به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

مربی و دو بازیکن استقلال اخراج شدند

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز اقدام به اخراج مربی و دو بازیکن استقلال اهواز کرد.
مربی و دو بازیکن تیم فوتبال استقلال اهواز به دستور مدیرعامل باشگاه از این تیم کنار گذاشته شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، افشین کمایی مربی استقلال اهواز و دو بازیکن این تیم به نام های خیرالله ویسی و مسعود قنواتی دقایقی پیش با حکم ارسطو جهانداری مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز از این تیم کنار گذاشته شدند و از این پس تیم آبی پوش اهواز را در ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران همراهی نخواهند کرد.

خبرنگار خوزستان اسپورت برای اطلاع از جزئیات این اتفاق با مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز تماس گرفت که ارسطو جهانداری با وجود مشغله کاری، دلایل این تصمیم را بازگو کرد تا هواداران استقلال اهواز را در جریان ماوقع قرار دهد.

ارسطو جهانداری درباره دلیل کنار گذاشتن افشین کمایی مربی تیم استقلال اهواز گفت: افشین کمایی بنا به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران به مدت شش ماه از همراهی تیم محروم شده است. طبق قوانین فوتبال ایران چنانچه مربی یا بازیکن تیمی دچار محرومیت بالای سه ماه گردد، باشگاه مختار خواهد بود تا او را از فهرست تیم کنار بگذارد. باشگاه استقلال اهواز نیز با توجه به اینکه افشین کمایی قادر به نشستن روی نیمکت تیم در مسابقات رسمی نخواهد بود، اقدام به فسخ قرارداد با ایشان کرد.

جهانداری دلیل کنار گذاشتن خیرالله ویسی و مسعود قنواتی دو بازیکن استقلال اهواز را امتناع این بازیکنان از حضور در تمرینات و مسابقات تیم عنوان کرد و توضیح داد: طبق قوانین چنانچه بازیکن بیش از سه جلسه در تمرینات تیم غیبت غیرموجه داشته باشد، باشگاه می تواند قرارداد او را فسخ کند. این دو بازیکن حدود شش-هفت جلسه از حضور در تمرینات و مسابقات امتناع کرده بودند و در کنار این غیبت غیرموجه مشکلات دیگری ایجاد کردند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مشکلات ایجاد شده توسط این دو بازیکن گفت: خیلی نمی خواهم وارد جزئیات موضوع شوم اما این مشکلات به امتناع از حضور در تمرینات و اثرگذاری منفی روی سایر بازیکنان برای تکرار چنین رفتاری مربوط می شد. در مجموع صلاح در این دیده شد تا با خیرالله ویسی و مسعود قنواتی قطع همکاری کرده و برای آن ها در تیم بعدی آرزوی موفقیت می کنیم.

جهانداری در پاسخ به این سئوال که با توجه به مشکل سربازی و جدایی پنج بازیکن اصلی استقلال اهواز، آیا کنار گذاشتن دو بازیکن دیگر به این تیم ضربه نمی زند؟ چنین گفت: استقلال اهواز اگر 15 بازیکن داشته باشد که همگی با جان و دل در تمرینات و مسابقات شرکت کنند، بهتر از این است که 30 بازیکن داشته باشد اما 5 نفر از آن ها مشکل ایجاد کنند و باعث کم انگیزگی سایر بازیکنان شوند.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز همچنین خطاب به هواداران این باشگاه گفت: با اخراج دو بازیکن مذکور 8 جای خالی در فهرست استقلال اهواز وجود دارد و مطمئناً در فرصت 40 روزه نیم فصل لیگ دسته اول در خصوص جذب بازیکنان مورد نیاز اقدام خواهیم کرد. از طرفی دیگر باید به هواداران استقلال اطمینان بدهم که نگران جدایی بازیکنان این تیم نباشند چرا که هیچ بازیکنی بدون رضایت باشگاه اقدام به جدایی از استقلال اهواز نخواهد کرد.

ارسطو جهانداری در خاتمه اظهار کرد: نام استقلال اهواز بزرگ تر از نام بازیکنان است و نباید سابقه 60 ساله این باشگاه را فدای بازیکن سالاری و حمایت از بازیکنان خاطی کنیم. من مطمئن هستم که با رفع مشکلات مالی استقلال اهواز و دعای خیر هواداران به لیگ برتر فوتبال ایران صعود خواهیم کرد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
جاویدنادرپور
|
United States of America
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
0
0
با ارزوی موفقیت برای تیم خوب اهوازی.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها