به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

جای خالی استقلال اهواز در فوتبال پایه کشور

خوزستان اسپورت- جای خالی تیم های پایه‌ای باشگاه استقلال اهواز در فوتبال پایه کشور (فصل 94-95) احساس می شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، با انتشار فهرست تیم های شرکت کننده در لیگ های برتر فوتبال پایه کشور، نامی از تیم های پایه‌ای باشگاه استقلال اهواز در بین تیم های حاضر در لیگ های برتر فوتبال امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان دیده نمی‌شود.

تیم های پایه‌ای باشگاه استقلال اهواز در دهه 80 شمسی جزو بهترین تیم های پایه فوتبال کشور بودند و بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کردند. این تیم ها اما طی سالیان اخیر رو به افول گذاشتند و یکی پس از دیگری به دسته‌های پایین تر سقوط کردند که آخرین نمونه آن به سقوط تیم جوانان استقلال اهواز در پایان مسابقات فصل گذشته لیگ برتر جوانان کشور برمی‌گردد.

سقوط تیم های پایه‌ای باشگاه استقلال اهواز ناشی از دلایل متعددی می‌شود و هرکدام از این تیم ها بنا بدلایلی در مسیر ناکامی قرار گرفتند. در کنار فقر امکانات و عدم برخورداری از پشتوانه مالی، مسائلی نظیر استفاده از بازیکن غیرمجاز و تقبلی در تیم امیدهای استقلال که منجر به سقوط این تیم با حکم کمیته انضباطی شد، همچنین گزینش اشتباه بازیکنان در تیم های جوانان و نوجوانان از دیگر دلایل سقوط تیم های پایه استقلال اهواز بوده است.

باید دید که مالکان فعلی باشگاه استقلال اهواز در فصل جدید برنامه‌ای برای احیای مجدد تیم های پایه این باشگاه خواهند داشت یا قرار است که مسیر اشتباه سال های گذشته طی شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها