به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

یعقوبی: استعفا می‌کنم تا شرمنده بازیکنان نباشم

یعقوبی: استعفا می‌کنم تا شرمنده بازیکنان نشوم

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال اهواز گفت: با توجه به برطرف نشدن مشکلات مالی باشگاه استقلال و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان از سمت خود استعفا می‌کنم.

کارون یعقوبی در گفت و گو با خوزستان اسپورت، در رابطه با پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان استقلال اهواز که قرار بود قبل از بازی با راه آهن پرداخت شود، عنوان کرد: متأسفانه تا این ساعت پول بازیکنان تهیه نشده است و به همین دلیل تصمیم گرفتم از سمتم استعفا کنم تا شرمنده بازیکنان استقلال اهواز نباشم.

یعقوبی ادامه داد: مالکان باشگاه استقلال اهواز تمام تلاش خودشان را برای تأمین قسط اول قراردادهای بازیکنان بکار گرفته اند و کماکان تلاش می‌کنند تا این پول را تهیه کنند اما تا امروز این امر محقق نشده است.

قائم مقام باشگاه استقلال اهواز در پاسخ به این سئوال که استعفای او چه کمکی به رفع مشکلات می‌کند و آیا موجب رسیدن پول به باشگاه استقلال می‌شود، توضیح داد: بهرحال بازیکنان تیم تحت فشار هستند و نمی‌توانیم انتظارات آنها را نادیده بگیریم. استعفایم حداقل باعث می‌شود که شرمنده بازیکنان تیم نباشم.

کارون یعقوبی در پایان گفت: امیدوارم آقای ملکی بتواند هرچه زودتر قسط اول قراردادها را پرداخت کند تا استقلال اهواز با شرایط بهتری در ادامه مسابقات حضور پیدا کند.

استقلال اهواز از زمان بازگشت مجدد به لیگ برتر شاهد تغییرات زیادی در سطوح مختلف مدیریت این باشگاه بوده است و به نظر نمی‌رسد که مشکلات استقلال با جدایی کارون یعقوبی برطرف شود. مشکل اصلی استقلال اهواز در واقع به عدم توانایی مالی مالکان باشگاه در اجرای تعهدات و پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان این تیم مربوط می‌شود.

پیش از این هم نوشتیم: محمد ملکی و دوستان وی باید هرچه زودتر تکلیف استقلال اهواز را مشخص کنند. اگر پرداخت هزینه های میلیاردی تیمداری در لیگ برتر از توان آنها خارج باشد، می‌توانند همین امروز این موضوع را اعلام کنند و تیم استقلال اهواز را تحویل دهند تا راهکاری برای نجات این تیم پیدا شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
6
اين وضعيت از روز أولي كه ملكي و جهانداري با نقشه تيم رو گرفتن مشخص بود. آقاي ملكي استقلال اهواز بعد از سالها به لطف مسولين استان تونست برگرده ليگ برتر ولي شما داريد با اين وضعيتي كه بوجود آورديد باعث نابودي و سقوط تيم مي شويد، چرا تيم رو تا زوده تحويل نميدي، واقعا دنبال چي هستي؟
تا دير نشده تيم رو تحويل شفيع زاده ها بده و برو
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
1
4
آقای استاندار آقای سید شریف حسینی بداد این تیم برسید بخدا حیفه تیم استان بخاطر نداشتن بودجه کافی سقوط کنه
mohamad94
|
United States of America
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
4
با تشکر از سایت خوزستان اسپورت که حرف دل هواداران رو میزنه.
ماشالله به غیرت مسئولین استانی که قدیمی ترین تیم استان رو به حال خودش رها کردن هوادارا باید خودشون کاری کنن وگر نه ملکی تیم رو نابود میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
0
1
تو را به خدا به داد این تیم برسید
این تیم چیز زیادی نخواسته است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها