به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
تعداد نظرات: ۳۰ نظر

اژدری‌زاده: 50 درصد قراردادتان را ببخشید!

اژدری‌زاده به بازیکنان: 50 درصد قراردادتان را ببخشید؟!

خوزستان اسپورت- روزنامه ایران ورزشی، تنها روزنامه ورزشی وابسته به بخش دولتی، در شماره امروز گزارشی از جلسه مدیرعامل و بازیکنان فولاد خوزستان منتشر کرده که حاوی نکات مهمی است.

این گزارش به عینه از نظرتان می‌گذرد:

«همین چند روز پیش بود که خبر رسید باشگاه فولاد خوزستان، اعضای تیم را 15 درصد جریمه کرد. این اتفاق چندان عجیب نبود. چرا که فولادی‌ها در 7 هفته ابتدایی لیگ برتر یک برد هم به دست نیاورده بودند و با 3 امتیاز در قعر جدول قرار گرفتند. پس جریمه حق باشگاه بود تا تیم به خود بیاید و بازی‌های بهتری انجام دهد.

البته ظاهرا این جریمه مشروط است. شنیده می‌شود علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه گفته اگر تیم تا پایان فصل 50 امتیاز بگیرد، این جریمه را می‌بخشد. تا پایان فصل و از 23 هفته باقیمانده 69 امتیاز مانده که فولاد تا الان 3 امتیاز به دست آورده. پس این تیم برای اینکه جریمه 15 درصدی‌اش بخشیده شود باید از 69 امتیاز باقیمانده 47 امتیاز یعنی به طور میانگین در هر بازی بیش از 2 امتیاز به دست بیاورد که این مساله کمی سخت به نظر می‌رسد. هر چند که بعید نیست.

به هر حال این مساله به گونه‌ای قرار است در تیم ایجاد انگیزه کند اما جالب اینجاست که علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، خود را از این تصمیم مبرا می‌داند. در واقع گفته می‌شود او به جلسه آمد و گفت که بحث جریمه نظر او نبوده و هیات‌مدیره تصمیم گرفته بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم را 15 درصد جریمه کند. ظاهرا اژدری‌زاده حتی در این مورد به بازیکنان گفته بود که اگر می‌خواهید می‌توانید بروید با هیات‌مدیره صحبت کنید.

بازیکنان هم به نظر می‌رسد تصمیم گرفتند با هیات‌مدیره صحبت کنند تا در این مورد قانع شوند. در واقع ظاهرا آنها نمی‌دانند دلیل این جریمه در این مقطع زمانی چه بوده و به همین خاطر تصمیم دارند با هیات‌مدیره باشگاه جلسه داشته باشند تا دلیل این مساله را از زبان هیات‌مدیره بشنوند.

اینکه بازیکنان دلیل جریمه را نمی‌دانند خیلی عجیب است و عجیب‌تر اینکه اژدری‌زاده به جای قانع کردن آنها در این مورد، آنها را به هیات‌مدیره پاس داده تا کسی او را مقصر نداند. نکته جالب این است که مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان یک پیشنهاد عجیب به تیم داده. او که خیلی تلاش می‌کند هزینه‌های باشگاه را پایین بیاورد و حتی ظاهرا مدرسه فوتبال فولاد خوزستان را هم تعطیل کرده، این بار رو به بازیکنان گفته که اگر شما 50 درصد از قراردادهایتان را ببخشید، من هم 60 درصد توقعاتم را پایین می‌آورم.

این مساله اگرچه برای بازیکنان خیلی عجیب بود اما آنها را به فکر واداشت. اینکه 60 درصد توقعات چقدر می‌شود. طبق بررسی که انجام دادند، متوجه شدند که اگر 50 امتیاز را 100 درصد توقعات بدانند، 60 درصد چند امتیاز می‌شود. بازیکنان با خود فکر کردند و گفتند احتمالا چیزی حدود 30 امتیاز یا کمتر می‌شود. این یعنی اینکه توقع مدیرعامل باشگاه از بازیکنانش در بهترین حالت، ماندن در لیگ برتر است. البته اگر در نظر بگیریم تیم با 30 امتیاز سقوط نمی‌کند که البته این مساله هم کمی بعید است.

اما این مساله تنها نکته عجیب صحبت‌های علیرضا اژدری‌زاده نبود چون او صحبت‌های دیگری داشت که خیلی عجیب‌تر به نظر می‌رسید و آن هم عمر فوتبال ایران است. ظاهرا اژدری‌زاده در صحبتی که با بازیکنان داشت به صراحت گفت: «تا 3 سال دیگر فوتبال ایران تمام می‌شود. من پارسال گفته بودم که تا 4 سال دیگر فوتبال ایران تمام می‌شود. الان هم می‌گویم که تا 3 سال دیگر فوتبال ایران تمام می‌شود.»

گفته می‌شود اژدری‌زاده بحث درآمدزایی را هم مشکل اصلی فوتبال ایران دانست و به خاطر همین فکر می‌کند فوتبال ایران آخرین نفس‌هایش را می‌کشد اما این مساله ظاهرا روی روحیه بازیکنان خیلی تاثیر گذاشت.

اگرچه بازیکنان فولاد خوزستان ممنوع‌المصاحبه هستند اما وقتی با آنها هم صحبت شدیم دیگر مثل قبل نبودند و به صراحت می‌گفتند که دیگر انگیزه‌ای برای بازی کردن ندارند. در واقع به نظر می‌رسد صحبت‌های علیرضا اژدری‌زاده و پیش‌بینی‌اش از آینده فوتبال روی آنها تاثیر منفی زیادی داشته که احتمالا در بازی‌های تیم شاهد آن خواهیم بود.

این مسائل کاملا نشان می‌دهد که اژدری‌زاده علاقه چندانی به فوتبال ندارد و ظاهرا خیلی هم برایش مهم نیست که این تیم نتیجه بگیرد یا نه. به همین دلیل نه تنها هیچ تلاشی برای افزایش روحیه بازیکنان نمی‌کند، بلکه حتی برعکس آن عمل کرده. حالا باید دید این صحبت‌ها چه نتایجی برای فولاد خوزستان رقم خواهد زد.»

پی نوشت:
یک- اگر اژدری‌زاده اعلام کرده در قبال بخشش 50 درصدی قراردادهای بازیکنان حاضر است توقعاتش از بازیکنان را 60 درصد پایین بیاورد، بدین معناست که بازیکنان تیم فولاد در قبال بخشیدن 50 درصد از قراردادهایشان کافیست که فقط 20 امتیاز از 50 امتیاز موردنظر هیات مدیره باشگاه را کسب کنند که در گزارش فوق 30 امتیاز ذکر شده است.

دو- هواداران فوتبال خوزستان می‌توانند نظرات و راهکارهای پیشنهادی برای برون رفت تیم فولاد خوزستان از وضعیت فعلی را از طریق بخش نظرات نوشته و ارسال کنند. نظراتی که حاوی الفاظ نامناسب باشند، نمایش داده نمی‌شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۰
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
5
10
از کجا بدونیم این حرفا حقیقت داره اگه اژدری زاده علاقه ای به تیم داری نداره چرا تو فولادنوین موند یا چرا فولادب روساخت یا اصلا چرا اومد فولاد با کمال احترام من نمی تونم به این راحتی قانع بشم واین مت باور کنم مگر اینکه ثابت بشه در اینده فعلا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
این تازه یه کمی از حرفاشه اگه بین بازیکنا دوستی اشنایی داری سوال کن به حرفم میرسی. این صحبتهاشو دو روز پیش فهمیدم
فولادی تا همیشه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
2
19
با سلام فکر کنم منظور ایشون از عمر فوتبال ایران نبود بلکه غیر مستقیم گفت که تا 3 سال دیگه تیمی یه نام فولاد نخواهد بود با این وضعیت هم پیش بره واقعا تا سه سال دیگه اثری از فولادمون نمیمونه ... متاسفم که مدیر عامل تیمی که تا پارسال بهترین تیم ایران بود اینجوری حرف میزنه ... معلوم نیست چه خوابی واسه فولاد دیدن ... اینم اضافه کنم فولاد همیشه تو قلب ما میمونه چه منحل بشه چه بمونه و بجنگه مرسی
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
4
21
استعفای اژدری و اسکوچیچ تنها راه نجات فولاده
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
0
8
بعضى كاراها جبران ناپذيرند . آقايان اسكو و اژدر .
بازيكن خارجى شما كجاس چرا نمياد.
بعدش بازيكنانى كه خريديد. بايد قبول كنيد مفيد نيستند. شما باید اشتباهات و خطاها را پيش بينى و نقاط ضعف را برسى كرده و انجام داده باشيد. كه بش گفت پيش گيرى. متأسفيم
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
6
26
تنها راه نجات فولاد بازگشت دهکردیست. درکمپین حمایت از بازگشت دهکردی شرکت کنیم و روز بازی با تراکتور تنها دهکردی رو برای بازگشت صدا بزنیم.
هوادارفولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
2
8
منم هر طوری فکر میکنم نمیتونم قانع بشم اژدری اینطوری صحبت کرده باشه مگه از جونش سیر شده؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
0
11
آهِ دلِ هوادار بد طور دامنتونو ميگيره آقايوني كه تنها عشق اين مردم رو داريد نابود ميكنيد
هوادارفولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
1
10
نظر پیشنهادی هواداران فوتبال خوزستان رو همه میدونن اژدری و اسکوه برن دهکردی و یه سرمربی وطنی خوب بیان همین و بس
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
0
13
"اگر" این گزارش حقیقت داشته باشه، حرق دوستان که گفته بودند میخوان فولاد رو کلا تعطیل کنن اثبات میشه متاسفانه، البته "اگر"
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
1
3
اولا 15 درصد که هیچی هیات مدیره فولاد یه هزار تومنی نمی تونه از قرارداد دراگان کم کنه این اقایون اگه راست می گند سند رو کنند که از قرارداد اسکوچیچ 15 درصد کم کردند . دوما این طریق شوک دادن به تیم نیست اگه هیات مدیره فوتبالی باشه می دونه این شوک منفی هست و به تیم ضربه می زنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
کی گفت هیت مدیره فوتبالیه؟ هیت مدیره از کارکنان صنایع فولاد هستن
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
0
6
همه باید بدونن اگر فوتبال توی تمای ایران بمیره توی خوزستان نمی میره و جزء زندگی و عشق مردمه و اگر این آقایون کمر همت بستن که مطابق اوامر مدیران بالاتر فولاد نابود کنند باید بگم اتفاقا تنها تیمی و تنهایی جایی که هیچ وقت علاقه به فوتبال کم نمیشه همین جاست و روسیاهی به ذعال میمانه > تنها یک کار باید کرد یک دل و یک صدا بازی مقابل تراکترو سازی ((هلل یو هل یوسه ،فولاد همیشه جاوید ،خوزستان همیشه عاشق ، دهکردی رو برگردون))
پاسخ ها
عشق یک کلام فقط فولاد
| Germany |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
فریاد50هزارعاشق فولادبزرگ برای بازگشت دهکردی در روزبازی باتراکتور.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
1
7
عزیزان شرکت نمیخاد باشگاه داری کند
سپاهان اصفهان هست
ذوب آهن اصفهان هست
کافیه چقدر فولاد خرج فوتبال بکنه
سالهای پیش صرفه جویی وکاهش هزینه اول فولاد خوزستان اجرا شد فولاد رفت دسته یک
امسال فولاد رفت دسته یک دیگه فاتحه باشگاه را بخوانید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
0
4
امصوبه ها از طرف هییت مدیرست و مدیرعامل فقط مصوبات رو اجرا میکنه هییت مدیره باید از اهل فن و فوتبالیهای باسابقه مشورت بگیره چون ممکنه یه تصمیم اشتباه باعث ضربه زدن به تیم بشه و جبرانش سخت باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
0
2
خوزستان اسپورت عزیز از هواداران خواستید که نظربدن اخه نظری نمونده که هواداران آنرا اعلام نکرده اند ولی کو گوش شنوا .تنها چیزی که مانده حرف دل هواداران است که متاسفانه هیچ سایتی آنرا چاپ نمیکند حتی شما دوست عزیز ما
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
0
12
خوزستان اسپرت خواهش دارم پیام من رو چاپ کن!
اونهایی که جناب اژدری رو فقط یکبار از نزدیک دیده باشن و حداقل 2 دقیقه با ایشون حرف زده باشن به خوبی متوجه میشوند که جناب اژدری اساسا با وجود حضور در فوتبال در حدود 6-7 سال اما اطلاعات فوتبالی ضعیفی دارند و خیلی از ایراداتی که ترجیح میدم صحبت نکنم. ایشون خواسته یا ناخواسته مجری پروژه تضعیف فولاد شد که اگر هدف اعتلای فولاد بود که چه کسی بهتر از جناب دهکردی. دهکردی که از فولاد رفت خیلی ها فکر کردند دهکردی کوتاهی کرد که تیم رو تنها گذاشت و حالا اژدری میاد راه رو ادامه میده . اما دیدند که اژدری اساسا فردی نبود که بخواد راه دهکردی رو ادامه بده . فولاد برای خوزستانی ها وقتی تمام شد که دهکردی و صیاد رفتند و هیچکس ازونا حمایت نکرد . دهکردی میدونست پروژه نابودی فولاد رو رقم زدن . تلاشش رو کرد که با استعفا و تحریک مسئولین جلوی اینکارو بگیره که نشد و در نهایت تعدادی غیر فوتبالی وارد مجموعه باشگاه شدند که شناختی از ورزش قهرمانی ندارند و مسبب اصلی این اتفاقات شدند. متاسفم که باید بگم با فولاد برای چند سال خداحافظی کنید!
ایذه 23
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
0
2
اگر چنین حرف هائی زده و چنین پیش بینی های انجام داده ، پس ما خوزستانی ها به درایت و مدیریت (جناب خان) بیشتر امیدواریم تا ...
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
2
2
این نظرات هیچ کمکی به ما هوادارا نمیکنه و باشگاه هم که ظاهرا به این نظرات اهمیتی نمیده
تنها راهش درخواست هواداران برای بازگشت هیئت مدیره قبلی است که حداقل امیدوارشیم به ادامه فعالیت تیم تو لیگ برتر
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
0
7
دوست عزیزسهراب جان! دستهای پشت پرده برای نابودی فولاد آستین بالا زدند ! من و شما چرا داریم باسکوت ،با آونا همکاری میکنیم؟؟؟!! من چرابیش از یک ماهه دارم جز تبلیغ کمپین حمایت از بازگشت دهکردی هیچ گونه نظری نمیدم؟؟؟ دوست عزیز وقتی گفته میشه تنها راه نجات فولاد بازگشت دهکردیه نه اینکه فولاد یکمرتبه بارسا میشه بلکه حداقل ممکن یعنی بازگشت تفکرومدیریت وتئوری اصول ورزش حرفه ای به باشگاه هستش،که فولاددراین اصول به صورت کامل از ریل خارج شد. این حقیرعلاوه بر این کمپین! از امروز استارت تبلیغ حضور50هزارنفری در ورزشگاه غدیر درروزبازی باتراکتور رو زدم. اگه هوادار واقعا دلسوزه، اگه ورزشیهای خوزستان علی الخصوص اهواز از نابودی فولاد دارن ازجان میسوزند،روزبازی خودشون رو به ورزشگاه برسونند ویک صدا وفارغ از نتیجه بازی وبدون حتی کوچکترین توهین وبی ادبی به کسی فریاد بازگشت دهکردی رو صدا بزنند. وگرنه اینایی که میگن هوادارفولادیم و روز بازی باتراکتور از گیرندهها بخوان بازی رو نگاه کنند با نابودکننده های فولاد هیچ تفاوتی ندارند. دوستان عزیز!هواداران دلسوز! بیایید برا یک مرتبه هم که شده با اتحاد و همدلی و بصورت محترمانه و بدون توهین به هیچ شخصی، نظر خودمان را به گوش مسئولین برسونیم...
پاسخ ها
سهراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
دوست عزیز
اعتقاد دارم بازگشت جناب دهکردی اساسا مشکلی رو حل نمیکنه .. بازگشت جناب دهکردی مقدماتی رو میطلبه که امکان رخداد اونها در شرایط کنونی امکان پذیر نیس .. اولینش ترکیب هیئت مدیره اس که خوب تمایل دوطرفه به همکاری وجود نداره .. مورد بعدی نداشتن مدیرعامل در شرکت فولاد خوزستانه که فعلا تغییر و تحول رو مشکل کرده که چه بسا مدیر جدید اگر انتخاب میشد لحظه ای فولاد رو بدست جناب اژدری نمیسپرد.. بزرگترین مشکلی که من از اخیرا از نزدیکان جناب دهکردی شنیدم اینه که جناب دهکردی به شدت از اوضاعی که بر فولاد حاکم شده نگرانه و ناراحت که سالها دستاوردشو چند ماهه به باد دادن و دیگه علاقه ای به مدیریت در فوتبال نداره ..
دانش
|
United States of America
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
3
1
راست میگه فوتبال تو ایران داره به آخر خودش میرسه یه زمانی میرسه که دیگه هیچکی حوصله نگاه کردن به این فوتبالو نداره همین الانم دیگه تماشاچی واسه بازیا نمیاد قبول نداری شهرای مختلفو ببین این روندم امروز شروع نشده بلکه به مرور زمان انجام شده. بازی های استقلال و پیروزی هم دیگه ورزشگاه رو پر نمیکنه
مردم دیگه دست خیلیا واسشون رو شده این فوتبال که شده جولانگاه افراد سودجو، دلال، آدمای بی اخلاق هیچ ارزشی نداره. چندان دور نیست که استادیوم ها خالی بشن
این همه دنبال باند بازی نباشید تا یکی میگه اهم تند میپرید وسط میگید میخوان مارو زمین بزنن
همه خیلی وقته زمین خوردن ولی گویا خبر ندارن
این همه دنبال تفرقه نباشید هر چی بدبختی داریم ما ماله همین تفرقه هایی هست که به وجود اومده
mmj
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
1
2
واسه چی بازیکنا بیان نصف قراردادشون رو ببخشن ، اگه فولاد حتی یک امتیاز هم نگیره باشگاه ملزم به پرداخت همه مبلغ قرارداد بازیکناست . یا خبر دروغه یا اژدری یه چیزیش شده ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
1
6
دهکردی باید برگرده
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
0
2
به نظر من اژدری واقعی داره خودشو نشون میده قبلا کمی رعایت میکرد ولی الان پرده پوشی نداره که تیمو بفرسته لیگ یک کاش .....
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
0
1
شماروبه خدا قسم میدم جمعه همه بیاید استادیوم وبخوایدکه دهکردی برگرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
0
1
دهکردی باید برگرده
عشق جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
1
1
هلل یو هل یوسه ، دهکردی باید برگرده
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
0
1
نمی گذاریم فولاد هم مثل شاهین و جنوب نام از آنها نباشند گرچه همه این تیم ها در قلب ما ماندگار بوده اند روز جمعه برای برگرداندن پیر فوتبال ما ، دلسوز و استاد ما دهکردی بیایید استادیوم و یک صدا نامش فریاد بزنیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها