به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶

بازیکنان خارجی در تمرین نفت مسجدسلیمان

الکساندر پاشنکو در تمرین عصر امروز تیم نفت مسیجدسلیمان حضور یافت.
تمرین بعد از ظهر امروز تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه بهنام محمدی این شهر برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت مسجدسلیمان در حالی تمرین بعد از ظهر امروز را برگزار کرد که دو بازیکن خارجی در این تمرین شرکت کرده بودند. دروازه بان بلغارستانی عضو باشگاه شریف مولداوی که چندی پیش با تیم نفت مسجدسلیمان قرارداد منعقد کرده و جهت تکمیل مدارک به کشورش بازگشته بود، امروز در تمرین نفت حضور داشت. این دروازه بان که نام کامل وی «گئورگی نیکلایو گئورگیف» می باشد، به صورت قرضی و تا پایان فصل جاری ورزشی از باشگاه شریف مولداوی به باشگاه نفت مسجدسلیمان پیوسته است.

امروز همچنین یک مدافع اهل کشور روسیه به نام «الکساندر پاشنکو» در تمرین تیم نفت مسجدسلیمان حضور یافت و همراه با سایر بازیکنان این تیم به تمرین پرداخت. این بازیکن تبعه روسیه در صورتی که بتواند رضایت بهروز مکوندی را جلب کند، می تواند با تیم نفت مسجدسلیمان قرارداد رسمی ببندد.

تمرین تیم زردپوش مسجدسلیمان، بعد از ظهر فردا شاهد حضور سه بازیکن خارجی دیگر خواهد بود. یک بازیکن اهل ازبکستان و دو بازیکن دورگه نفراتی هستند که فردا (جمعه) وارد ایران شده و در تمرین تیم نفت مسجدسلیمان شرکت می کنند تا مورد ارزیابی فنی قرار بگیرند. بازیکن ازبکستانی «روسلان ملزید نیوف» نام دارد و باید به همراه دو بازیکن دورگه که فردا به ایران می رسند، زیر نظر بهروز مکوندی تست فنی بدهند.

مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال نفت همه تلاش خود را برای تقویت این تیم و حفظ آن در جدول رده بندی لیگ برتر به کار بسته اند و تنها نگرانی آن ها رفع مشکلات مالی بازیکنان از سوی اسپانسرهای باشگاه است.



پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها