به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
تعداد نظرات: ۷ نظر

یعقوبی: بختیاری‌زاده محکم به کار ادامه می‌دهد

یعقوبی: بختیاری‌زاده محکم به کار ادامه می‌دهد

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال اهواز با رد شایعه جدایی سرمربی این تیم گفت: سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی استقلال اهواز است و محکم به کارش ادامه خواهد داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، کارون یعقوبی در رابطه با آخرین شرایط استقلال اهواز گفت: تمرینات تیم پس از دیدار با گسترش فولاد تبریز بدلیل وقفه لیگ برتر به مدت چهار روز تعطیل شد و طبق برنامه اعلام شده از امروز آغاز می‌شود.

یعقوبی در رابطه با وضعیت کادر فنی استقلال اهواز و اینکه وی روز گذشته در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها از تغییر کادر فنی این تیم صحبت کرده بود، توضیح داد: قطعاً تغییراتی در کادر فنی خواهیم داشت. تغییر در کادر فنی به معنی تغییر سرمربی نیست، بلکه طبق صحبتی که با سیاوش بختیاری‌زاده داشتیم، قرار شد که ایشان دو مربی را به باشگاه معرفی کند تا به جمع مربیان تیم اضافه شوند.

وی در رابطه با وضعیت سرمربی استقلال اهواز گفت: سیاوش بختیاری‌زاده مورد تأیید باشگاه استقلال اهواز است و محکم به کار ادامه می‌دهد. این مربی در روزهایی که تیم مشکل مالی داشت، با مشکلات کنار آمد و تیم را برای دیدار با گسترش فولاد تبریز آماده کرد. استقلال اهواز نتیجه را به گسترش فولاد باخت ولی بعد از بازی مورد تشویق هواداران قرار گرفت، چرا که این تیم با حضور بازیکنان جوان بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و باعث امیدواری مردم شد.

قائم مقام باشگاه استقلال اهواز درباره برنامه این باشگاه برای تقویت تیم گفت: طبق صحبت هایی که با مدیرعامل و سرمربی تیم داشتیم، به این جمع بندی رسیدیم که برای موفقیت استقلال اهواز باید در سه زمینه اقدامات سریع را انجام دهیم. اول اینکه دو مربی با هماهنگی بختیاری‌زاده به کادر فنی ملحق شوند و دوم اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم است. اما مهم ترین موضوع که مدیریت باشگاه در حال پیگیری برای رفع آن است، پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال اهواز است و مدیرعامل اعلام کرده که این اتفاق تا قبل از بازی بعدی مقابل راه آهن خواهد افتاد.

کارون یعقوبی در خاتمه مصاحبه با خوزستان اسپورت اظهار کرد: تنها چیزی که برای باشگاه استقلال اهواز اهمیت دارد، جلب رضایت مردم خوزستان و حفظ سهمیه فوتبال این استان در لیگ برتر است که انشالله با اجرا شدن مواردی که در دستور کار باشگاه قرار دادیم، این امر محقق خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
5
با خسته نباشید به اقای یعقوبی بهترین کار حفظ سرمربیه و حل مشکل پولی بازیکنان تا با روحیه بهتری بازی کنند.همچنین از بازی خوب بچه های استقلال مقابل گسترش تشکر میکنم انشالا چندتا بازیکن اضاف بشن در دفاع وسط و هافبک طراح که تیم تقویت بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
4
خدا کند عملی شود و فقط در حد یک مصاحبه نباشد البته ما مردم خوزستان هیچ وقت این تیم را با یک تیم دولتی مقایسه نمیکنیم و میدانیم که نگه داشتن این تیم در لیگ برتر آن هم در لیگ امسال که همه تیمها باقدرت آمده اند کار بسیار بزرگی است ولی خوزستان مهد فوتبال است و در آن هیچ چیز غیرممکن نیست
استقلال اهواز
|
United States of America
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
4
تیم بازیکن خوب می خواد باید بازیکن بگیرین آقای یعقوبی
Masoud
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
4
متاسفانه همه این شایعه ها از طرف سایت ... که بسیار ادعای حرفه ای گری هم داره شروع میشه
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
2
با سلام خدمت همه اولا تیم با وجود سیاوش و کادرش بدی بازی نمیکنه و ما مدیونشون هستیم چون با بی پولی و بی بازیکنی سرکردن دوما اینطور که آقای مالک قول میده فکر کنم تا پایان فصل قولهاش اجرایی نمیشن آقا تیم نیاز به مالک بومی داره باید اهواز با گرما و شرجی گرد وخاک و بی پولی و خیلی مشکلات دیگه طاقت بیاره بعد بره تهران مصاحبه و قول بده این تیم بازیکن میخواد و امکانات مناسب آیا تا پایان فصل فراهم میشن
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
4
واقعا بعضی از مسئولان تیم ها بعضی وقتا به درک و شعور ما ها توهین میکنن.
آخه درد تیم مگه مربیه؟؟ شما بازیکنا رو نمیتونی تامین کنی تیم داری نمیتونی بکنی به فولاد بدهی داری بعد میخوای سرمربی عوض کنی؟؟ که چی بشه؟؟؟؟؟ امان از دست اینها.
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
3
سلام امروز تیم کجا تمرین میکنه,ساعت چند ممنون
مدیر پایگاه سلام
ساعت 16:30 - زمین شهید سلیمی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها