به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

برنامه استقلال خوزستان برای یادبود هادی نوروزی

برنامه استقلال خوزستان برای یادبود هادی نوروزی

خوزستان اسپورت- باشگاه استقلال خوزستان در دیدار مقابل ملوان انزلی، یاد و خاطره کاپیتان فقید پرسپولیس را گرامی خواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، بهمن روشنایی سرپرست تیم استقلال خوزستان، ضمن بیان این مطلب گفت: بازیکنان استقلال خوزستان به منظور گرامیداشت یاد شادروان هادی نوروزی با بستن نوارهای مشکی در بازی مقابل ملوان به میدان خواهند رفت. همچنین یک پلاکارد منقش به تصویر این بازیکن بااخلاق تهیه شده تا بازیکنان استقلال با شاخه های گل به سمت آن بروند و ادای احترام کنند.

روشنایی ادامه داد: هادی نوروزی از بازیکنان بااخلاق و ارزنده فوتبال ایران بود که در بازی هفته دوم فصل جاری در استادیوم غدیر اهواز مقابل تیم ما بازی کرده بود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در رابطه با آخرین وضعیت این تیم برای دیدار با ملوان گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. عبدالهادی خنیفر تنها غایب تیم ماست ولی سایر بازیکنان مشکلی برای بازی مقابل ملوان ندارند. امیدوارم هواداران فوتبال خوزستان فردا به استادیوم بیایند و نماینده فوتبال این استان را تشویق کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
مهدیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
0
3
اقا خدا رحمتش کنه"ولی خواهشا دیگه کاسه داغتر از اش نشین ما هم رضا داوودی و نعیم سعدی رو از دست دادیم پرسپولیس یه تسلیت خشک و خالی هم نفرستاد واسه جامعه فوتبال خوزستان و باشگاه استقلال اهواز ما که راضی نیستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
0
1
خدا رحمتش كنه همه مال اين راهن ولي بسه ديگه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها