به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

رضائیان: ویسی نمی‌خواهد مقابل ما غافلگیر شود

رضائیان: ویسی نمی‌خواهد مقابل ما غافلگیر شود

خوزستان اسپورت- مدیرعامل خوزستانی باشگاه ملوان می‌گوید امیدوار است تا دیدار با استقلال خوزستان مشکلات مالی این باشگاه حل شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسعود رضاییان در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره تحریم تمرین‌های ملوان از سوی بازیکنان این تیم اظهار کرد: خوشبختانه این اتفاق رخ نداد و تمرین‌ها به طور مرتب برگزار می‌شود. به جز آرش افشین مصدوم، سایر بازیکنان در تمرین‌ها حاضر هستند. استیلی هم به سرعت از تهران به انزلی بازگشت تا در تمرین‌ها حضور داشته باشد.

مدیرعامل ملوان با بیان این که مشکلات مالی باعث لغو اردوی تهران شد، ادامه داد: به خاطر مشکلات مالی و برای هماهنگی بیشتر بازیکنان تصمیم گرفتیم اردو را با کنترل تغذیه بازیکنان و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در انزلی برگزار کنیم.

او گفت: امیدوارم هر چه زودتر موضوع واگذاری این باشگاه حل شود تا پول خوبی را به باشگاه تزریق کنیم. با این پول حداقلی هم می‌توانیم مشکلات مالی بازیکنان و مربیان پایه را حل کنیم. مسئولان باید هر چه زودتر پول را به باشگاه وارد کنند تا بازیکنانمان برای دیدار با استقلال خوزستان روحیه خوبی داشه باشند.

رضاییان با اشاره به بحث واگذاری ملوان خاطرنشان کرد: بحث واگذاری مجدد ملوان از یک ماه پیش آغاز شد اما تاریخ دقیقی برای واگذاری وجود ندارد. آرزو می‌کنم هر چه زودتر واگذاری انجام شود تا مشکلات مالی را برطرف کنیم. در حال حاضر هیچ پشتیبان مالی دولتی وجود ندارد. از هیچ جایی هم حمایت نمی‌شویم، به همین دلیل نیاز به وجود اسپانسر را احساس می‌کنیم.

وی اظهار کرد: اسپانسر با حضور در باشگاه هزینه‌های ما را تامین می‌کند و از طرفی می‌تواند از پتانسیل تبلیغاتی ملوان و انزلی استفاده کند. حضور در ملوان امتیاز بزرگی برای هر اسپانسری است. حضور مالک جدید قطعا شامل تغییرات در یک مجموعه می‌شود و این تغییر می‌تواند در بخش مدیریتی هم باشد. هر موقع که لازم باشد چمدان‌مان را جمع می‌کنیم و از انزلی می‌رویم.

مدیرعامل این باشگاه با یادآوری دیدار با استقلال خوزستان در روز 23 مهر گفت: جایگاه فعلی ملوان خوب است اما جایگاه استقلال بهتر از ماست. استقلال سه بازیکن با انگیزه در خط حمله خود دارد. در سوی مقابل ما چند بازیکن مدافع در تیم‌ ملی داریم. از طرفی مهاجمان ما هم زهردار هستند. قطعا شاهد بازی هیجان‌انگیزی خواهیم بود. قطعا ویسی با آنالیز‌هایی که از ملوان انجام دهد، نمی‌خواهد مقابل ما غافلگیر شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها