به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

احتمال بازگشت سالارزاده و آشوبی به استقلال

احتمال بازگشت سالارزاده و آشوبی به استقلال

خوزستان اسپورت- احتمال بازگشت دو بازیکن از جمع شش بازیکن غایب تیم فوتبال استقلال اهواز به تمرینات این تیم وجود دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه استقلال اهواز در نظر دارد مشکل فرزاد آشوبی هافبک باتجربه این تیم را برطرف کند تا مربیان استقلال بتوانند در غیاب عادل کلاه کج که محروم شده، از وجود آشوبی باتجربه برای تقویت خط میانی استقلال استفاده کند.

در عین حال، احتمال بازگشت سعید سالارزاده مدافع میانی استقلال اهواز هم به این تیم وجود دارد. سالارزاده جزو بازیکنانی بود که تمرینات استقلال اهواز در روز قبل از بازی با گسترش فولاد تبریز را ترک کرد اما مسئله این بازیکنان با نفراتی چون محمد غلامی، سعید قزل و شاهین مجیدی متفاوت است.

سالارزاده جدا از سه بازیکن مذکور اقدام به ترک اهواز کرد و در جریان شکایت به سازمان لیگ و کمیته انضباطی و مصاحبه با دوربین های تلویزیونی و رسانه های ورزشی، دیگر بازیکنان معترض را همراهی نکرد.

با توجه به اینکه سعید سالارزاده بصورت انفرادی تصمیم به ترک تمرینات استقلال اهواز گرفته بود، باشگاه استقلال تصمیم گرفته ضمن فرا خواندن این بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه، برای وی جرایمی صادر کند و سپس این بازیکن را در اختیار سرمربی تیم قرار دهد تا در صورت صلاحدید کادر فنی از وی در مسابقات بعدی استفاده شود.

سالارزاده از جمله بازیکنانی بوده که در چند هفته ابتدایی لیگ برتر نمایش خوبی در خط دفاعی استقلال اهواز داشته و غیبت وی در دیدار مقابل گسترش فولاد احساس شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
1
4
اس اس شهر اهواز عشقه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
1
1
بابا بیخیال خوزستان اسپورت چیزی که زیاده بازیکن درجه سه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها