به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

عشوری: فولاد در زمین خودش تیم خطرناکی است

عشوری: فولاد در زمین خودش تیم خطرناکی است

خوزستان اسپورت- هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مطمئن باشید که در شروع دوباره لیگ برتر فولاد خوزستان را در اهواز شکست خواهیم داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سینا عشوری در خصوص بازگشت تونی اولیویرا به تمرینات تراکتورسازی گفت: به هر حال این مسائل به خود سرمربی و باشگاه مربوط می‌شود. البته فکر می‌کنم که باشگاه تراکتورسازی در مورد نتایج اخیر با تونی صحبت کرده است. این مربی در تمرین هم به ما گفت که پنج بازی مهم در پیش داریم که می‌توانیم از این پنج بازی استفاده کنیم یا اینکه دوباره دچار مشکل شویم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر هواداران حق دارند ناراحت باشند، چون تراکتورسازی تا به امروز اینجای جدول (رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر) نبوده است. ما این پتانسیل را داریم که از این شرایط عبور کنیم، ولی هیچ‌وقت نتیجه گرفتن به داشتن مهره‌های اسمی برنمی‌گردد. ما باید یاد بگیریم که یک تیم باشیم، درست مثل ذوب‌آهن یا سایپا. در لیگ برتر تیم‌هایی هستند که شاید بازیکنان اسم‌ورسم‌دار زیادی نداشته باشند، ولی به معنای واقعی تیم هستند.

هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به تقابل تیمش با فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر گفت: بازی کردن مقابل چنین تیم‌هایی سخت است. فولاد واقعاً در زمین خودش تیم خطرناکی محسوب می‌شود و مربی کاربلدی دارد. هیچ تیمی به اندازه فولاد از این تعطیلات سود نبرد، ولی شک نکنید که ما این تیم را در اهواز شکست خواهیم داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
خوزستان قلب فوتبال ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
0
1
وی در ادامه افزود: در حال حاضر هواداران حق دارند ناراحت باشند، چون تراکتورسازی تا به امروز اینجای جدول (رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر) نبوده است.( آقای عشوری با احترام به هواداران باید به شما یاد آوری کنم حدود 5 سال است که تیم تراکتور سازی را در رده های بالای جدول می بینیم لطفا لاف نزنید)
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
0
1
آقای عشوری قبل از شروع لیگ آقای اژدری و اسکوچیچ از هر دری برای خراب کردن فولاد وارد شدند .دو نمونه آخر همین حواشی است ک آقای اژدری برای تیم بوجود آورده است و باعث استرس در هواداران و باشگاه شده .دقت کنید وقتی فولاد ب سمت آرامش نسبی میره آقای اژدری برای فولاد دردسر درست میکند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها