به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

عبدالله‌زاده: شروع خوبی در قطر داشتیم

عبدالله زاده: شروع خوبی در قطر داشتیم

خوزستان اسپورت- ملی پوش خوزستانی تیم ملی فوتبال امید معتقد است بازیکنان با توجه به تطبیق آب و هوایی در بازی های بعدی عملکرد بهتری خواهند داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی عبدالله‌زاده اظهار داشت: شروع خوبی در رقابت های غرب آسیا داشتیم و توانستیم با برد کار خودمان را شروع کنیم. البته در بازی با بحرین به دلیل رطوبت بالای هوا، همه بچه ها دچار افت شدند و نتوانستیم تمام توانایی خودمان را در زمین نشان بدهیم.

وی ادامه داد: قطعا با توجه به تطبیق آب و هوایی که پیدا کردیم در بازی های بعدی به مراتب عملکرد بهتری خواهیم داشت و کیفیت بازی تیم ما به مراتب بهتر از بازی با بحرین خواهد بود.

مدافع تیم امید در خصوص بازی فردا مقابل عربستان گفت: عربستان همیشه یکی از رقبای سخت و اصلی فوتبال ایران بوده اما خوشبختانه انگیزه تیم ما فوق العاده بالا است و قطعا تلاش خواهیم‌ کرد که با پیروزی در بازی فردا ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات غرب آسیا، باخت فروردین ماه در تهران را نیز جبران کنیم.

عبدالله‌زاده در پایان به شرایط آماده سازی خوب تیم امید اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش مدیریت تیم و فدراسیون فوتبال بهترین شرایط و امکانات برای تیم امید فراهم شده و امیدوارم که مزد این زحمات و تلاش ها را با صعود به المپیک بگیریم و دل مردم ایران را بابت این اتفاق بزرگ شاد کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها