به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

ابهام در خصوص رأی استیناف برای خانزاده

ابهام در خصوص رأی استیناف برای خانزاده

خوزستان اسپورت- رأی کمیته استیناف در خصوص محمدرضا خانزاده بازیکن محروم تیم فوتبال فولاد خوزستان، این سئوال را به دنبال داشته که آیا بازیکن مذکور می تواند از دیدار مقابل تراکتورسازی برای فولاد بازی کند یا باید تا هفته یازدهم پشت خط بماند؟

به گزارش خوزستان اسپورت، در حکم کمیته استیناف آمده است: «در پی درخواست محمدرضا خانزاده مبنی بر تعلیق اجرای حکم محرومیت از انجام کلیه فعالیت های مرتبط با فوتبال که به موجب دادنامه شماره 15 مورخ 10 خردادماه 94 کمیته استیناف اعلام شد، وی محکوم به شش ماه محرومیت از فعالیتهای مرتبط با فوتبال شد که پس از ملاحظه محتویات پرونده و با توجه به ابراز ندامت و احراز تنبیه وی، به استناد ماده 39 آیین نامه اخلاق اجرای سه ماه باقی مانده محرومیت خانزاده به مدت یکسال تعلیق می شود.»

معنای ساده تر اینست که سه ماه از مدت محرومیت شش ماهه خانزاده باید اجرا شود و سه ماه هم به حالت تعلیق در خواهد آمد تا چنانچه این بازیکن طی یک سال آینده دوباره مرتکب تخلف شد، به اجرا در بیاید.

سئوال اما اینجاست که سه ماه قطعی شده این حکم از چه زمانی محاسبه می شود؟ اگر طبق رأی قبلی، محرومیت خانزاده از روز آغاز مسابقات لیگ برتر (هشتم مرداد 94) محاسبه شده باشد، این بازیکن تا هفته یازدهم لیگ برتر (هشتم آبان 94) محروم خواهد بود.

اما اگر محرومیت خانزاده از زمان صدور رأی قبلی (10 خرداد 94) محاسبه شده باشد، طبیعتاً این محرومیت چند هفته قبل به اتمام رسیده است!

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
4
4
یه بازیکن دور از اخلاق میخواد چه گلی به سر فولاد بزنه ؟ چقد دور شدیم از اونچه فوتبال خوزستان است اخلاق تکنیک جوانمردی پاکی اهداف قهرمانی آقای اژدری انصافا که دست سنگین شما چنان تو گوش فولاد خوابیده که فولاد تو کما رفته است
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
1
7
تو پرسپولیس مشکل داشت ولی یادتون بیاد زمانی که تو ذوب بود.خدایی خوب بود اونجا.ایشالا تو فولاد جواب میده
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
1
7
الان فولاد در شرایط سختی قرار داره و ما هوادارا یه جورایی در برابر عمل انجام شده قرار گرفتیم
درسته که خانزاده مورد اقبال هواداران نیست ولی از همه ی هواداران عزیز فولاد انتظار دارم با سعه ی صدر بیشتری با این موضوع برخورد کنن تا فولاد از این بحران عبور کنه
سپاس از همگی
پاسخ ها
عشق یک کلام فقط فولاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
باهات کاملا موافقم. هواداران بایستی یکم سیاست داشته باشند. چه بخوایم یا چه نخوایم این بازیکن فولاده،قراردادمالی داره واز باشگاه پول میگیره پس بهتره هواداران بیش از این احساساتی نشیم. هرچندهمه ما ابتدا راضی نبودیم ولی وقتی این کار شد دیگه بیش از این خودمون ضرر میکنیم،خدارو چه دیدی شایدفولاد باایشون و مهاجم جدید جون گرفت و نیم فصل هم تقویت شد علی الخصوص اینکه بختیار کاپیتانمون هم سربازیش ،میگن تموم میشه . به نظر من باشگاه بایستی رایزنیهاش رو شروع کنه نه اینکه باز دست رو دست بزاره تا پرورش یافته خودمون رو پایتخت نشینا یا سپاهان ببره.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها