به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

یعقوبی: کادر فنی درباره عدنان نظر می‌دهد

یعقوبی: کادر فنی درباره عدنان نظر می‌دهد

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال اهواز گفت: هنوز در مورد مسائل مالی تیم اتفاق جدیدی نیفتاده است اما قرار است این مشکلات به زودی حل شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، کارون یعقوبی در مورد اینکه آیا عدنان عطیه توانست نظر مثبت کادرفنی استقلال اهواز را جلب کند، اظهار داشت: این بازیکن برای تست در تمرینات استقلال اهواز حاضر شده اما کادرفنی هنوز نظر نهایی خود در مورد او را بیان نکرده است. این بازیکن امروز در یک دیدار دوستانه هم به میدان می‌رود.

وی در مورد اردو استقلال اهواز تصریح کرد: تیم طبق برنامه قبلی که اعلام کردیم روز پنج شنبه به تهران سفر می‌کند و در هتل استقلال مستقر می‌شود.

قائم مقام استقلال اهواز در مورد اینکه آیا مشکلات مالی استقلال اهواز حل شده است، عنوان کرد: هنوز اتفاق جدیدی نیفتاده است. البته باشگاه در حال رایزنی است و فکر می‌کنم به زودی مشکلات مالی ما حل خواهد شد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است دستیاران خارجی به استقلال اهواز اضافه شوند، گفت: این مسئله در اختیار بختیاری‌زاده است و او اگر مربی خاصی را به ما معرفی کند برای عقد قرارداد وارد عمل می‌شویم. باشگاه خواهان تقویت دستیاران بختیاری‌زاده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
0
1
اس اس شهر اهواز
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
0
1
جناب آقاي يعقوبي والله ما كه هوادار تيم هستيم از اين همه مشكلات و گرفتاريها خسته شديم چه برسه به بازيكنان البته در حال حاضر بهترين بازيكنان ما بازیکنای بومی هستن كه خون خوزستاني توي رگهاشون هست و با وجود قرارداد خيلي كم بهترين بازيها رو واسه ما با غيرت و تعصب انجام ميدن اما بازيكن چند صد ميليوني به تيم پشت كرده اونها هم حق دارن ولي مردم چي حق ندارن ايكاش به ليگ برتر نمي آمديم كه اين گونه با احساسات و عواطف مردم يه شهر و يه استان بازی نشه
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
0
1
تیم باید تقویت بشه آقای ملکی تجربه ورزشی نداره .و نمی خواد پول خرج کنه هر چی پول داده چک بود معلوم نیست نقد بشن فقط آمده شهرت کسب کنه بعد بره وگرنه اگه مالک تیم بود تیمو تقویت می کرد .لطف کنین با احساسات مردم بازی نکنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها