به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

نمایش امیدوار کننده جوانان استقلال در سوسنگرد

نمایش امیدوار کننده جوانان استقلال در سوسنگرد

خوزستان اسپورت- بازیکنان جوان استقلال اهواز نمایش امیدوار کننده‌ای در بازی تدارکاتی این تیم برابر جنوب سوسنگرد داشتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال اهواز عصر روز گذشته در یک بازی تدارکاتی با نتیجه سه بر یک مقابل تیم جنوب سوسنگرد به برتری رسید. کادر فنی استقلال اهواز در نیمه دوم این دیدار با بازیکنان جوانان خوزستانی فرصت بازی داد که این بازیکنان توانستند نمایش بسیار خوبی داشته باشند و مربیان استقلال را امیدوار کنند.

در روزهایی که استقلال اهواز تعداد زیادی از بازیکنانش را بدلیل مشکلات مالی باشگاه از دست داده است، حضور بازیکنان جوان خوزستانی نقطه امیدواری این تیم برای مسابقات پیش روست.

استقلال البته در کنار مشکلات مالی با مسائل حاشیه‌ای هم دست به گریبان شده و عده‌ای می‌کوشند تا با تحت فشار گذاشتن سرمربی این تیم به اهداف خود برسند. این فشارها پس از دفاع سیاوش بختیاری‌زاده از باشگاه استقلال اهواز در برنامه 90 و موضع گیری این مربی مقابل دلالان آغاز شده است. در این رابطه فعلاً سکوت می‌کنیم تا آرامش استقلال اهواز حفظ شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
alireza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
0
2
توروخدا اگه موضوعی هست بگین تا همه مردم بدونن چی به سر ما و تیم محبوبمون میارن شما رسانه و خبرنگار هستید و وظیفه قانونی و شرعیتون هست همه چیز رو به اطلاع مردم برسونید تا اوضاع بهتر بشه
asd313
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
0
2
بنظر بنده از یک طرف:
اگه بعضی چیزها رو خوزستان اسپورت عزیز که تمام هم غم و تلاشش فقط در راستای پیشرفت ورزش استانه، در مورد این قضایای حاشیه ای صحبت کنه ممکنه دردسر ساز بشه اما از طرف دیگه این سکوتها و این مراعات کردنها و... اونها رو بیشتر شیر میکنه که به کارهای خودشون ادامه بدن و میدونن که مشکلی براشون پیش نمیاد و قرار هم نیست مردم متوجه بشن و رسانه ها منتشر کنن. بعضی رسانه ها که دست خودشونه رسانه هایی هم مثل شما که دلسوزید رو میگن اینا هم مراعات میکنن دست خودشون و استانشون و تیمشون زیر ساطور ماست جرات ندارن حرف بزنن. این وسط تکلیف چیه واقعا؟!!!! خیلی سخته خیلی.
اما خوزستان اسپورت اگه صلاح دونستی و دیدی این رویه رو بعضیا دارن ادامه میدن حتما افشاگری کنید مطمئن باشید تمام مردم استان پشت شما هستن و گول بازیهای رسانه ای و تبلیغات خاکستری رو نخواهیم خورد.
ما مشتاقانه منتظریم کهاون افراد اشتباه بکنن و دست از پا خطا کنن تا شما افشاگری کنید. بلاخره یک بار برای همیشه از دست این مفسدین فی الارض(حذف نکن واقعا مفسدن) خلاص میشیم ولو اینکه به بهای سقوط تیمهامون باشه ما واقعا نمیترسیم اونها باید از آگاه شدن مردم بترسن پس بهتره دوستانه و همین الان کنار بکشن.
این نظر من و عده ای از هواداران خوزستانیه تا این افراد بدونن چقدر به خونشون تشنه ایم و کافیه یک اشاره بشه و بفهمیم کی هستن تا روزگارشونو سیاه کنیم (مثل جریان ... که خداییش هوادارا داغونش کردن به غلط کردن افتاد خواست سیامون کنه بازم مچشو گرفتیم الان جرات نمیکنه از خونش در بیاد و حرفی بزنه تازه اونم بدون اینکه اصلا خوزستان اسپورت اسمی ازش ببره پس وای به حال اینها که بفهمیم دارند چه کارای کثیفی میکنید).
والسلام نامه تمام. مواظب خودتون باشید دلالان عزیز. قبر و خدا و قیام و قیامت و امام مهدی و اون دنیا و مرگ هم در انتظارتونه(البته اگه به خدا و امام مهدی و قیامت و روز جزا اعتقادی هم داشته باشید اگه نه حداقلش اینه که مرگ در انتظارتونه. آخرش میرید توو قبر بفکر اون روز باشید)
خوزستان اسپورت بدون هیچ سانسور و تغییری پخش کنید تا این آقایون بفهمن با کیا طرفن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها