به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

داستان جالب تغییر نام‌خانوادگی بازیکن فولاد

داستان جالب تغییر نام‌خانوادگی بازیکن فولاد

خوزستان اسپورت- سایت رسمی برنامه 90 به بررسی چگونگی تغییر نام خانوادگی کمیل محمدی (حق زاده)، بازیکن اهل ایلام که سال ها در تیم های رده‌های سنی مختلف فولاد حضور داشته، پرداخته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، در این گزارش آمده است: یکی از بازیکنانی که قبلاً در تیم ملی نوجوانان حضور داشت و به دلیل صغر سنی خط خورد، کمیل حق زاده بود. این بازیکن در یک حرکت عجیب با تعویض نام خانوادگی‌اش به تیم ملی جوانان دعوت شد و در اردوها حضور داشت اما آنطور که فریدون معینی می‌گوید این بازیکن خط خورده و کمیته جوانان اجازه نمی‌دهد بازیکنان شبهه دار به مسابقات اعزام شوند.

در تصاویر فوق می‌بینید که این بازیکن با دو پروفایل با عکس مشابه اما با نام خانوادگی متفاوت حضور دارد. اگر این بازیکن به همراه تیم ملی جوانان به مشهد می‌رفت و تیم های رقیب متوجه این گاف میشدندد، آن وقت همه دیدارهای تیم ملی جوانان مقابل حریفان یعنی اردن و کویت و نپال سه بر صفر به سود آنها می‌شد و تیم ملی جوانان به راحتی آب خوردن از دور رقابت ها و آن هم در شرایطی که میزبان بود حذف می‌شد. نام این بازیکن کمیل محمدی است که در زمان حضورش در تیم ملی نوجوانان، کمیل حق زاده بود.

رئیس کمیته جوانان در این رابطه می‌گوید: چک کردن این موارد بر عهده سرپرست تیم است و همه مسئولیت ها متوجه اوست، منتها نام کمیل محمدی از لیست تیم ملی جوانان حذف شده است.

سایت رسمی برنامه 90 در خاتمه نوشته است: رقابت های مرحله نهایی جوانان در بحرین برگزار می‌شود و جام جهانی2017 جوانان در کره جنوبی برگزار خواهد شد. شاید اگر دوستان متبحر در کمیته جوانان از کمیل محمدی یا کمیل حق زاده استفاده می‌کردند، آن وقت خواب حضور در رقابتهای بحرین و کره جنوبی را هم نمی‌دیدیم. هر چند نگران حضور بازیکنانی چون کرملاچعب، علی شجاعی و امیدنورافکن و محمدرضا کاوه هم هستیم. خدا به خیر کند...

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
1
2
خیلی از بازیکنایی که الان تو بزرگسالان بازی می کنن تیم ملی سنشون خیلی بیشتراز اونی هست که می گن
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
0
0
باسلام ایشون فقط وفقط شهرتشون تغییر کرده که چیزخاصی نیست .برن شناسنامه های خیلی از فوتبالیست ها رو چک کنن که کل فوتبال کشور روهوا میره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها