به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸

تقدیر معاون وزیر آموزش و پرورش از کیانی‌زاده

خوزستان اسپورت- معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با ارسال لوح سپاس از مدیرکل و معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تقدیر کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت از پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان، مهرزاد حمیدی از زحمات فرامرز کیانی زاده و مظفر علی شائی به دلیل توسعه ورزش مدارس و سلامت دانش آموزان استان و همچنین همکاری و تعامل مطلوب با اداره کل آموزش و پرورش خوزستان قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، متن این لوح سپاس به شرح زیر است:

«با سلام واحترام

بدون شک قلم و زبان از توصیف زحمات ارزنده و تلاش های صادقانه جنابعالی در توسعه ورزش مدارس و سلامت دانش آموزان استان خوزستان قاصر است، لذا بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خالصانه خود را در سالی که مزین است به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی و تحت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تقدیم نموده، تداوم موفقیت و سعادت روزافزون شما را تحت توجهات امام عصر (عج) و خداوند سبحان مسئلت می نمائیم.

مهرزاد حمیدی
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش»

بر اساس این گزارش، طی مراسمی که صبح امروز در محل اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، معزی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان این لوح سپاس را به مدیرکل و معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اهدا نمود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها