرا که او آسیب‌دیده است و پزشکان در حال تلاش هستند تا از این بازیکن خوب در بازی‌های آینده از او استفاده کنیم. سایر بازیکنان‌مان خوب هستند و امیدواریم که یک بازی بسیار خوبی را انجام دهیم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل ملوان عنوان کرد: تیم خوب فو‌تبا‌ل بازی می‌کند و استقلال خوزستان تیم خوبی است و از جایگاه خوبی برخوردار است و ما تجزیه و تحلیل خوبی از این تیم داریم و امیدوارم بازی را انجام دهیم که همه از تماشای آن لذت ببرند.

وی خاطر‌ نشان کرد: تعطیلات برای ما نسبتا خوب بود و البته کمی مشکلات مالی داشته‌ایم که کمی در تمرکز بازیکنان‌مان تاثیر گذاشت، ولی خدا را شکر مسئولان باشگاه که خوزستانی هم هستند و هم چنین هیات مدیره باشگاه بسیار زحمت می کشند و امیدوارم که بتوانند قسمتی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند و جا دارد از بازیکنان‌مان که با تمام وجود کار کرده‌اند تشکر کنم و امیدوارم که فردا نتیجه‌ کارمان را ببینیم.

استیلی در ادامه این نشست در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه آنچه را خواسته‌اید در ملوان به آن رسیده‌اید؟ عنوان کرد: هنوز به آنچه که ایده‌الم است نرسیده‌ام. ما یکسری بازیکنان جوان آورده‌ایم و سعی کرده‌ایم بتوانیم از آنها به نحو احسن استفاده کنیم. در شمال کشور و جنوب کشور استعدادهای خوبی وجود دارد که باید آنها کشف شوند و از همه مهم‌تر‌ باید بتوانیم آنها را آموزش دهیم. سال گذشته در راه‌آهن بازیکنان جوانی را آوردیم که الان در لیگ بازی می‌کنند. به‌ هر‌ حال اگر لیگ جوان و پویاتر شود قطعا به تیم ‌ملی کمک می‌شود و تیم ‌ملی هم می تواند شراط بهتری داشته باشد.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل ملوان درباره وقفه‌های ایجاد شده در لیگ نیز خاطر‌ نشان کرد: قطعا این وقفه ها به تیم‌ها آسیب می‌زند چرا که از اول تا پایان لیگ نزدیک به 140 روز یا همان پنج ماه تعطیلی داریم که بسیار زیاد است و قطعا آسیب می‌زند وقتی بازی‌ها تعطیل شوند تیم‌ها مجبور هستند که اردو برگزار کنند که در این زمان کمی بازیکنان دچار آسیب می‌شود و به تیم آسیب می‌زند. البته تیم ‌ملی هم خیلی مهم است، ولی قطعا اگر باشگاه‌ها خوب باشند تیم ‌ملی هم قوی می‌شود.

وی ا‌ضافه‌ کرد‌: ما در تمام بازی‌هایی که داشته‌ایم سعی می‌کنیم یک بازی خوب به همراه نتیجه‌ خوب انجام می‌دهیم. هو‌اد‌ا‌ران ما هر چه بازی داشته‌ایم به ورزشگاه آمد‌ه‌اند و در کنار ما هستند و برای ما یک نعمت محسوب می‌شوند. به‌ هر‌ حال ما به اهواز آمده‌ایم که یک بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. ویسی با تیم فو‌تبا‌ل استقلال خوزستان خوب کار کرده است و امیدوارم بازی پنج‌شنبه انجام می‌دهیم همه از تماشای آن راضی باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
رضايي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
1
3
بچه ها هوا كه خوبه ، ساعت بازي هم كه خوبه

بريم ورزشگاه ' به خدا اين تيم با اين بازيكنان و مربي سالم خوزستاني لياقت قهرماني داره
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
0
3
حمایت از پپ خوزستانی کار درستیه کم کم هوا داراش زیادتر هم میشن افرین به خوزستانیای خونگرم وبا غیرت فرق نمیکنه کدوم تیم استان باشه افرین به اینهمه تعصب وغیرت
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
1
2
از فولاد که ناامید شدیم بیایم با حضور در استادیوم استقلال خوزستان را حمایت کنیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها