به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
تعداد نظرات: ۶ نظر

نیامدن کوئه‌ماها به سود فولاد می‌شود؟

معمای مهاجم خارجی فولاد پیچیده شد

خوزستان اسپورت- آمار مهاجم خارجی موردنظر فولاد خوزستان نشان می‌دهد که فولادی‌ها نباید از نیامدن این بازیکن چندان ناراحت باشند.

به گزارش خوزستان اسپورت، با وجودی که دورگ کوئه‌ماها مهاجم اهل کشور کامرون با تیم فولاد خوزستان قرارداد داخلی منعقد کرده بود، در نهایت بدلیل عدم دریافت ITC نتوانست به ایران بیاید و تیم فولاد را همراهی کند تا وضعیت تنها جای خالی باقی مانده در فهرست 18 نفره بازیکنان بزرگسال فولاد خوزستان، با وجود سپری شدن حدود نیمی از نیم فصل نخست لیگ پانزدهم، مبهم باقی بماند.

پس از اینکه آلویس نانگ بدقولی کرد و برخلاف وعده قبلی در اردوی پیش فصل تیم فولاد خوزستان در کردان کرج حضور پیدا نکرد، جایگزینی یک مهاجم خارجی دیگر، در دستور کار تیم فولاد خوزستان قرار گرفت و نام های متعددی از سوی دراگان اسکوچیچ مورد بررسی و آنالیز قرار گرفت تا در نهایت روی نام دورگ کوئه‌ماها تمرکز شد.

این مهاجم 32 ساله که سابقه 19 بازی در بوندس لیگا تا قبل از سال 2012 میلادی را در کارنامه دارد، با وجودی که طی دو سال گذشته در لیگ های دسته پایین تر اروپایی حضور داشت، به ایران آمد و با تیم فولاد خوزستان قرارداد بست تا این انتقاد از سوی منتقدین مطرح شود که کادر فنی فولاد در جذب این بازیکن دقت لازم را به خرج نداده‌اند و فقط برای پایان دادن به فشار هواداران در رابطه با جذب مهاجم خارجی اقدام به جذب کوئه‌ماها کرده‌اند.

بازیکن مورد تأیید سرمربی فولاد خوزستان در فصل ورزشی 2014-2015 طی دو نیم فصل در تیم های لییرس بلژیک و دنیزلی اسپور ترکیه بازی می‌کرد. لییرس بلژیک در خاتمه فصل قبل به لیگ دسته دوم بلژیک سقوط کرد و دنیزلی اسپور در لیگ 2 ترکیه حضور داشت. دورگ کوئه‌ماها در هر نیم فصل 2 گل برای تیم های لییرس بلژیک و دنیزلی اسپور به ثمر رساند تا با آماری نه چندان درخشان به فولاد بیاید.

چنین آماری از بازیکنی که از سال های اوج فوتبالش فاصله گرفته است، شاید ما را به این نکته برساند که فولاد از نیامدن دورگ کوئه‌ماها چندان ضرر نکرده است، بشرطی که دراگان اسکوچیچ بتواند یک مهاجم کارآمد خارجی را به تیم سرخ پوش اهواز بیاورد و بیش از این وقت را تلف نکند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iraq
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
0
6
اگه باز هم بگه نشد و نیومدن و هزار تا بهانه دیگه، واقعا ما رو به بازی گرفتن.
آقای اژدری مگه شوخیه؟ یه نگاه کنید ببینید فولاد کجای جدوله؟ شما به عنوان کسی که راس این باشگاهه، واقعا از بودن در این مکان از حدول احساس شرمندگی نمیکنید؟ دیگه چی بگیم آخه
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
0
4
بازیکن خوب بنظرتون بیرون می مونه همین پروپیچ استقلال که تیم داشت اون همه سوصداکردن برااوردنش نتونسته کاری کنه نانگم اویل خوب بود بعد افت کرد الانم تا هفته هفتم یه گل بیشتر نزده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
2
6
اسكو ديگه حناش رنگي نداره
عشقم فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
0
3
اره والا با این هیکلش یکی میشد مثل تلدو پرسپولیس
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
1
8
(( حضور50هزارنفری دربازی باتراکتوروحمایت از بازگشت دهکردی"، اولین و آخرین راه نجات فولاد ). هواداران دلسوز وفهیم، لطفا باهمین نظر تبلیغ کنید . لطفا لطفا لطفا برای نجات فولاد بازگشت استاددهکردی رو تبلیغ کنید. بدون اینکه هیچ اهانتی به شخصی کنید. دوستان ،هواداران ، دلسوزان فولاد داره عملا باخاک یکسان میشه . دست از نظرات متفاوت دیگه بردارید . بهترین نظر، برای اتحاد ما بازگشت دهکردی هستش . پس به کمپین حمایت از بازگشت دهکردی بپیوندید و فقط (( حضور50هزارنفری دربازی باتراکتوروحمایت از بازگشت دهکردی"، اولین و آخرین راه نجات فولاد ) رو در تمام فضاهای خبری ، رسانه ای ،مجازیو.... تبلیغ کنید. ما میتواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
2
3
منظور شما از این تیتر بی معنی چیست؟
آیافکرنمی کنید فولاد زمان را از دست داده؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها