به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 04
کد خبر: ۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

تراکتورسازی با تأخیر به اهواز می‌آید

خوزستان اسپورت- کاروان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پنجشنبه شب وارد اهواز خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم های فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز روز جمعه 24 مهرماه در اهواز روبروی هم قرار خواهند گرفت. کاروان تراکتورسازی بعد از ظهر پنجشنبه از تبریز به تهران عزیمت خواهد کرد و پس از چند ساعت معطلی در فرودگاه تهران راهی اهواز می‌شود. اعضای تیم تراکتورسازی پنجشنبه شب در اهواز استقرار پیدا می‌کنند و تونی اولیویرا بدلیل ورود دیرهنگام کاروان این تیم به اهواز نمی‌تواند در کنفرانس خبری پیش بازی با فولاد حضور پیدا کند.

تراکتورسازی تبریز تاکنون موفق به مغلوب کرده فولاد خوزستان در اهواز نشده است و این بار هم در شرایطی به این شهر خواهد آمد که تیم میزبان نیاز مبرم به سه امتیاز مسابقه دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
0
3
فولاد هميشه سربلند
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
1
2
(( حضور50هزارنفری در بازی باتراکتور و حمایت از بازگشت دهکردی،اولین وآخرین راه نجات فولاد )) . دوستان ، دلسوزان،هواداران مظلوم جنوب خوزستان فولاد ، منتقدان فهیم،قلم بدستان آگاه و..... تورو خدا دیگه از پراکنده گویی دست بکشیم و در این سه روز باقی مانده بیایید در گفتمان وعمل متحد شویم، تمامیه نقدهای شما دراین مدت چندماهه کاملا درست وبجا بوده و هرچه گفتیم و نقدکردیم نه گوش شنوایی بوده و نه دست یاری. پس گفتن بیش از این یعنی مخاطب قراردادن یه کر یاکسی که خودش رو به نشنیدن و ندیدن میزنه ، دراین سه روز باقی مانده از تمامیه امکانات موجود برای تبلیغات و کشاندن تمامیه دلسوزان فوتبال خوزستان به ورزشگاه نهایت استفاده رو کنیم و بیش از این متفرق نباشم. مطمئنا مطمئنا مطمئنا جمعه صدای ما کاملا شنیده میشه و بهترین جمله برای همبستگی، بهترین شعار برای اتحاد، وتنهاراه نجات فولاد حمایت از بازگشت دهکردی میباشد که بدون هیچ گونه توهین وبی ادبی میتوانیم به گوشهای پنبه فرو کرده برسانیم . ( خواهش میکنیم فقط جمله اول که در پرانتز گذاشته شده رو تبلیغ کنید،خواهش میکنیم،خواهش میکنیم وقبل ازآن ازمساعدت خوزستان اسپرت نهایت سپاس رو داریم )
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها