به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

بختیاری‌زاده: میداودی و آل‌نعمه را می‌خواهیم

بختیاری‌زاده: میداودی و آل‌نعمه را می‌خواهیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با بیان این که میداوودی و آل‌نعمه هر دو مورد پسند من هستند، گفت: وقتی ما در خط حمله و دفاع مشکلاتی داریم و بازیکنان خوزستانی خوبی مانند میداوودی و آل‌نعمه در این پست‌ها هستند، چرا باید به دنبال بازیکنان دیگری باشیم؟

به گزارش خوزستان اسپورت، سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: از روز پنجشنبه در تهران اردو زده‌ایم و امروز نیز با تیم پیمان تهران که یکی از تیم‌های آسیا ویژن تهران است، بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم.

وی بیان‌ کرد: در این اردو تمام بازیکنانی که در اهواز همراه ما بودند، تیم را همراهی می‌کنند، ضمن این‌که طبق آن‌چه کارون یعقوبی، قائم‌مقام باشگاه به من اعلام کرده، قرار است فرزاد آشوبی و سعید سالارزاده که به دلیل مشکلاتی که وجود داشت‏ همراه تیم نبودند، در این اردو به تیم اضافه شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در خصوص دیپورت‌شدن "عدنان عطیه" مدافع عراقی، عنوان‌ کرد: این بازیکن در دو بازی تدارکاتی همراه تیم بود و اگرچه ما در این دو مسابقه به پیروزی رسیدیم ولی این بازیکن با وجود این‌که جوان و مستعد بود، از نظر فنی مورد پسندمان واقع نشد و ترجیح دادم از همان بازیکنان خودم استفاده کنم و به نظرم مصطفی کیانی، بازیکن خودمان کمتر از "عدنان عطیه" نیست و به نظرم فرصت را به جوانان خوزستانی بدهم، بهتر است تا بازیکن خارجی‌ای جذب کنیم که کیفیت آن چنانی ندارد. قرار است خود آقای یعقوبی با یکی دو نفر دیگر صحبت کند و اگر آن‌ها را تایید کرد، برای تایید فنی به من بسپارد.

وی در خصوص مذاکره باشگاه با احمد آل‌نعمه نیز، گفت: بله باشگاه با آل‌نعمه وارد مذاکره شده و آقای یعقوبی با او صحبت‌هایی داشته است. ما از ابتدای فصل دوست داشتیم که او با ما باشد ولی او به دلیل یکسری مسایل و مشکلات نتوانست ما را همراهی کند. من طی مصاحبه‌هایم نیز گفته‌ام خوشبختانه مشکلات آل‌نعمه باعث شد که سود آن‌ها به ما برسد و با او وارد مذاکره شویم. در هر صورت مذاکرات با او در حد خوبی بوده است و فقط منتظر جواب آل‌نعمه هستیم و به نظرم اگر جواب مثبت بدهد به سود خود او نیز است.

بختیاری‌زاده درباره مذاکره با میلاد میداوودی هم، گفت: قرار بر این شده است که خود آقای یعقوبی با او مذاکره کند. میداوودی و آل‌نعمه هر دو مورد پسند من هستند و وقتی ما در خط حمله و دفاع مشکلاتی داریم و بازیکنان خوزستانی خوبی مانند میداوودی و آل‌نعمه در این پست‌ها هستند، چرا باید به دنبال بازیکنان دیگری باشیم؟ با جذب این نفرات کمی از مشکلات ما حل خواهد شد.

وی در ادامه درباره دیدار این تیم برابر راه‌آهن، خاطرنشان‌کرد: راه‌آهن خوب فوتبال بازی می‌کند و آقای کاظمی تیم خیلی خوبی درست کرد و بعد هم که تارتار آمد‏، این تیم مقابل استقلال تهران، فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت. این تیم دو برادر دوقلو دارد که استاد بازی ضدحمله هستند و تکنیک خوبی هم دارند و کار ما را سخت می‌کنند. پشت سر این دو برادر نیز، یک بازیکن فنلاندی و عبدی هستند که مکمل این دو برادرند و همه تلاش ما از کار انداختن بازی این دو برادر دوقلو است تا بتوانیم کارهای هجومی خودمان را انجام دهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
1
3
دوقلو ها و فنلاندي را مهاركنيد
Amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
0
6
آقای بختیاری زاده یکی از مربیان محبوب من است و قصد توهین ندارم ولی باید کمتر مصاحبه کند .
به امید موفقیت هر ۳ تیم خوزستانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
0
3
اگر اس اهواز این دو بازیکن خوزستانی را بتواند جذب کند در واقع یک تیر را به دو نشانه زده یکی تقویت تیم و دیگری بالا بردن درصد بومی کردن تیم .جای خالی ال نعمه امسال در فولاد کاملا محسوسه .تعجب میکنم اسکوچیچ چطور جرات داشت بدون آوردن جایگزینی بهتر اسم این بازیکن را در لیست مازاد قرار دادمعمولا اگر بازیکنی را نخواهی حتما بهتر از او را مد نظر داری و از آمدنش مطمئنی نه اینکه اول بازیکن خودت را رد کنی بعد بری دنبال بازیکن دیگری .
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
0
2
دمت گرم سیاوش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
0
2
سياوش سياوش سياوش
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها