به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲

صنعت نفت 2 – شهرداری 1؛ هدیه کریسمس

صنعت نفت آبادان برای اولین بار در این فصل دو پیروزی متوالی را تجربه کرد تا بازیکنان این تیم در آستانه شب کریسمس به کارلوس مانوئل پرتغالی هدیه خوبی داده باشند.
هفته یازدهم لیگ دسته اول – ورزشگاه تختی آبادان
چهارشنبه 3 دی 93 – ساعت 14:15
صنعت نفت آبادان 2 – شهرداری بندرعباس 1
گل ها: رحیم مهدی زهیوی (45) محمد پورمحمد (68) برای نفت – دانیال عامری (85)
داور: محمد رضا اکبریان
کمک ها: جلیل شعرانی و حسین مرادی
تماشاگر: سه هزار نفر

صنعت نفت آبادان: حسن هوری، عباس مرداسی، مرتضی غلامعلی تبار، اسماعیل علی شیرازی، علی عبدالله زاده، محمد پورمحمد، محمود داری زاده، محسن ربیع خواه، محمدزیبر نیک نفس، رحیم مهدی زهیوی و حامد طه زاده.
سرمربی: کارلوس مانوئل

شهرداری بندرعباس: شهرام مهربان، نقی شاهمرادی، مکی شریفی، رضا مردانی، علی جهانگیری، محمدباقر زعفرانی، جابر نصیری، جواد ماهری، میلاد ساکی، هادی دغاغله و پژمان شاه پری.
سرمربی: عبدالرحیم خرمزی.

نگاه کلی:
صنعت نفت آبادان در یک بازی خانگی به سه امتیاز حساس دیگر رسید تا برای اولین بار در طول این فصل صاحب دو پیروزی متوالی شود.

در نیمه اول دیدار تیم های صنعت نفت و شهرداری بازی نزدیک و پربرخوردی از سوی هر دو تیم به نمایش درآمد و دروازه ها در این نیمه کمتر تهدید شد اما قبل از اینکه دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند، سانتر عباس مرداسی مدافع تیم نفت با ضربه سر رحیم مهدی زهیوی که این روزها روی نوار گلزنی گام برمی دارد، شادی را به ورزشگاه تختی آبادان هدیه کرد.

در نیمه دوم تیم نفت که حسین بغلانی را جایگزین اسماعیل علی شیرازی کرده بود، ترجیح می داد بازی را اداره کرده و به حفظ نتیجه بپردازد. بازیکنان نفت ضمن حفاظت از دروازه خودی روی ضدحملات برنامه ریزی کرده بودند و در دقیقه 68 بود که پومحمد گل دوم را وارد دروازه شهرداری کرد. پس از این گل تیم مهمان جلو کشید و یکی از گل ها را پاسخ داد اما در نهایت سه امتیاز ارزشمند به تیم آبادانی رسید تا شاگردان کارلوس مانوئل با توجه به شکست مس رفسنجان به سه امتیازی این تیم برسند.

شرح گل ها:
1-0 (صنعت نفت) عباس مرداسی توپ بلندی را به درون محووطه جریمه شهرداری ارسال کرد تا رحیم مهدی زهیوی قبل از سوت پایان نیمه نخست با ضربه سر دروازه تیم مهمان را روی پاشنه بچرخاند.
2-0 (صنعت نفت) محمد پورمحمد از غفلت خط دفاعی شهرداری بهره برد و گل دوم نفت آبادان را با ضربه ای از درون محوطه جریمه به ثمر رساند.
2-1 (شهرداری): فشار زیاد شهرداری روی خط دفاعی تیم صنعت نفت آبادان بالاخره نتیجه داد و دانیال عامری بازیکن تعویضی شهرداری موفق شد یکی از گل های خورده را پاسخ دهد.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها